PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Mitac / Mio => Wątek zaczęty przez: trybar w Luty 24, 2008, 12:36:41
-
Hi..
Los wyrzucił mnie na wyspę, ale Mio zabrałem ze sobą.. pasuje jednak wiedzieć gdzie się zwrócić o pomoc w razie "W" - ktoś się orientuje..?
Chciałbym sobie kupić drugą baterię, zapasowy rysik - czy tylko Ebay mi pozostaje..?
-
http://www.xdarepairs.co.uk
google.pl nie gryzie... 10 sekund potrzebne mi bylo na znalezienie linka...
-
Ej, mamusia mnie w dzieciństwie Googlami nie straszyła... wiem co to i po co to..
Problem w tym, że ja raczej szukam subiektywnych opinii ludzi, którzy tu są...
Chociaż za namiar dziękuję, oszczędziło mi to 10 sekund życia :)
-
Ja Ci powiem że miałem sytuację zgoła odmienną. Kolega kupił Mio w Londynie a serwisowaliśmy je bez problemów w Polsce.
http://www.mio-tech.be/en/support/ wejdź na ta stronkę - zarejestruj się jako mieszkający w Anglii (jak rozumiem pracujesz tam i jesteś zameldowany). Wypełnij zgłoszenie RMA i podaj adres angielski - powinno też zadziałać skoro u nas działa. Mio nie potrzebuje dowodu zakupu - po nr seryjnym dochodzą do daty produkcji urządzenia - jeżeli ta jest 2 i pół roku większa to wtedy poproszą Cię o dowód zakupu. Pozdrawiam
-
Dzięki za namiar...
Mio mam zarejestrowane z s/n już od dawna...
Ostatnio zaczęło mi się zwieszać podczas ładowania przez USB - wyłącza moduł GSM, co jest wqrzające, bo aktualnie szukam roboty i nr GSM jest jako kontaktowy...