Kolejne pewno Irytujęce pytanie - TODAY,bateryStatus.... A710

• 1 Odpowiedzi
  • 603 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolejne pewno Irytujęce pytanie - TODAY,bateryStatus.... A710
« dnia: Styczeń 06, 2008, 17:36:02 »
Witam,
właśnie udało mi się zamontować do mojego A701 --> BatterStatus V. 0.04.203  z dodatkiem pl.---> fajny jest.
Piszę że uadało mi się to bo jestem totalnie zielony w temacie :wtyczki i inne kombinowanie - jestem zwykłym mechanikiem, a programowanie to dla mnie czarna magia.

Czy ktoś może posiada tą aplikację zainstalowaną na A710??

1. Zainstalowałem również --> BatterStatus HomeZone V. 0.02.001 .. czy to jest coś w stylu pokazanie lokalizacji miasta/dzielnicy w której się znajduję ??

2. Czy w A701 nie działa wskaźnik napięcia i temp. ???

To tyle z moich (irytujących) pytań. :worried:

pozdrawiam
seba

link do strony programu...http://www.chi-tai.info/cs_BatteryStatus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm

*

Offline 6nt

• Ekspert Mio z GSM
  • 2545
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: Kolejne pewno Irytujęce pytanie - TODAY,bateryStatus.... A710
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2008, 18:20:10 »
Luzik, nie takie to aż irytujące. Wskaźnik temperatury procesora rzeczywiście nie działa w A701, podobnie jak wskaźnik napięcia. Na niektórych ROMach też nieprawidłowo wskazuje się taktowanie procesora (np. 320 zamiast 520).