PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Mitac / Mio => Wątek zaczęty przez: buddy w Grudzień 28, 2007, 11:22:31
-
Witam ,
Zakupiłem moje Mio A701 w sklepie , dostałem paragon oraz oryginalnie zapeczentowane pudełko w ktorym nie widziałem karty gwarancyjnej, moje pytanie brzmi jak wygląda sprawa gwarancji , czy powinienem dostać kartę ?
Dziękuję za wszelkie sugestie i uwagi
pozdr buddy
-
Karty gwarancyjnej nie musi być. Jeśli będziesz coś reklamował to zamawiasz kuriera UPS przez stronę MITAC SERVICE, musisz sprzęcik zapakować i do opakowania wrzucić xero paragonu.
-
Dzięki!
pozdrawiam buddy:-)
-
Można też skorzystać z "niezgodności towaru z umową" (stara "rękojmia") i oddać towar bezpośrednio do sprzedawcy z żądaniem naprawy