Informacje z serwisu

  • 7 Odpowiedzi
  • 1414 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline freemax

  • *
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO A701, HTC HD2
Informacje z serwisu
« dnia: Styczeń 14, 2008, 22:57:51 »
Witam, mój mio A701 padł, nie było możliwości wejścia do bootloadera więc wysłałem PDA do serwisu, po kilku dniach na service.mio-tech.com w zapytaniu o stan naprawy w Current Status jest 10, nie mam pojęcia  co to znaczy, w MioHelper są tylko informacje od 1 do 7, czy ktoś wie o co chodzi z tą 10 ?

Naprawa online
;
Zawiadomienie
;
Mio CSR
;
Numer infolinii: 12 25 44 010
Potrzebujemy czasu na przetworzenie Pa;stwa zg;oszenia. Gdyby potrzebna by;a dalsza pomoc, prosimy o kontakt z Mio CSR po otrzymaniu numeru RMA.

;
Definicje statusu napraw z centrum serwisowego Mio
;
(1) przyj;te:
;;;; odebrano Pa;stwa formularz zg;oszeniowy.
;
(2) Odebrane:
;;;; Pa;stwa urz;dzenie zosta;o odebrane przez Centrum Serwisowe Mio.
;
(3) W naprawie:
;;;; Pa;stwa urz;dzenie jest naprawiane.
;
(4) Naprawa wstrzymana:
;;;; naprawa Pa;stwa urz;dzenia jest wstrzymana. Prosimy o kontakt z infolini; w celu uzyskania szczeg;;;w.
;
(5) Naprawione i przetestowane:
;;;; Pa;stwa urz;dzenie zosta;o naprawione i czeka na wysy;k;.
;
(6) Anulowane:
;;;; Klient anulowa; ;;danie naprawy serwisowej.
;
(7) Wys;ane do klienta:
;;;; Urz;dzenie jest u kuriera w drodze do Klienta.

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2008, 09:02:51 »
Może zadzwoń do nich, to Ci powiedzą?

*

Offline freemax

  • *
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO A701, HTC HD2
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2008, 21:07:08 »
Dzwoniłem dzisiaj, okazało się że PDA został do mnnie wysłany, myślałem że ktoś z forum udzieli mi wcześniej odpowiedzi.

*

Offline Walduss

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A701
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2008, 10:31:18 »
Chyba nikt tu nie pracuje w serwisie Mio.

*

Offline freemax

  • *
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO A701, HTC HD2
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 17, 2008, 01:51:56 »
Równie dobrze ktoś z forum mógł mieć podobną sytuacje i znać odpowiedź, wiec nie jestem zbyt zadowolony po powrocie mojego pda. Wszystko poszło szybko ale kiedy zobaczyłem jak go zapakowali to mnie krew zalewała, w zwykły kawałek foli owineli a w pudelku luzem, wymienili płyte główną, niestety diody praktycznie nie działaja, w ciemności jakby sie przyjrzeć to może sie jakieś mrugnięcie zauważy. Jedno naprawili - drugie spartolili, co za serwis.

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 17, 2008, 08:34:40 »
reklamacja!

*

Offline carl0s

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mitac Mio A701
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2008, 09:22:19 »
A ja musze stanąc w obronie Fix It. Jakis czas temu padl w moim a701 wyswietlacz. Zglosilem do naprawy w poniedzialek z rana. do czwartku nie doczekalem sie kuriera - mimo iz zgloszenie z Fix It poszlo, bo podali mi numer sprawy i biuro UPS w Wa-wie sie przyznalo.
Sprzet nadany w czwartek przeze mnei osobiscie - w piatek o 11 juz widnial w rejestrze jako "Przyjete do serwisu".
Telefon w kolejny poniedzialek - akurat testowali co z moja zabawka nie tak (poza wyswietlaczem byl problem z buczeniem w glosniku i zawiechami sprzetu). Wtorek - status "w naprawie".
W środe zadzwonil do mnie pracownik serwisu aby potwierdzić adres pod który mają odesłać sprzęt. W czwartek odebrałem sprzęt od kuriera.
A więc - gdyby nie olewactwo UPS - cala naprawa łącznie trwala 4 dni robocze.
Mio wróciło zapakowane w oryginalny kartonik, w środku wylożony folią bąbelkową. Poza wymianą wyświetlacza panowie z serwisu przylepili na niego nową folię (nawet niezłej jakości), dorzucili mi oryginalny stylus Mio (bo wstyd się przyznać, ale do naprawy wysłałem bez, dostałem też czytelny raport serwisowy z wyszczególnionymi częściami użytymi do naprawy i czasem pracy w roboczogodzinach).
Wiadomo - każdemu mogą się trafić gorsze dni - proponuję więc nie wściekać się, a odesłać jeszcze raz Mio do poprawy.

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: Informacje z serwisu
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 17, 2008, 09:31:41 »
Tak jak napisałem - reklamacja! :ok: