Witam, mój mio A701 padł, nie było możliwości wejścia do bootloadera więc wysłałem PDA do serwisu, po kilku dniach na service.mio-tech.com w zapytaniu o stan naprawy w Current Status jest 10, nie mam pojęcia co to znaczy, w MioHelper są tylko informacje od 1 do 7, czy ktoś wie o co chodzi z tą 10 ?
Naprawa online
;
Zawiadomienie
;
Mio CSR
;
Numer infolinii: 12 25 44 010
Potrzebujemy czasu na przetworzenie Pa;stwa zg;oszenia. Gdyby potrzebna by;a dalsza pomoc, prosimy o kontakt z Mio CSR po otrzymaniu numeru RMA.
;
Definicje statusu napraw z centrum serwisowego Mio
;
(1) przyj;te:
;;;; odebrano Pa;stwa formularz zg;oszeniowy.
;
(2) Odebrane:
;;;; Pa;stwa urz;dzenie zosta;o odebrane przez Centrum Serwisowe Mio.
;
(3) W naprawie:
;;;; Pa;stwa urz;dzenie jest naprawiane.
;
(4) Naprawa wstrzymana:
;;;; naprawa Pa;stwa urz;dzenia jest wstrzymana. Prosimy o kontakt z infolini; w celu uzyskania szczeg;;;w.
;
(5) Naprawione i przetestowane:
;;;; Pa;stwa urz;dzenie zosta;o naprawione i czeka na wysy;k;.
;
(6) Anulowane:
;;;; Klient anulowa; ;;danie naprawy serwisowej.
;
(7) Wys;ane do klienta:
;;;; Urz;dzenie jest u kuriera w drodze do Klienta.