Złożyłem reklamację w związku z tą częstą przypadłością a701. Po tygodniu otrzymałem sprzęt z serwisu z informacją:
"Testy przeprowadzone w naszym laboratorium nie wykazały opisywanego problemu". Poczułem się trochę

, bo wynika z tego, że wymyślam niestworzone historie, a sprzęt wysyłam chyba tylko dla zabawy. I co mam teraz zrobić? Trzaski występują nadal. Zauważyłem wprawdzie, że jest pewna różnica w przeprowadzaniu rozmowy - trzaski występują tylko w pomieszczeniu, natomiast na zewnątrz odbiór jest czysty. Czy któremukolwiek z Forumowiczów uwzględnili reklamację w związku z trzaskami? Czy po naprawie opisywane zjawisko jeszcze występuje? Czy ktoś zauważył, że istnieje różnica w przeprowadzaniu rozmowy w przestrzeni otwartej i w pomieszczeniu? I czy jest sens zgłoszenia sprzętu do ponownej naprawy?
Będę wdzięczny za ustosunkowanie się do postu.
Pozdrawiam