Problem z ROM-em! w 701 prosze o pomoc.

• 4 Odpowiedzi
  • 687 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z ROM-em! w 701 prosze o pomoc.
« dnia: Październik 27, 2007, 22:00:27 »
Witam! Jestem zielony jeśli chodzi o palmtopy i komputery.Wgrałem sobie nową wersję ROM-u no i zaczeły się problemy po odpaleniu język zmienił sie na angielski i przepadły moje wszystkie notatki , zdjęcia itp. chyba nie były zapisywane na karcie czy jest jakaś szansa powrócić do poprzednich ustawień telefonu lub przywrócić moje zapiski są one dla mnie dość ważne .
Proszę o pomoc.!!!

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

• 7793
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone
Odp: Problem z ROM-em! w 701 prosze o pomoc.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2007, 22:14:36 »
Jesli zsynchronizowaleś w AS na PC-cie  to wszystko odzyskasz.
Na przyszłość czytaj zanim coś bedziesz robił - w szczególności zmianę ROM-u , to zazwyczaj  to samo co format C: na kompie a następnie wgranie nowego systemu operacyjnego.
Jeśli nie zrobiłeś synchronizacji - to przykro nam ale nie ma mozliwości odzyskania danych ( chyba że firmy do recoveru - ale chyba nie dałabyś rady finansowo).

potrzebna zgoda

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2007, 22:23:19 »
Proszę powiedz o co chodzi z synchronizacją ( może przez czysty przypadek coś zrobiłem co pozwoli i powrócić do poprzednich ustawień )bo nawet teraz nie mogę połączyć się z ACTIVESYNC.Chyba muszę znów odpalić płytkę.
Napisane: Październik 27, 2007, 22:20:26
Jeszcze jedno nic ( chyba) nie kasowałem nie wciskałem słuchawki głośności z czerwoną słuchawką anie nie wciskałem z boku telefonu reset.

*

Offline januszjur

• 1216
  • Sprzęt: HTC HD2/Toshiba TG01/Kaiser/HTC....
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2007, 22:33:43 »
..proponuję ..kup sobie Nokię będzie bezpieczniej... :smile:

*

Offline jas_pik:: Janusz Piwiński

• 7793
    • https://www.facebook.com/mediapik/
  • Sprzęt: Athena &amp iPhone