PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Mitac / Mio => Wątek zaczęty przez: NOJA w Marzec 20, 2007, 12:58:18
-
W LUTYM KUPILEM MIO A701 W "MAKRO" LECZ NIE OTRZYMALE "PAPIEROWEJ" GWARANCJI. POWIEDZIANO MI ZE NIE MAJA
"A W OGOLE CO TO JEST NAZWA MIO?" TAKMI PANI ODPOWIEDZIALA.DOSTALEM INFORMACJE ZE GWARANCJA JEST TYLKO DOWOD ZAKUPU A SERWIS ODBYWA SIE PRZEZ "MAKRO" CZY TO JEST PRAWDA?
CZY KTOS MIAL TEZ TAKIE KLOPOTY?
POZRAWIAM I PROSZE O ODPOWIEDZ :wkurzony:
-
ja rozumiem emocje ale nie krzycz na forum
-
Gwarancja jest paragon z kasy fiskalnej , jesli kupowales sprzet w MAKRO i odpukujac zepsuje ci sie to nie szukasz sam jakiegos serwisu tylko jedziesz ze sprzetem i paragonem do tego sklepu MAKRO w ktorym dokonywales zakupu , ot i wsio . Reszta oni sie martwia.
-
w Makro jest tak ze jak cos kupisz to prosza najpierw o wyprobowanie i zapraszaja po 30 dniach po gwarancje... ale jesli masz jeszcze dowod zakupu to nie musisz sie spieszyc i nawet ci po roku wydadza gwarancje lub przyjma do serwisu na podstawie tylko paragonu lub faktury VAT...
-
Do MIO nie masz pisemnej gwarancji. Jeżeli kupiłeś w Makro, to masz 2 możliwości reklamacji:
1. w tymże Makro (nie wiem, czy w całej sieci, czy tylko w tym jednym sklepie)
2. bezpośrednio w serwisie autoryzowanym (np. ORIKA)
Twoich praw wynikających z umowy kupna-sprzedaży to nie zmienia, a na pewno nie może ich pogorszyć.
-
w makro najczesciej wymieniaja sprzet na miejscu, a jak amsz zakupione na raty to tylko w ten sposob. sam to ostatnio przerabialem - na miejscu wymienili na nowy
POZdr