MIO A501 - zamykanie aplikacji

• 4 Odpowiedzi
  • 1376 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MIO A501 - zamykanie aplikacji
« dnia: Lipiec 15, 2008, 14:32:15 »
WITAM wszystkich
Jestem troche zielony w temacie wiec przesz o wyrozumialość.
A więc jak zrobić cos takiego zeby aplikacje po nacisnięciu  "x" lub "ok" byly faktycznie zamykane a nie minimalizowane. Wiem ze to jest mozliwe  bo czytalem opisy moddowanych ROM'ów MIO A701 wiec moze da sie cos takiego zrobic w A501. Wgranie innego romu odpada bo zawsze lubie sam sobie tworzyc  firmware  do telefonów . Albo zapodajecie jakies stronki o patchowaniu WM5

P.s. I maly OffTop  , bedzie dzialac na tym wynalazku dual sim??

/Edit:

Temat mozna zamknąć , sam sobie poradzilem :p , bardzo mnie to irytowalo jak mialem kilka programów uruchomionych bez mojej wiedzy ale to juz historia...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2008, 12:13:17 wysłana przez radekhomer »

*

Offline xarr

• **
  • 142
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S
Odp: MIO A501 - zamykanie aplikacji
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2008, 19:15:06 »
Aby po naciśnięciu X wyłączały sie aplikacje musisz wejść Start->Ustawienia->System->Smart Quit i tam włączasz opcje "When closing applications, quit and release from memory" i juz aplikacje będą sie wyłączać.
Samsung Galaxy S 8GB
PDA: XXJPX + CF Root 1.3 + ClockworkMod Recovery + TouchWizGTG Launcher + Deodex by Ja :D
PHONE: XXJPX
CSC: XAJPX

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2008, 23:14:52 »
Dzieki za rade , to co napisales nie dziala dobrze , np; niektore programy sie same minimalizują, rozwiazlem ten problem wgrywajac ilauncher'a 

*

Offline endry

• 20
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2008, 22:09:24 »
Puk w ikonkę na dole ekranu /pamięć/potem uruchomione programy-zatrzymaj wszystkie i gotowe.

« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 10, 2008, 19:21:03 »
Puk w ikonkę na dole ekranu /pamięć/potem uruchomione programy-zatrzymaj wszystkie i gotowe.

dzieki za rade :) ale polecam zrobic sobie taki skrót