Z R64 na R65 i brak polskiego języka w MIO A701, nowy telefon , co robić ??

  • 12 Odpowiedzi
  • 1247 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

.witam Wszystkich
mam maly klopocik, jestem nowy w te klocki, zmienielem z R64 na R65 i niema nawet mozliwoście zmiany języka, co robić?? Wcześniej był. jakie wgrać spolszczenie,? boje sie bo ponoć zwalniają winde, co robić???

*

Offline mw71

  • **
  • 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mio A701, ROM Oki 024, WM 5.0, karta SD 2 GB
Odp: Z R64 na R65 i brak polskiego języka w MIO A701, nowy telefon , co robić ??
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 26, 2007, 16:08:58 »
Jak już zmieniasz ROM to zmień na OKI024 (tamat jak to zrobić przedstawił kol. 6 nt i jest na początku spisu w forum). Co do spolszczenia to większość ludzi nie poleca, bo zamula, spowalnia i są z tego same problemy! chyba że kompletnie nie kapujesz po angielsku (w co nie wierzę) to program spolszczający jest Inter Write Pro ale poważnie nie polecam! Przekonałem się na sobie. Niby spolszcza ale dużo programów się zawiesza i takie różne jaja się dzieją!

Odp: Z R64 na R65 i brak polskiego języka w MIO A701, nowy telefon , co robić ??
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 26, 2007, 17:10:02 »
ja kupiłem mio juz z polską wersją, i instalke pl dodatkowo mam na cd i wszystko śmiga ok.

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: Z R64 na R65 i brak polskiego języka w MIO A701, nowy telefon , co robić ??
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2007, 19:27:04 »
Spolszczenie wytnijcie - nie warto tego używac, a zamula okrutaśnie i wiele programów się z tym gryzie.

*

Offline mw71

  • **
  • 188
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mio A701, ROM Oki 024, WM 5.0, karta SD 2 GB
Odp: Z R64 na R65 i brak polskiego języka w MIO A701, nowy telefon , co robić ??
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2007, 20:11:59 »