Nie wiem czy to odpowiedni dział ale gdzie znajdę więcej użytkowników A702 niż tutaj.
Mam rocznego A702, pewnego dnia po odłączeniu od ładowarki bateria rozładowała się w przeciągu 40minut. Po podłączeniu do ładowarki po 6 godzinach telefon nie był jeszcze w pełni naładowany (wyraźnie ciepły) a po odłączeniu od niej stan baterii spadał w oczach.
Myślałem że to bateria więc kupiłem nową ori i to samo.
Telefon ma 11 miesięcy więc wysłałem go na gwarancji... po 10 dniach dostałem telefon z powrotem, jako naprawiony i przetestowany.
Wymienili płytę główną (wpis w notatce i inny nr imei telefonu) i panel w ramach gwarancji bo o to ich poprosiłem. Niby wszystko cacy bo gdzie po 10 dniach dostaniemy naprawiony telefon z nowym panelem.
Ale po podłączeniu do ładowarki tel ładuje się znacznie dłużej niż przed usterką (przed w maks 2 godziny - teraz do 4 godzin) a bateria trzyma niecałe 24 godziny bez włączonego modułu GSM (zmieniłem tel w międzyczasie). Wcześniej bez karty sim telefon włączony przeleżał 5 dni a baterii pozostawało 80 kilka procent.
Na drugiej baterii to samo. Ja podejrzewam, że tamta usterka spowodowała uszkodzenie dwóch baterii, które kilka razy ładowałem na uszkodzonym telefonie (myślałem że to wina baterii).
Druga sprawa to odkąd oddali mi telefon w górnym lewym rogu mam dwie ciemne plamy średnicy 3-4 mm. Dotyk działa ale plamy na zielonym lub pomarańczowym kolorze bardzo widoczne.
I teraz mam prośbę żebyście mi doradzili... wysyłać im jeszcze raz sprzęt i zaznaczyć że usterka którą zgłaszałem dla mnie nie jest naprawiona ponieważ baterie które mam dalej nie trzymają i długo się ładują? I wspominać o wyświetlaczu? Spotkał się ktoś z wymianą przy takiej awarii (ciemniejsze plamy). Na pewno plam nie było wcześniej, podejrzewam że przy zmianie panelu ktoś zbyt mocno nacisnął LCD.
Nie chce niepotrzebnie wysyłać telefonu jeśli MIO stwierdzi że to wina baterii... ja też tak podejrzewam, że tamta usterka uszkodziła dwie baterie. Ale mam kupić trzecią bo z winy sprzętu uszkodziłem sobie dwie poprzednie? Wg. karty gwarancyjnej na baterie jest 6 miesięcy gwarancji i dlatego obawiam się im wysłać tel.
Co radzicie? Wiem, że najlepiej napisać do MIO i tak też jutro zrobię ale chciałbym poradzić się Was, może ktoś miał podobną awarie/przypadek.
Pozdrawiam i czekam na ewentualne odpowiedzi.