[A702] Gwarancja producenta i prośba o radę

  • 4 Odpowiedzi
  • 2007 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline KANAL

  • 13
[A702] Gwarancja producenta i prośba o radę
« dnia: Kwiecień 18, 2010, 11:26:38 »
Nie wiem czy to odpowiedni dział ale gdzie znajdę więcej użytkowników A702 niż tutaj.

Mam rocznego A702, pewnego dnia po odłączeniu od ładowarki bateria rozładowała się w przeciągu 40minut. Po podłączeniu do ładowarki po 6 godzinach telefon nie był jeszcze w pełni naładowany (wyraźnie ciepły) a po odłączeniu od niej stan baterii spadał w oczach.
Myślałem że to bateria więc kupiłem nową ori i to samo.

Telefon ma 11 miesięcy więc wysłałem go na gwarancji... po 10 dniach dostałem telefon z powrotem, jako naprawiony i przetestowany.
Wymienili płytę główną (wpis w notatce i inny nr imei telefonu)  i panel w ramach gwarancji bo o  to ich poprosiłem. Niby wszystko cacy bo gdzie po 10 dniach dostaniemy naprawiony telefon z nowym panelem.
Ale po podłączeniu do ładowarki tel ładuje się znacznie dłużej niż przed usterką (przed w maks 2 godziny - teraz do 4 godzin) a bateria trzyma niecałe 24 godziny bez włączonego modułu GSM (zmieniłem tel w międzyczasie). Wcześniej bez karty sim telefon włączony przeleżał 5 dni a baterii pozostawało 80 kilka procent.
Na drugiej baterii to samo. Ja podejrzewam, że tamta usterka spowodowała uszkodzenie dwóch baterii, które kilka razy ładowałem na uszkodzonym telefonie (myślałem że to wina baterii).
Druga sprawa to odkąd oddali mi telefon w górnym lewym rogu mam dwie ciemne plamy średnicy 3-4 mm. Dotyk działa ale plamy na zielonym lub pomarańczowym kolorze bardzo widoczne.

I teraz mam prośbę żebyście mi doradzili... wysyłać im jeszcze raz sprzęt i zaznaczyć że usterka którą zgłaszałem dla mnie nie jest naprawiona ponieważ baterie które mam dalej nie trzymają i długo się ładują? I wspominać o wyświetlaczu? Spotkał się ktoś z wymianą przy takiej awarii (ciemniejsze plamy). Na pewno plam nie było wcześniej, podejrzewam że przy zmianie panelu ktoś zbyt mocno nacisnął LCD.

Nie chce niepotrzebnie wysyłać telefonu jeśli MIO stwierdzi że to wina baterii... ja też tak podejrzewam, że tamta usterka uszkodziła dwie baterie. Ale mam kupić trzecią bo z winy sprzętu uszkodziłem sobie dwie poprzednie? Wg. karty gwarancyjnej na baterie jest 6 miesięcy gwarancji i dlatego obawiam się im wysłać tel.

Co radzicie? Wiem, że najlepiej napisać do MIO i tak też jutro zrobię ale chciałbym poradzić się Was, może ktoś miał podobną awarie/przypadek.

Pozdrawiam i czekam na ewentualne odpowiedzi.


*

barth666

Odp: [A702] Gwarancja producenta i prośba o radę
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2010, 16:18:49 »
ja bym odesłał i napisał dokładnie co poprzednio serwis narobił, i że usterka nadal występuje.

Przecież to nie twoja wina że jakis "fachowiec" z Mio ci to popsuł. Z drugiej strony-gdybyś zauważył te plamki na wyświetlaczu od razu przy odbiorze z serwisu  to by było lepiej,Bo teraz mogą ci napisać że oni tego nie zrobili tylko Ty to schrzaniłeś i naprawią na Twój koszt....

*

Offline KANAL

  • 13
Odp: [A702] Gwarancja producenta i prośba o radę
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2010, 17:51:50 »
ja bym odesłał i napisał dokładnie co poprzednio serwis narobił, i że usterka nadal występuje.

Przecież to nie twoja wina że jakis "fachowiec" z Mio ci to popsuł. Z drugiej strony-gdybyś zauważył te plamki na wyświetlaczu od razu przy odbiorze z serwisu  to by było lepiej,Bo teraz mogą ci napisać że oni tego nie zrobili tylko Ty to schrzaniłeś i naprawią na Twój koszt....

Paczke przywiozl kurier, odebrala mama, przy pierwszym wlaczeniu telefonu plamy na wyswietlaczu. Jutro dzwonie do FixIT'a.

*

barth666

Odp: [A702] Gwarancja producenta i prośba o radę
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2010, 17:57:07 »
nom, dzwon jutro, nie ma co czekać. Im szybciej naprawią tym szybciej będziesz mieć sprawnego Mio

*

Offline SeboS

  • 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A701
Odp: [A702] Gwarancja producenta i prośba o radę
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 19, 2010, 21:56:10 »
Mam A701 i po roku padł mi wyświetlacz - przekłamania na czerwono. Wysłałem na gwarancji i wymienili na nowy - BRAWO!!!
Przed upływem końca gwarancji mój MIO mi spadł na beton przy wysiadaniu z samochodu. Na obudowie - wyraźne rysy od upadku, więc pomyślałem, że z naprawy gwarancyjnej nic nie wyjdzie  :(. Mój sąsiad naprawiał kiedyś telefony, więc poprośiłem go, żeby zajrzał do środka - diagnoza: zerwane nóżki modułu GPS+mikrofon+klawisze funkcyjne pod wyświetlaczem. Zauważył też jakieś "amatorskie" luty na płycie. Pomyślałem, że podczas pierwszej naprawy coś pogrzebali, więc postanowiłem wysłać do naprawy gwarancyjnej. Ku mojemu zdziwienu przysłali naprawionego Mio BRAWO !!! (moduł ok. 100 zł + robocizna).

Dlatego myślę, że mimo, że coś pogrzebali, to jest dobry serwis dla Klienta i powinieneś wyłać do nich sprzęt ponownie.