PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: rafciu w Lipiec 04, 2007, 22:56:57

Tytuł: Proszę o pomoc w podłączeniu P550m z PC
Wiadomość wysłana przez: rafciu w Lipiec 04, 2007, 22:56:57
Witam! Panowie bardzo was prosze o pomoc. Dostałem dziś MIO P550m zadowolony siadłem przed kompem i zacząłem podłączać. Wszystko było  ok zainstalowałem Activesync 4,1 podłaczyłem M550m wgrałem sobie autopilota itd. Po jakimś czasie raptownie PC przestał mi wykrywać podłączonego P550m. Zacząłem się bawić na różne sposoby i wszedłem w start-ustawienie-clean boot i zresetował mi się PDA. po  ponownym odpaleniu PDA  nie miałem już polskiej wersji windows mobile, autopilota itd(wiadomo wykasowało się wszystko po resecie to normalne więc przebolalem)Myslałem że reset pomoże a tu nic dalej PC nie wykrywa mi urządzenia podłączonego. Co dziwne jak podłącze drugiego PDA MIO 168 to activesync wykrywa urządzonko i wszystko śmiga a jak pdłączę p550m to nic się nie dzieje. Moja diagnoza jest taka że trzeba coś poustawiać w P550m tylko co?? Jak wejdę w PDA do ACTIVESYNC  menu, , conections, to mam zaznaczoną opcję synchronize all pc i w okienku niżej wybrane 'USB. Bardzo was proszę o poradę jak to wszystko naprawić krok po kroku. Pozdrawiam Rafał
Tytuł: Odp: Proszę o pomoc w podłączeniu P550m z PC
Wiadomość wysłana przez: Bosek w Lipiec 04, 2007, 23:59:29
Ściągnij Active Sync 4.5 i po problemie
Tytuł: Odp: Proszę o pomoc w podłączeniu P550m z PC
Wiadomość wysłana przez: rafciu w Lipiec 05, 2007, 12:11:36
Witaj! Niestety i to nie pomaga:( Może jakiś inny trick??
Tytuł: Odp: Proszę o pomoc w podłączeniu P550m z PC
Wiadomość wysłana przez: Greegi w Lipiec 06, 2007, 09:44:58
Witaj! Niestety i to nie pomaga:( Może jakiś inny trick??

Wylacz Firewalla w PC
Tytuł: Odp: Proszę o pomoc w podłączeniu P550m z PC
Wiadomość wysłana przez: rafciu w Lipiec 10, 2007, 08:23:34
Po trzech dniach walki  (od zakupu) urządzenie spakowałem i wysłałem do serwisu:(:( Jeszcze nigdy mi się taki pech nie trafił. Sami niewiedzą co z urządzeniem jest ???