Problem z MIO P550m-prośba do wyrozumiałych i cierpliwych.

• 4 Odpowiedzi
  • 838 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Cześć!
Jestem nowym na forum i zielonym jeśli chodzi o Palmtopy,więc proszę o pomoc kogoś kto jest b.cierpliwy i ma trochę czasu i chęci pomóc takim jak ja.
Mój palmtop na początku nie reagował na rysik(działał tylko joystik),ani nie mógł się zsynchronizować z komputerem przez gniazdo USB.Zrobiłem mu na początku reset do ustawień fabrycznych,ale to też nie pomogło więc go sformatowałem za pomocą klawiatury serwisowej i teraz mam problem bo nie wiem już co i jak mam instalować.Próbowałem zainstalować z karty ROM do Mio 550,ale coś się nie chce zainstalować.Palmtop dalej uruchamia się tylko trybie serwisowym.
Jeżeli mógł by mi ktoś z was pomóc, to z góry dziękuje.
Pozdrawiam Bogdan
P.S.
Przez tydzień mnie nie będzie(pracuje jako kierowca),dlatego mnie nie będzie.Palmtopa wykorzystuje przede wszystkim jako nawigacja

*

Offline carl0s

• *
  • 99
  • Sprzęt: Mitac Mio A701
Odp: Problem z MIO P550m-prośba do wyrozumiałych i cierpliwych.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2008, 15:13:50 »
brak reakcji na rysik moze sugerowac uszkodzenie warstwy dotykowej wyswietlacza. nie naprawisz tego w sposob programowy. Co do trybu serwisowego - pierwsze slysze... Nigdy nie udalo mi sie w cos takiego wejsc.
Proponuje poszukac na forum kogos, kto naprawia ekrany - a jesli nie, zawsze pozostaje serwis w krakowie

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2008, 16:15:58 »
No może się źle wyraziłem z tym programem serwisowym.Sformatowałem go w ten sposób że:Przy resecie joystik w dół ,wyskoczyło niebieskie tło,z różnymi funkcjami i tam było właśnie formatowanie.Od tamtej pory uruchamia się tylko gdy przetrzymam joystik w dole,mam wtedy niebieskie tło z różnymi funkcjami.
Czy mogło mu coś zaszkodzić jak leżał około 3miesięcy nie używany i nie był ładowany?

*

Offline Kapitan Pazur

• 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact