PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: sergiusz- w Październik 30, 2006, 19:03:22

Tytuł: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: sergiusz- w Październik 30, 2006, 19:03:22
Dzisiaj zakupiłem mio P350 i nie mógł sie połaczyc z Active sync przeczytałem zeby zrobic twardy format i zrobiłem zgodnie z instrukcja z forum ale po właczeniu wyskoczyło jakies białe okno z takim krzyzykiem ponaciskałem na niego i przeszło dalej pozniej next,next i doszedłem do punktu "pop-us menus" i naciskam i nic pisze Tap and hold the9 A.M. itp......
co mam dalej zrobic poradzcie prosze bo juz mi rece opadaja a jeszcze ani razu nie uzyłem mojego palmtopa.
Czekam na odpowiedzi na forum badz na gg zeby było szybciej jak mozecie .
Tytuł: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: ravel w Październik 30, 2006, 19:09:29
No to to jasnej wez przytrzymaj na 9 i kliknij kopiuj a na nastepnym ekranie przytrzymaj bodajze na 11 i kliknij wklej , tak trudno to zrozumiec , przeciez tam wszystko pisze co trzeba zrobic...
Tytuł: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: sergiusz- w Październik 30, 2006, 19:16:46
dzieki juz załapałem ale nadal nie moze mi sie połaczyc z activem wyskakuje ze nie moze sie połaczyc z mobilem i w ikonie połaczenia sieciowego jest zółty trójkąt i nie moze sie połaczyc za cholere.
co mam zrobic zeby sie połączyL ??
Tytuł: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: lucass w Październik 30, 2006, 20:20:39
poczytac instrukcje obsługi..krok po kroku jest napisane wszystko!!!!!
Tytuł: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Październik 30, 2006, 20:22:16
oraz faq i dział dla początkujących
Tytuł: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: sergiusz- w Październik 30, 2006, 20:46:51
doczytałem ze powinien byc outlook zainstalowany a ja go nie uzywam wiec nie mam zainstalowanego.
Czy musze go zainstalowac ??
W instrukcji nie pisze nic wiecej ma tylko ze 4 strony.
Tytuł: Re: Potrzebuje pomocy po twardym resecie w P350
Wiadomość wysłana przez: radoskur w Październik 31, 2006, 00:30:42
Cytat: "sergiusz-"
Dzisiaj zakupiłem mio P350 i nie mógł sie połaczyc z Active sync przeczytałem zeby zrobic twardy format i zrobiłem zgodnie z instrukcja z forum ale po właczeniu wyskoczyło jakies białe okno z takim krzyzykiem ponaciskałem na niego i przeszło dalej pozniej next,next i doszedłem do punktu "pop-us menus" i naciskam i nic pisze Tap and hold the9 A.M. itp......
co mam dalej zrobic poradzcie prosze bo juz mi rece opadaja a jeszcze ani razu nie uzyłem mojego palmtopa.
Czekam na odpowiedzi na forum badz na gg zeby było szybciej jak mozecie .


Jesli zainstalowałeś ActiveSync z płyty dostarczonej przez producenta i nie chce się Mio połaczyć z PC to może Ci pomóc łatka udostępniona na stronie mio www.mio.com.pl

Szkoda że Twój sprzedawca olał Ciebie totalnie (chyba że wogóle go nie prosiłeś o pomoc). Zresztą się nie dziwię, większośc ludzi woli zapłacić 20-30zł mniej a potem piszą że czegoś nie potrafią itp, itd. ja tak swoich klientów nie traktuje, za to mam wyższą cenę i pomagam im na tyle ile mi pozwala własna wiedza. Niska cena zawsze ma jakiś "haczyk"