PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: tlogo21@wp.pl w Lipiec 09, 2006, 13:44:02

Tytuł: popsuł sie mio p350 POMOCY
Wiadomość wysłana przez: tlogo21@wp.pl w Lipiec 09, 2006, 13:44:02
nagle ni z tad ni zowąd moj mio p350 odmowil mi posłuszenstwa :(

objawia sie to tak :
po hard resecie czy tylko pozwyklym resecie :(
pojawia sie ekran powitalny - iii.. to wszystko mozna czekac w nieskonczonosc... nic pozatym nie dziala i nie rusza dalej
juz probowalem to resetowacna wszytskie sposoby i nic ciagle to samo

nawet klawisze przestaly dzialac bo sam sie zalancza po resecie i wylaczyc go mozna tylko dajac przesuwajac wskaznikiem na off
wylancza sie takze ale tulkogdy sie rozladuje

czeka na porady i pomoc :)

iii... jezcze jedno jest jakis serwis mio w polsce/ jakis numer ? bo u nie w gwarancji nie ma numeru do polski :(
Tytuł: popsuł sie mio p350 POMOCY
Wiadomość wysłana przez: radoskur w Lipiec 09, 2006, 19:44:13
Cześć,

Ostatnio miałem klienta który kupił P350 w makro i to samo mu się stało po dwóch dniach. Jesli masz techniczne możliwości to przeczytaj ten temat  http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=43382 i wgraj DUMP-a od P350 http://radoskur.neostrada.pl/DUMP350.rar

U niego do Biosu (tej niebieskiej planszy) weszło dopiero za 5 lub 6 razem, Tak więc próbu resetować go wraz z Joystickiem skierowanym w dół a następnie postępuj wg wskazówek z tamtego tematu i powinno Ci się udać. Co do gwarancji to musisz wypełnić zgłoszenie na www.orika.pl
Tytuł: popsuł sie mio p350 POMOCY
Wiadomość wysłana przez: wste1975 w Lipiec 10, 2006, 18:03:13
Witam!
Też tak miałem. Problem wystąpił ok. 2 tygodnie po zakupie. Odesłałem sprzęt do serwisu i okazało się, że do wymiany jest płyta główna. Cała naprawa, łącznie z przesyłką w obie strony, trwała 10 dni.
Pozdrawiam