PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: EEwa w Maj 29, 2006, 19:55:59

Tytuł: POMOCY!!!
Wiadomość wysłana przez: EEwa w Maj 29, 2006, 19:55:59
Witam na forum, jestem poczatkujacym uzytkownikiem mio 168 po wgraniu na pc activesync nie mozna nawiazac połaczenia pomiedzy mio a pc czy gdzies potrzebne sa jakies ustawienia ? mio nie widzi pc a pc nie widzi mio, o co tu chodzi.
Prosze niech odezwie sie ktos madry i pomoze :)
Tytuł: POMOCY!!!
Wiadomość wysłana przez: marcinl w Maj 29, 2006, 20:51:12
problemy z AS były poruszane wielokrotnie na łamach forum, co najmniej raz dziennie jest zakładany nowy wątek (BTW może pomyśleć nad przyklejeniem jakiegoś AS'owego tutoriala)
1. usuń i zainstaluj na nowo nową wersję AS
2. sprawdź ustawienia firewalla i antywirusa
3. soft reset czasem też pomaga
4. PPC podłączaj dopiero po zainstalowaniu AS
Tytuł: POMOCY!!!
Wiadomość wysłana przez: EEwa w Maj 29, 2006, 22:17:38
Przeczytałam prawdopodobnie  wszystko na ten temat na forum i nic do mojej sytuacji nie pasuje/chyba/ a te wszystkie kroki ktore mi podałes to juz robiłam i dalej NIC
Tytuł: POMOCY!!!
Wiadomość wysłana przez: Ar2ro w Maj 29, 2006, 23:13:38
EEwo, cudów nie ma, jeśli sprzęt sprawny, to musi chodzić.
Jaki masz system operacyjny? Czy do portu USB, do którego się włączyłaś z MIO włączałaś wcześniej coś co działało (czy ten port jest sprawny)?
Co się dzieje, gdy połączysz kablem USB Mio z PC, włączysz Mio i wybierzesz z menu Acive Sync'a na PC "Get connected" ("Połącz" chyba w polskiej wersji...)?
I jeszcze - czy używasz oryginalnego kabla USB, czy jakiegoś innego?