p550 cos sie... cos sie psuje

  • 7 Odpowiedzi
  • 1377 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline spr

  • 5
p550 cos sie... cos sie psuje
« dnia: Październik 15, 2008, 16:47:46 »
Witam

od niecałego roku posiadam mio p550.
jest to moj pierwszy pocket pc takze na samym pocztaku bylo wszystko cacy dziala super. po pewnym czasie jego obsluga zaczelam mi pzreszkadzac ale nie nazekalem.broblemy zaczely sie ostatnio.
dosyc duzo go używam.ciagle na uczelni cos nim robie bo odechcialo mi sie juz chodzic z laptopem. tysiace notatek z wykladow.taki elektroniczny zeszycik.

no ale cos z nim juz nie tak.a moze mi sie zdaje.
mianowicie czas reakcji ekranu jakby zmalal czesto nawet nie łapie dotkniec rysika(nie używam foli ochronnej.pda nosze w futerale)
nigdy z pda nie korzystalem pod takim kontem ale ostatnuio chcialem sobie odsluchac notatki glosowe. kupilem pzrejscioweczke na micro jack sluchawki mam dosyc dobrej klasy podlaczam a tu dziwne brzeczenie.takie jakby zaklucenia od monitora.stare telewizory tak przedziwnie piszcza i wlasnie w sluchawkach mam taki cichy dzwiek.gdy gasze ekran dzwieku niema i notatki glosowe sa bez zaklucen.pzretestowalem to ogladajac jeszcze film i sluchajac muzyki.zakazdym razem jest to brzeczenie jest to irytujace.czy jest to normalne?
wi-fi kiedys dzialalo super teraz jakby slabiej lapalo.w miejscach gdzie dawniej mialem super sygnal teraz jest jedynie odbieralny i jest w stanie wykazac siec ale sie nie polaczy:/

bateria slabiej trzyma.
od3 tyg uzywam intensywnie tego spzretu i wlasnie po tym czasie zacza sie sypac.
co zrobic. z tego co wiem jest jeszcze na gwarancji jest sens wysylac go?
moze to wina przeladowania?chociaz wszystko wgrywam na karty sd takze pamiec rom jest praktycznie w 25%zapelniona tylko

jak jest u was?
mzoe warto reklamowac i rzadac zwrotu gotowki? co za kwtoe ok900pln kupie z gps wi-fi i dosyc dobrego?

aha dodam ze gps tez slabie jakby dziala wogole wolno szuka sygnalu w kazdym razie w aplikacji autopilot. choc nigdy gps nie uzywalem moze ten typ tak ma...

aha czesciej sie wiesza jeszcze o pracy 5prog w tle nie wposmne bo juz prawie nic nie mozna na nim zrobic.

pozdrawiam

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2008, 19:14:19 »
Jak dawno robiłeś HR ?

edit : Czy te notatki głosowe robiłeś sam poprzez wbudowany mikrofon ? Bo jeśli tak to to brzęczenie to taka uroda p550
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2008, 19:19:14 wysłana przez RUKAT »
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline spr

  • 5
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 16, 2008, 17:11:09 »
hard reset robiony ok miesiac temu. programow duzo nie mam w pamieci rom.
to bzreczenie o nie chodzi o nagrywanie dzwieku chodzi o to ze najwyrazniej ekran emituje jakies pole ktore zakluca swobodny pzreplyw informacji dzwiekowej do sluchawek.
dzieje sie tak przy sluchaniu muzyki mp3 ogladania filmow za kazdym razem gdy ekran ejst wlaczony gdy wygasze ekran wtedy piszczenie ustaje i dzwiek jest normalnej prawidlowej jakosci

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 16, 2008, 18:12:45 »
Hmm . U mnie dźwięk jest OK z (wyjątkiem tego nagrywanego przez mikrofon ale ten typ tak ma) więc to nie jest przypadłość modelu , wysyłaj do serwisu puki jest na gwarancji
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline spr

  • 5
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 17, 2008, 18:22:22 »
ok postaram sie w przyszlym tyg go wyslac mimo iz jest mi troche potrzebny ale jakos przeboleje.

pytanko jeszcze czy wysylam przez sklep w ktorym kupilem czy bezposrednio do serwisu? wole wymiane na nowy egzemplarz niz gdyby mieli mi cos przy nim grzebac albo zwrot gotowki.

jak dlugo musze czekac?- 2 tyg?

*

Offline Makubo

  • ****
  • 939
  • Płeć: Mężczyzna
  • System: Android 8.0
  • Sprzęt: LG G7 ThinQ
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 19, 2008, 10:13:01 »
Mam ten sprzęt od półtora roku i intensywnie go wykorzystuje, GPS + PalmHeroes :) Prócz swoich oczywistych wad jest on raczej "niezniszczalny", wiele razy lądował mi z hukiem na podłodze. Bateria to oczywiście kpina, ponoć niewymienialna ale tego na 100% nie wiem. Wifi na tej baterii działa góra 5 minut i klops. Zresztą ostatnio wifi przestało mi wogóle działać a nie chce robić na razie HR. Nie zauważyłem spowolnienia reakcji ekranu na dotyk.
"We are the Borg, resistance is futile!"

*

Offline robertG7

  • 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iP4, mio550m
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 22, 2008, 09:25:07 »
do spr
Moja rada - dostarcz do sklepu, w którym  kupiłeś. Wg prawa polskiego to sprzedający udziela gwarancji, tak jest interpretowane prawo gwarancyjne. Naprawy dokonuje producent. 14 dni to tylko tak na niby, gdyż liczy się czas od momentu dostarczenia do producenta, i to jakiego typu jest naprawa, czy trzeba czekać na części itd... Znam to z doświadczenia reklamacji aparatu foto wysyłanego do autoryzowanego serwisu Nikon Polska.

PS i tak na przyszłość - sprawdź ortografię i interpunkcję (piszesz, że studentem jesteś, a to zobowiązuje), bo strasznie ciężko czyta się Twój ciąg wyrazów i w dodatku z błędami.
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2008, 09:29:24 wysłana przez robertG7 »
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd

*

Offline grubasq

  • *
  • 66
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO P550M + 2 GB KINGSTON + ETUI KRUSELL +BRANDO PP
Odp: p550 cos sie... cos sie psuje
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 27, 2008, 09:00:45 »
ok postaram sie w przyszlym tyg go wyslac mimo iz jest mi troche potrzebny ale jakos przeboleje.

pytanko jeszcze czy wysylam przez sklep w ktorym kupilem czy bezposrednio do serwisu? wole wymiane na nowy egzemplarz niz gdyby mieli mi cos przy nim grzebac albo zwrot gotowki.

jak dlugo musze czekac?- 2 tyg?

to i tak ci nic nie  da  bo sklep i tak go wyśle do fixit wiec  od ciebie zależy tylko bardzo dobrze  opisz usterkę czy dokładniej tym lepiej  a nie "nie działa  wifi lub ekran dotykowy " lub "brzęczenie podczas odsłuchu"  bo napewno to nie będzie  usunete  ponieważ serwisant to nie jasnowidz i nie wie co chcialales przez to przekazać
« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2008, 09:03:08 wysłana przez grubasq »