Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT

  • 11 Odpowiedzi
  • 6782 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kangur_kolczasty

  • *
  • 64
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO A701
Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« dnia: Maj 15, 2007, 20:51:04 »
Witam. 
 Właśnie odebrałem swoje mio A701 z naprawy w nowym serwisie FIXIT z Krakowa.  Ponieważ swojego czasu na forum pojawiło się kilka pytań odnośnie tego serwisu i jakości napraw, chciałem podzielić sie spostrzeżeniami.  Moje urządzonko musiałem oddać do FIXIT'a praktycznie natychmiast po tym, jak wróciło z serwisu JAMICON, który wymienił płytę główną.  Niestety - Jamicon jedno naprawił, a drugie spieprzył. . . jak zwykle. 
 Z FIXIT'em możemy kontaktaktować się przez infolinię, która działa całkiem sprawnie.  Możemy uzyskać tam wszelkie informacje jakie będą nam potrzebne.  Niestety, aby zgłosić urządzenie do naprawy należy wypełnić formularz zgłoszeniowy - dość upierdliwy, i nie działający poprawnie np.  pod mozillą ??? Jest to jedyny sposób, aby oddać urządzenie do serwisu.  Sprzęt odbiera od Ciebie kurier, po naprawie FIXIT dostarcza urządzenie także kurierem.  Ja swoje mio zawiozłem osobiście, ale formularz zgłoszeniowy na stronce internetowej także musiałem wypełnić.  Naprawa mojej 701-ki polegała na kolejnej wymianie płyty głównej.  Trwała ona nieco ponad tydzień - miła odmiana, ponieważ w Jamiconie wymiana płyty trwała 3 miesiące!!! Jestem także mile zaskoczony efektami naprawy - nareszcie wszystko działa bez zastrzeżeń - kolejna nowość po Jamiconie, który serwisował moje mio 4 razy i ani raz nie doprowadził go do stanu używalności. 
 Podsumowując: Szybka naprawa, kompetentna obsługa (także infolinia), możliwość kontroli, na jakim etapie znajduje się naprawa, wysyłka urządzenia do serwisu bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla Ciebie terminie (to samo dotyczy odbioru po naprawie).  Moja 701-ka spędziła w serwisie Jamicon ponad pół roku (4 naprawy)!!! Efekt - lepiej nie mówić. . .
Fixit załatwił sprawę w tydzień, i jak narazie wszystko jest cacy, mio śmiga aż miło :D
 Myślę, że centralizacja serwisu była dobrym posunięciem firmy MITAC.  Oby tak dalej. . .
 Pozdrawiam
 kangur_kolczasty

*

Offline januszjur

  • *****
  • 1216
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2/Toshiba TG01/Kaiser/HTC....
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2007, 09:51:42 »
Nie no OK....mam tylko pytanie  ;). Sądząc po opisie uzywasz tego MIO do działań wojennych...ze takie obrażenia odnosi. ;D. Poza tym nowy serwis Mio jest OK.

*

Offline kangur_kolczasty

  • *
  • 64
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2007, 00:29:56 »
Nie no OK....mam tylko pytanie  ;). Sądząc po opisie uzywasz tego MIO do działań wojennych...ze takie obrażenia odnosi. ;D. Poza tym nowy serwis Mio jest OK.

A właśnie, że nie. Po prostu niekompetentny serwis jedno naprawiał, a drugie psuł, i mio wracało spowrotem do serwisu... I tak w kółko... nie potrafili nawet przeinstalować softu tak, żeby go nie spieprzyć... Cały Jamicon. A do tego każda naprawa trwała w nieskończoność.

*

Offline bizi

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2007, 13:26:59 »
ja rowniez przechodzilem ta droge. ale niestety po zgloszeniu na stronie sprzetu, kurier (ups) zjawil sie po, uwaga, tygodniu, po 4 interwencjach telefonicznych w serwisie.oczywiscie polegalo to na typowym pink-pongu, w serwisie mowia ze wysylaja zgloszenie do kuriera, kurier stwierdzil ze dostal zgloszenie dzien przed odbiorem.  zatem czuje ze wizyta w serwise w sumie potrwa miesiac.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2007, 13:29:10 wysłana przez bizi »

*

Offline kangur_kolczasty

  • *
  • 64
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 21, 2007, 23:08:35 »
No w sumie jest taka opcja - niestety. Cholernie dużo sprzętu do nich przychodzi - jak tam byłem to całe biuro mieli zawalone, mio się niestety strasznie psują...  A szkoda, bo pomysły mają fajne, tylko wykonanie słabe...
Pozdrawiam i życzę cierpliwości.
P.S. pamiętaj o HR po odebraniu z serwisu :-) koniecznie... ;)

*

Offline bizi

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 22, 2007, 09:34:45 »
spoko sopko dzieki. :)

*

Offline bizi

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 05, 2007, 19:58:29 »
prawdziwie proklientowskie procedury maja w tym serwisie. jak pisalem oddalem mio do serwisu, z powodu bardzo slabej slyszalnosci podczas rozmowy po drugiej stronie (cos nie tak z mikrofonem). po powrocie z serwisu mio dzialalo tak samo. podczas rozmowy ze wsparciem technicznym z serwisu dowiedzialem sie ze, uwaga, wykonali hard reset oraz wgranie softu w polskiej wersji. co do problemow z mikrofonem okazalo sie testy wyszly ok i tak ma byc. a ze testy robi sie na renomowanym sprzecie sa najwazniejsze. a wystarczylo przeprowadzic 10 sekundowa rozmowe przez ten telefon zeby stwierdzic ze cos nie gra. (szczegolowy opis problemu opisalem w zgloszeniu). masakra. mio wraca do serwisu

*

Offline januszjur

  • *****
  • 1216
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2/Toshiba TG01/Kaiser/HTC....
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 05, 2007, 22:39:07 »
Poprostu pojedz tam i niech ktoś z nich do Ciebie zadzwoni na miejscu ....może wtedy usłyszą o co chodzi ;D ;D.

*

Offline bizi

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 23, 2007, 11:24:44 »
i w koncu mio dotarlo z powrotem do domu. tym razem wymienili plyte i wszystko jest jak nalezy. szkoda tylko ze na stronie serwisowej nie odswiezaja postepu naprawy. najpierw jest zgloszono, potem otrzymano i na koncu wyslano. nic na temat naprawy, chociaz w teoretycznie inne opcje sa. czepiam sie. ok naprawili i to jest najwazniejsze

Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 25, 2007, 09:16:38 »
Mam pozytywne doświadczenie z FIXIT, niestety baaardzo negatywne z firmą kurierską UPS - to był koszmar. Przyjechali po urządzenie dopiero po ponagleniu z FIXITa, a oddawali mi przez 4 dni robocze - koszmar! Niestety nie ma mozliwości wyboru innego kuriera przy wysyłce do FIXIT  :(

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 25, 2007, 09:18:52 »
Możesz wybrać innego kuriera zawsze. Tyle tylko, że będziesz musial za niego zapłacić i odpowiedzialnośc za sprzęt w czasie transportu będzie po Twojej stronie :-|

*

Offline bizi

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowy serwis MIO w Krakowie - firma FIXIT
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 26, 2007, 07:50:34 »
uPS to faktycznie najgorszy kurier z jakim sie spotkalem. za pierwszym razem czekalem tydzien. kiedy sprzet wracal z servisu nikt nie kontaktowal sie z UPSa ze mna i zostawili u sasiada (mialem robic dym ale odpuscilem). za drugim razem czekalem 5 dni. kiedy kurier odbieral sprzet poinformowal mnie zebym sobie wyznaczyl inne miejsce odbioru, bo tam gdzie jest wpisane to oni odbieraja tylko do 15. (mieszkam 10km od wroclawia). w serwise twierdza ze to najlepszy kurier na rynku. ja osobiscie i sluzbowo mam duzo lepsze doswiaczenia z innymi firmami kurierskimi