Witam.
Właśnie odebrałem swoje mio A701 z naprawy w nowym serwisie FIXIT z Krakowa. Ponieważ swojego czasu na forum pojawiło się kilka pytań odnośnie tego serwisu i jakości napraw, chciałem podzielić sie spostrzeżeniami. Moje urządzonko musiałem oddać do FIXIT'a praktycznie natychmiast po tym, jak wróciło z serwisu JAMICON, który wymienił płytę główną. Niestety - Jamicon jedno naprawił, a drugie spieprzył. . . jak zwykle.
Z FIXIT'em możemy kontaktaktować się przez infolinię, która działa całkiem sprawnie. Możemy uzyskać tam wszelkie informacje jakie będą nam potrzebne. Niestety, aby zgłosić urządzenie do naprawy należy wypełnić formularz zgłoszeniowy - dość upierdliwy, i nie działający poprawnie np. pod mozillą

Jest to jedyny sposób, aby oddać urządzenie do serwisu. Sprzęt odbiera od Ciebie kurier, po naprawie FIXIT dostarcza urządzenie także kurierem. Ja swoje mio zawiozłem osobiście, ale formularz zgłoszeniowy na stronce internetowej także musiałem wypełnić. Naprawa mojej 701-ki polegała na kolejnej wymianie płyty głównej. Trwała ona nieco ponad tydzień - miła odmiana, ponieważ w Jamiconie wymiana płyty trwała 3 miesiące!!! Jestem także mile zaskoczony efektami naprawy - nareszcie wszystko działa bez zastrzeżeń - kolejna nowość po Jamiconie, który serwisował moje mio 4 razy i ani raz nie doprowadził go do stanu używalności.
Podsumowując: Szybka naprawa, kompetentna obsługa (także infolinia), możliwość kontroli, na jakim etapie znajduje się naprawa, wysyłka urządzenia do serwisu bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla Ciebie terminie (to samo dotyczy odbioru po naprawie). Moja 701-ka spędziła w serwisie Jamicon ponad pół roku (4 naprawy)!!! Efekt - lepiej nie mówić. . .
Fixit załatwił sprawę w tydzień, i jak narazie wszystko jest cacy, mio śmiga aż miło :D
Myślę, że centralizacja serwisu była dobrym posunięciem firmy MITAC. Oby tak dalej. . .
Pozdrawiam
kangur_kolczasty