Net po kablu i vi-fi w Mio P560-problem

• 2 Odpowiedzi
  • 876 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline palbertino

• 13
  • Sprzęt: Ipaq rx 1950, Mio P560
Net po kablu i vi-fi w Mio P560-problem
« dnia: Styczeń 06, 2008, 00:59:43 »
Witam...
Niestety, jestem laikiem i nie potrafię sobie poradzić w kwestii internetu przez kabel synchronizująco-ładujący jak i przez router vi-fi w Mio P560. Po prostu, nie ma połączenia z internetem mimo, że jest synchronizacja z PC po kablu, a w momencie korzystania z domowej sieci wi-fi PDA wykrywa ją, łączy się i netu nie ma! PDA odsyła mnie do ustawień. W Connections/Advenced/Select Networks mam ustawione w obydwu rozwijalnych menu My Work Network. Co mogę zrobić więcej? Używam Ipaqa rx 1950 z tymi samymi ustawieniami i tu tego problemu nie ma! Net jest i po kablu i przez wi-fi. Co jest grane  :mad:? Może mieliście już taki problem i podpowiecie rozwiązanie? Z góry wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi...

Odp: Net po kablu i vi-fi w Mio P560-problem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2008, 12:22:55 »
Sprubój ustawić w obydwu MY ISP

*

Offline palbertino

• 13
  • Sprzęt: Ipaq rx 1950, Mio P560
Odp: Net po kablu i vi-fi w Mio P560-problem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2008, 18:14:46 »