Mio PDA P560 ? Czy warto?

• 6 Odpowiedzi
  • 1558 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mio PDA P560 ? Czy warto?
« dnia: Grudzień 07, 2008, 12:42:54 »
Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem PDA Mio P560 .. Chodzi mi glownie o nawigacje- zestaw z automapa XL .. I moje proste pytanie- czy warto? Czy nie bede mial pozniej problemu z dograniem sobie map? Czy nie ma problemow z dogrywaniem punktow takich jak fotoradary, restauracje etc?

Jestem laikiem i prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam

Odp: Mio PDA P560 ? Czy warto?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 07, 2008, 12:46:47 »
Witam, korzystałem z tego sprzętu ponad roku. Jestem z niego bardzo zadowolony. GPS bardzo szybko łączył się z satelitami, programy działały szybo, bez zawieszeń. Miałem i automapę i Igo 8 - wszystko działało tak jak trzeba. Osobiście bardzo polecam.
Samsung Omnia 16 GB
MIO P560

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 07, 2008, 21:24:48 »
Tyle ze czy w ta strone nawigacja jest wygodna? Dlugo trzeba sie przyzwyczajac? Jestem przyzwyczajony do standartowych nawigacji - poziomych :) Druga sprawa- czy z automapa nie bede mial wiekszych problemow? Wlasnie mowa tu o fotoradarach czy punktach uzytecznosci publicznej..

Moze w tej cenie szukac czegos innego? Zaczalem ten temat bo duzo znajomych (w tym taksowkarzy chwalilo sobie to urzadzenie).

*

Offline jacoo

• *
  • 81
  • Sprzęt: MIO P560, AM EU
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 07, 2008, 23:01:06 »
Tyle ze czy w ta strone nawigacja jest wygodna? Dlugo trzeba sie przyzwyczajac? Jestem przyzwyczajony do standartowych nawigacji - poziomych :) Druga sprawa- czy z automapa nie bede mial wiekszych problemow? Wlasnie mowa tu o fotoradarach czy punktach uzytecznosci publicznej..

Moze w tej cenie szukac czegos innego? Zaczalem ten temat bo duzo znajomych (w tym taksowkarzy chwalilo sobie to urzadzenie).

Mozesz spokojnie uzywac i w pionie i w poziomie, przynajmniej automape. Co do radarow i POI dla Automapy masz serwis Miplo.