1. Zdejmij wszystkie zabezpieczenia routera - ukrywanie, szyfrowanie, filtrowanie po MAC itp. - po prostu zrób się "publicznie dostępny".
2. Spróbuj nawiązać połączenie - jeśli sie dogadają, to w pierwszej kolejności odczytaj z routera MAC 560 - ten wykazywany w oprogramowaniu to MAC BT, a musisz mieć MAC WiFi.
3. Sukcesywnie uruchamiaj zabezpieczenia po obydwóch stronach - po każdym kroku nawiązując ponownie połączenie (ja dodatkowo, na wszelki wypadek, robiłem soft-reset).
Natomiast, jeśli wyłoży się już na początku p.2, to rusz "w miasto" i spróbuj podpiąć sie pod inne punkty dostępu - o to bardzo łatwo, szczególnie na dużych osiedlach

(pomijając oficjalne).
Gdy i tu nigdzie się nie dogada, to: rejestracja w klubie Mio, wypełnienie stosownego formularza zgłoszenia awarii i wysłanie do serwisu.
Moja "sztuka", po dwudniowej walce, ostatecznie pracuje bez zarzutu - zarówno po WiFi jak i po GPRS.
Jednak kosztowało to trochę czasu i kombinacji.
Walka z WiFi to:
- wina chyba systemu lub rozwiązania Mitac-a - też widział router i niechciał się zalogować pomimo wpisanego klucza - dopiero wymieniona wyżej procedura dała efekt, lub fakt przypadkowego kombinowania przy włączonym zewnętrznym zasilaniu PDA
- efekt durnoty Mitaca - wspominane wyżej, programowe skonfigurowanie WiFi Mio z priorytetem oszczędzania energii i brak możliwości zmiany, bez dodatkowej aplikacji.
Walka z GPRS to "kompetencja" pracowników BOK Ery, podających błędne parametry "wybrania numeru" - upierali się przy sekwencji "*99****1#, a właściwym było, wyszukane na forum, "*99#.
Było wiele

...aż

Pozdrawiam i życzę uniknięcia serwisu - w końcu kupujemy ten sprzęt, aby był wykorzystywany przez nas, a nie "latał" samodzielnie "po świecie"
