MIO P560

• 5 Odpowiedzi
  • 1499 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MIO P560
« dnia: Październik 22, 2007, 01:04:54 »
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem P560, a ponieważ to mój 1. kontakt z tego typu sprzętem, to mam kilka pytań.
1. Czy istniej jakaś wersja Javy na Win Mobile 6.0? Wymaga tego apletu witryna mojego banku.
2. Ponieważ jestem kompletnie zielony jesli chodzi o obsługę tego sprzętu proszę o jakieś linki do stron gdzie znajdę jakieś wskazówki.

Na razie to tyle. Proszę o odpowiedź.

*

Offline solowiow

• 256
MIO P560
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2007, 09:22:51 »

*

Offline antec

• 9
  • Sprzęt: Mitac MIO P560
MIO P560
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2007, 11:24:59 »
Witam
Od paru dni sam jestem posiadaczem tego MIO. Jest to mój pierwszy PDA i jestem zadowolony. Martwi mnie krótki czas działania na baterii, nie przetestowałem dokładnie ile działa ale wydaje mi sie ze 1 dzień to max.
Mam pytanie odnośnie pokrowca do tego PDA. Pisałem do firmy Krusell i odpisali mi że na chwilę obecną nie planują produkcji do tego modelu. Dlatego pytam się jakich pokrowców wy używacie? Może pasują od innych modeli?
Pozdro

MIO P560
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2007, 19:21:16 »
Mam 560 od ok 2 tygodni i zauważam, że przy wyłączeniu go na przycisku dalej urządzenie "działa"??? Nadmienie, że AS wyłaczyłem tak jak podają na forum, a jednak przy ponownym załączeniu stan baterii dużo sie zmniejszył.Jak jest u was???? Przed zakupieniem 560 miałem 550m i tam nie było problemu. Przy wyłączeniu urządzenia i ponownym załączeniu np za kilka godzin stan baterii sie nie zmienił. Do 550m był do ściągnięcia ze stronki Mio specjalny patch z aktualizacją oprogramowania. Do Mio 560 nic takiego nie znalazłem, sądzę że w wersji WM6 nie jest to potrzebne. A jednak martwi mnie to, że pożera mi baterię przy wyłączonym urządzeniu, dodam raz jeszcze że ActiveSync jest wyłączone(chyba że źle to zrobiłem???) Proszę o pomoc. pozdr