PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: Paweel w Styczeń 11, 2008, 10:02:26
-
witam
stałem się posiadaczem mio 560 kilka dni temu i jako początkujacy mam problem, a mianowicie:
zainstalowałem activesync w wersji 4.5 na komputerze i chciałem połączyć się z mio. i tu zaczynają się problemy (już mnie k...... (coś) trafia).
activecync zainstalował się bez żadnych problemów ale potem nie mogę sobie poradzić.
na początku nie komputer nie mógł się połączyć z mio i dokonać synchronizacji za pomocą activesync. Po wgraniu brakujących aktualizacji windowsa, wyłączeniu firewalla i antyvirusa zrestartowaniu parę razy komputera i kilkakrotnej instalacji activesync mio połączył się z komputerem i synchronizacja została zrobiona.
Moja radość była wielka aczkolwiek krótko trwała. Niestety po chwili od synchronizacji activesync zrywa połączenie.
prosze o radę i pomoc, jeżeli było by to możliwe to może z kimś na gg bym porozmawiał to by mi podpowiedział co zrobić.
System jaki posiadam to XP z SP2, uruchamiam na laptopie.
-
Cześć,
spróbuj wyłaczyć wszystkie zadania w ActiveSync, tak żeby nic nie synchronizował (foldery, kalendarz, outlook) , podłącz pocketa i zobacz czy się połączy. Na wszelki wypadek tak jak poprzednio - wyłącz wcześniej firewalla i antyvira.
Pozdrawiam, veiovis
-
ustawienia--->połączenia---->USB do PC ----> ODZNACZ " aktywuj zaawansowaną funkcjonalność "
u mnie to pomogło z synchronizacją pocketa z pc.
miałem takie właśnie problemy. łączył sie jak chciał a jak to odznaczyłem to więcej kłopoty sie nie powtórzyły.
może to pomoże. Jeśli tak napisz że pomogło może innym też sie przyda.
-
Uprzejmie informuję, że u mnie pomogło i teraz wszystko śmiga bez problemu :proud:
-
ustawienia--->połączenia---->USB do PC ----> ODZNACZ " aktywuj zaawansowaną funkcjonalność "
u mnie to pomogło z synchronizacją pocketa z pc.
miałem takie właśnie problemy. łączył sie jak chciał a jak to odznaczyłem to więcej kłopoty sie nie powtórzyły.
może to pomoże. Jeśli tak napisz że pomogło może innym też sie przyda.
:ok:drobiazg a cieszy , u mnie pomogło w 100%
-
dzięki
pomogło.
na pewno wasze instrukcje przyczyniły się do rozwiązania problemu. nie wiem co jeszcze było powodem ale odinstalowałem activesync, oczywiście odłączyłem zaporę i antyvirusa. zrobiłem soft reset na podłączonym do komputera mio zainstalowałem jeszcze raz i ustawiłem tak jak radziliście. i pomogło.
wielkie dzięki.
-
przy sposobie który opisałem nie ma potrzeby wyłączać firewalla i antyvira. Przynajmniej u mnie...
-
przy sposobie który opisałem nie ma potrzeby wyłączać firewalla i antyvira. Przynajmniej u mnie...
u mnie też nie , wystarczyło tylko to odznaczyć i śmiga jak dawniej a cały dzień się głowiłem co skopałem że przestało chodzić :mrgreen: