MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)

  • 12 Odpowiedzi
  • 5407 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« dnia: Kwiecień 06, 2009, 22:27:53 »
Witam.
Podłączam PDA do kompa, PDA zaczyna się ładować ale ani Active Sync nie widzi PDA ani PDA nie widzi komputera. Zupełny brak reakcji na podłączenie. Podłączenie przez Bluethooth działa bez problemu.
Co już probowałem robić:
1) Hardresety
2) Instalacje patchy i updatów ze strony MIO
3) Zmiana Windows Mobile Device Center na Active Sync 4.5 potem na 3.7
4) Próbowałem podłączenia na 4 komputerach (bez Firewalli itd. itp.)
5) Różne kable miniUSB
Nie mam pojęcia co dalej? Przeoczyłem coś co mogę jeszcze zrobić?
Dodam, że PDA jest od kumpla i przestał się synchronizować jakiś czas temu bez wyraźnego powodu (może dostał trochę mrozu ale wszystko inne działa OK).
Jakieś pomysły i rady? Nie miałem nigdy do czynienia z MIO, preferuję FS:)

Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2009, 21:41:21 »
Mam ten sam problem od jakiegoś czasu. Znalazłeś rozwiązanie może?

Dzięki z góry.

Pzdr,

Patryk

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 28, 2009, 13:14:05 »
U mnie się przez USB łączy, za to potrafi się rozłączyć w bliżej nieokreślonym momencie - czasami po 5 minutach, czasami po godzinie.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline Krakus

  • ****
  • 632
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 28, 2009, 22:53:34 »
U mnie się przez USB łączy, za to potrafi się rozłączyć w bliżej nieokreślonym momencie - czasami po 5 minutach, czasami po godzinie.
A którą wersję masz wersję Active Sync?

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 29, 2009, 07:35:38 »
A którą wersję masz wersję Active Sync?

4.5.0(5096)
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline pawel300

  • 22
  • Sprzęt: Mio P550m
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 29, 2009, 23:28:16 »
Uważam że to  problem sprzętowy, a nie programowy. Ja bym sprawdził gniazdo usb w samym pda czy nie nastąpiła jakaś przerwa, miałem podobny przypadek z mp4, a okazało się że ścieżka która łączyła gniazdo usb była pęknięta :shock:

*

Offline Krakus

  • ****
  • 632
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 30, 2009, 11:43:01 »
Uważam że to  problem sprzętowy, a nie programowy.
Chyba nie. Problem jest częsty (występuje na wielu MIO), u mnie pomaga miękki reset PDA.

Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 07, 2009, 00:19:03 »
Witam. mialem ten sam problem. najlepiej zainstaluj na nowo windowsa oczywiscie na kompie albo znajdz powiedzmy kolegi kompa i podlacz go.

ja tak zrobilem podlaczylem do kompa dziewczyny i od razu sie polaczyl

*

Offline rogas

  • **
  • 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Era g1 ; Mio p550m
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2009, 10:32:09 »
Witam. mialem ten sam problem. najlepiej zainstaluj na nowo windowsa oczywiscie na kompie albo znajdz powiedzmy kolegi kompa i podlacz go.

ja tak zrobilem podlaczylem do kompa dziewczyny i od razu sie polaczyl
Ja również miałem problemy z rozłączaniem się palmtopa. Pomógł reinstall systemu na kompie.

Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 27, 2009, 22:16:19 »
U mnie pomogło zainstalowanie oryginalnego Windowsa na PC. Od tego czasu nie mam problemu.

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 27, 2009, 22:40:49 »
U mnie pomogło zainstalowanie oryginalnego Windowsa na PC. Od tego czasu nie mam problemu.

Windowsa mam oryginalnego na dwóch komputerach (XP Pro i Home). I na obu mam problem z rozłączaniem połączenia via AS.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline AGB74

  • 14
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 18, 2009, 20:24:39 »
Ja ma orginalne oprogramowanie w komputerze i na MIO 560.
Dzisiaj przetestuje synchronizacje na drugim kompie.

*

Offline AGB74

  • 14
Odp: MIO p550 niewidoczny dla Activesync (przez USB)
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 20, 2009, 21:51:28 »
Zrobiłem twardy reste MIO i synchronizacja działa.