No to sobie zobaczę tego TodayWarriora.
W międzyczasie napisałem sobie programik który podmienia wartość w rejestrze na prawidłową, jednak nie jestem programistą "od Windows" i mam problem z znalezieniem metody jak wykryć że system wyszedł z uśpienia. W zasobach MSDN jakoś nie umiem nic odnaleźć. Ktoś mógłby mi dać punkt zaczepienia? Może jest wysyłany jakiś komunikat? Tylko jaki?
A tak na marginesie chyba znalazłem "gnoja". Problem powoduje "Automatyczna blokada" (ta z Ustawienia -> Sysinfo). Po jej włączeniu przy oblokowywaniu przestawia chyba czas wygaszania na 7 sekund... Czy ktoś z obecnych na Forum mógłby to sprawdzić w swoim urządzeniu czy dzieje się mu to samo?
------
Edit:
Cóż będę prowadził monolog ;-)))
Poczytałem sobie "źródła niezależne od Microsoft". Żadne komunikaty nie są wysyłane do aplikacji w WinCE w przypadku wejścia/wyjścia z uśpienia(tylko jądro nimi dysponuje). Więc moje pytanie nie jest już zbytnio aktualne. Za to programik powinien i bez tego działać. Jak skończę dam linka.
Pozdrawiam,
Sebastian
Napisane: Luty 14, 2007, 18:28:24
No to dalej będę sam sobie pisał. :-)))
Jeżeli kogoś męczy to wygaszanie ekranu po 7 sekundach może sobie sciągnąć mojego na szybko napisanego
quasi patcha.
http://sebastis.dognet.pl/regbl/Nie do końca jest on zgodny ze sztuką pisania programów pod Windows ale jakoś będzie działać. Nie zużywa pamięci ani CPU i nie powinien sprawiać problemów. Jakby sprawiał proszę dać znać...
Ogólnie robi on nieskończoną pętlę i jeżeli wygaszanie podświetlenia na baterii jest w ogóle włączone i coś je przestawi poniżej 30 sekund to je podnosi na około 1/2 wartości wygaszania podświetlenia przy zasilaniu z sieci.
Innymi słowy jezeli w Ustawienia->Podświetlenie ustawisz wyłączanie podświetlenia przy zasilaniu zewnętrznym na 3 minuty to program ustawi wygaszanie przy zasilaniu z baterii na 1 minutę. Zadziała to tylko w sytuacji gdy wcześniej wykryje że coś zmieniło np. czas wygaszania na 7 sekund.