Dorzucę i mój, podobny problem.
Mio P550 nie łączy się z innym PC-tem poza domowym. Nie chce połączyć się z laptopem ani z komputerem w pracy.
Wyskakują komunikaty:
- na P550: „Nie można uzyskać adresu IP przypisanego przez serwer. Spróbuj ... itd.” (ten komunikat z resztą wyskakuje czasem samoczynnie bez podłączenia do PC – nie wiem czemu),
- na PC-cie: „Program ActiveSync nie może się połączyć z urządzeniem z systemem Windows Mobile. Aby rozwiązać problem, kliknij przycisk OK.”
Mio P550 nie jest wykrywalne mimo prawidłowego połączenia USB (sprawdzone).
Ma ktoś na to jakąś radę lub wskazówkę gdzie ją można znaleźć?
Pozdrawiam.
Jacek
PS. dodam, bo może to ważne, że na jednym z tych PC-ow zainstalowany jest Avast, z wyłączoną ochroną dostępową. Choć być może nie ma to znaczenia, a raczej przyczyna może tkwić w tym, co powoduje czasami samoczynne wyskakiwanie komunikatu o braku adresu IP, bez podłączenia do PC-ta.