Medion 95900-same problemy

• 5 Odpowiedzi
  • 709 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Luty 07, 2007, 15:52:42 »
Witam Serdecznie
Na wstepie powiem tak ze jestem totalnym laikim jesli chodzi o nawigacje.
Moj problem z tym medion jest taki ze, bawielem sie uzadzeniem no i nagle nie wiem dlaczego co i jak, pojawil mi sie ekran taki jak na obrazku zamieszonym ponizej.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fefd3ff23a8133a.html
NIe moge nic uruchomic oprocz odtwazacza MP3 jesli chce wejsc w Nawigation lub SETINGS pojawia sie cos takiego
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae798b7d51c8b17b.html
co moge z tym zrobic, z tego co przeczytalem na tym forum podejrzewam ze zablokowalem system WINDOWS CE probowalem postepowac wg wskazowek podanych na forum w jezyku angielskim no ale sie nie udalo, przez chwile po miekkim resecie (tak bylo w instrukcji) juz widzialem moj system z menu start ale po chwili ponownie ukazala sie tablica z trzeba przysickami
co mam zrobic jak sobie pomoc
HELP ME

*

Offline 6nt

• Ekspert Mio z GSM
  • 2545
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 07, 2007, 18:03:49 »
Może spróbuj Hard Reset albo wyjmij baterię na noc (wtedy HR sam się zrobi)?

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2007, 19:08:52 »
no niestety nawet kilak HR nie pomoglo kombinuj kombinuje i nic nie moge zadzialac w tej sprawie

*

Offline 6nt

• Ekspert Mio z GSM
  • 2545
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2007, 19:12:33 »
No to już nie umiem pomóc, niestety. Przykro mi. Może ktoś inny?

« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2007, 22:10:05 »