Jaką kartę pamięci do mio p560?

• 18 Odpowiedzi
  • 9270 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaką kartę pamięci do mio p560?
« dnia: Lipiec 04, 2008, 17:33:21 »
Witam
Zamawiam w poniedziałek mio p560, dodatkowo chciałem do tego kartę pamięci 4 gb. Wiem, że mio p560 wymaga kart SDHC. Jako, że nie znam się na tym za bardzo, nie wiem którą dokładnie wybrać. Znalazłem dwa typy microSDHC i SDHC.

Zobaczcie:
microSDHC
http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/mini_Secure_Digital/Sandisk/microSDHC_4GB_Sandisk_z_adapterem_SD/pelny,id,44435,s,1/

SDHC
http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/Secure_Digital/OCZ_Technology/High_Capacity/Secure_Digital_4GB_OCZ_Technology_Class_6/pelny,id,40753,s,1/

oraz

http://www.komputronik.pl/Pamiec_Flash/Secure_Digital/SanDisk/Standard/Secure_Digital_4GB_SDHC_SanDisk_Standard/pelny,id,30575,s,1/

Która z nich będzie idealna do mio p560?

*

Offline rakukrak

• 29
Odp: Jaką kartę pamięci do mio p560?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 05, 2008, 11:27:22 »

TRANSCEND SDHC 8GB class 6 u mnie na 560 działa bez problemów. Innych nie testowałem.
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=95678.0

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 06, 2008, 08:31:34 »
SDHC wystepuje w roznych rozmiarach fizycznych ze tak powiem musisz tylko wiedziec jaka sie miesci do slotu kolega uzywa pelnowymiarowego SDHC. A to oznacza ze zamowic musisz wlasnie ta pelnowymiarowa karte a nie micro.

« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 09, 2008, 14:56:25 »
Podepnę się pod temat.
Czy mio 560 obsłuży spokojnie kartę Sd 16 Gb (SDHC class 6)?

« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 09, 2008, 23:37:22 »