Jak wyłączyć A201?

• 15 Odpowiedzi
  • 2562 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline shado

• **
  • 102
  • Sprzedam uszkodzone Mio A201 i pokrowiec, uchwyt
    • http://www.skocz.pl/deco/
  • Sprzęt: Mio A201 Kingston2GB AM4.0.1
Jak wyłączyć A201?
« dnia: Luty 21, 2006, 17:33:34 »
Wiem, że to być może dziwne pytanie, ale jestem nowicjuszem jeśli chodzi o PPC i mam pytanie:)
Czy A201 da się całkiem wyłączyć tak, aby nie pobierał energii?
Niby jest przycisk on/off ale zarówno gdy przrzymam go krótko jak i długo to tak na prawdę wyłącza się tylko wyświetlacz.
Rozjaśnijcie mi proszę tę sprawę:)
Sprzedam uszkodzone Mio A201 i oryginalny skórzany pokrowiec oraz uchwyt samochodowy

*

Offline lipciopda

• 6801
Jak wyłączyć A201?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2006, 05:47:09 »
a na jakiej podstawie stwierdzasz, ze wylacza sie tylko wyswietlacz? tak bylo w systemach do WM2003SE wlacznie - palmtop przechodzil w stan uspienia - w WM5.0 palmtop sie wylacza

*

Offline shado

• **
  • 102
  • Sprzedam uszkodzone Mio A201 i pokrowiec, uchwyt
    • http://www.skocz.pl/deco/
  • Sprzęt: Mio A201 Kingston2GB AM4.0.1
Jak wyłączyć A201?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 22, 2006, 16:21:08 »
Wydaje mi się, że palmtop tylko przechodzi w stan uśpienia, bo ponowne jego włączenie trwa ułamek sekundy.
Zresztą znalazłem już w instrukcji, że możliwe jest tylko uśpienie go.
Sprzedam uszkodzone Mio A201 i oryginalny skórzany pokrowiec oraz uchwyt samochodowy

*

Offline JuBE

• 26
Jak wyłączyć A201?
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2006, 00:18:10 »
Cytat: "shado"
Wydaje mi się, że palmtop tylko przechodzi w stan uśpienia, bo ponowne jego włączenie trwa ułamek sekundy.
Zresztą znalazłem już w instrukcji, że możliwe jest tylko uśpienie go.