Jak wejść do sieci WIFI w MIO P550 ?

• 18 Odpowiedzi
  • 5078 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Marzec 03, 2007, 19:52:44 »
Witam Wszystkich
jestem świeżutkim posiadaczem MIO P550m i nie wiem jak mam wejść do internetu lub sprawdzić moją pocztę meil , tzn szukam jakiejś instrukcji krok po kroku po podjechaniu do darmowego hotspota co włączyć co wpisać i czy jest to tylko jedno wpisywanie na wwszystkie hotspoty czy przy innych trzeba procedurę powtarzać??
proszę pomóżcie mi jak to robić jestem w tym kompletnie zielony
pozdrawiam wszystkich

*

Offline mirrek

• 14
  • Sprzęt: MIO P550 i wiele innych gratów w samochodzie
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2007, 15:47:45 »
mo mnie przyznam się tez gnębi wifi :(

*

Offline ravel

• 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2007, 16:54:10 »
Bylo o tym z milion razy , szukajka nie gryzie wiec skorzystaj z niej.

« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 04, 2007, 21:30:40 »
Przy darmowych HOT SPOTACH nic nie wpisujesz wlanczasz WiFi i powinno smigac, wiele sieci pokazuje ze sa nie zabezpieczone a mimo to sie nie polaczysz .. :(

*

Offline micra

• **
  • 180
  • Sprzęt: MIO P550
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2007, 08:33:18 »
Dlaczego zakładasz, że to są darmowe hotspoty? To, że nie mają informacji o zabezpieczeniach nie oznacza, że są darmowe, one nie mają włączonych zabezpieczeń WEP/WPA, które otwarcie przyznają, że są zabezpieczeniami... Może być jeszcze filtrowanie po adresach MAC - całkowicie przezroczyste oraz inne sposoby zabezpieczenia, jak choćby autoryzacja przy pomocy certyfikatu - bez certyfikatu nie da się wyjść poza bramę, choć połączenie z siecią uzyskasz.

Jeżeli jest darmowy i nie zabezpieczony to powinien być dostępny bez żadnych dodatkowych zabiegów.