Dziwny problem Wi-Fi w 550i

• 5 Odpowiedzi
  • 1255 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dziwny problem Wi-Fi w 550i
« dnia: Październik 15, 2007, 12:10:28 »
Przepraszam jeżeli źle przeszukałem forum lecz znajduję tylko tematy związane z wi-fi w domu komp stacjon -plam mój problem jest tej natury.
Jestem posiadaczem 550 od miesiąca.Pracuję jako kierowca, jeżdżę po całej europie.Woziłem pożyczonego lap i postanowiłem przejść na plam.Mio 550 ze względu na wi fi.Laptopa jeszcze nie oddałem problem polega na tym że w miejscach w których łączę się za pomocą wi fi Laptopa-mio nie znajduje sieci ani w NL ani w Niemczech sieci niezabezpieczone(właśnie z takiej korzystam i pisze tego posta)Urządzenie po 2 twardych resetach ostatni wczoraj w tym miejscu.Pan z serwisu napisał że urządzenie jest fabrycznie skonfigurowane i tu moje pytania:
1.Która karta w zakładkach jest odpowiedzalna za Wi-fi, w ogóle które do czego służą ja mam w zakładce karty 7 pozycji.
(Remote-NDIS Host
AsyncMac NDISWAN Miniport
L2TP NDISWAN Miniport
PPTP NDISWAN Miniport
Virtual Ethernet Intermediate Miniport
NE2000 Compatibile Ethernet Driver
SAMSUNG 54Mbps WLAN CF Card
)
2.Czy ustawienie np. w zakładce karta Samsung opcji użyj adresu ip przypisanego przez serwer jest prawidłowe?(w okienku poniżej pisze użyj podanego adresu ip fe80::202:78ff:fe9 jak zaklikne  tą zakładkę to pojawia się panel do wpisywania Adres IP Maska podsieci itp itd nie wiem co tam wpisywać.
3.Jak sprawdzić czy sieci w które próbuję wejść są obsługiwane przez mio?(Pan w serwisie tech napisał żebym oddał urządzenie do naprawy ale też podał info że:
Proszę sprawdzić jaki jest ustawiony klucz szyfrujący na routerze (WPA , WEP) - Mio P550 obsługuje tylko WEP.
Co to znaczy jak to sprawdzić w mio i gdzie,  i jeszcze jedno: