PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: mizuraw w Listopad 28, 2006, 21:29:23
-
Czy spotkał się ktoś z taką przypadłością: buczące nagranie z wbudowanego mikrofonu.
-
Przy jakiej jakości nagrywasz? zapewne albo bardzo niskiej albo bardzo wysokiej... A sprzęt jest nowy?
-
Sprzęt nowy.
Nagrywałem przy ustawieniachh na maxa
-
Witam,
Mam to samo.
Zastanawiam się nad odesłaniem sprzętu do serwisu.
-
U mnie wystepuje podobny problem (mio p550).
Poza wykorzystywaniem palma glownie jako nawigacja, zaraz po tym mial to byc rowniez dyktafon... Ale jakosc nagran jest beznadziejna. Probowalem na roznych programach, wszystkich mozliwych ustawieniach jakosci i roznych formatach plikow. Buczenie wystepuje nadal. Efekt jest taki jak by gdzies masa zwierala i caly czas bylo buczenie.. Czy takie cos kwalifikuje sie do oddania do serwisu??
-
Wyglada to na wade konstrukcyjna, za blisko mikrofonu przetwornica zasilajaca LCD prawdopodobnie.
W kazdym razie wszystkie tak maja - na szczescie nie potrzebuje tej funkcji.
-
ja mam to samo. czyli chyba dotyczy to prawie wszystkich mio
-
Ok. Ale w tym momencie jak to potraktowac - w koncu funkcja (nagrywanie przez wbudowany mikrofon), ktora udostepnia producent jest wadliwa (tytulowe "buczenie"). Czy w takim razie mozna oddac sprzet do serwisu i zadac usuniecia usterki?
-
co udało się wam dowiedzeć w serwisie ?
czy można z tego powodu zwrócić to urządzenie ?
przy całkowitej ciszy jak się przyłoży ucho do głośnika słychac ten cichy pisk który się nagrywa, co z tym zrobić ?
-
Jakims rozwiazaniem jest instalacja rejestratora dzwieku NoteM ktory:
- pozwala wylaczyc ekran podczas nagrywania notatki co znaczaco zmniejsza piszczenie rejestrowane przez P550
- jest darmowy
- pozwala nagrywac notatki jako mp3
-
Czy juz ktos ma jakies doswiadczenie w sprawie serwisowania P550 (chodzi o ten mikrofon)? Naprawiaja to gwarancyjnie?
Ja jak narazie napisalem do wpsaracia... czekam na odpowiedz...
A przy okazji - jest mozliwosc podlaczenia zewnetrznego mikrofonu?
-
Ja napisałem do wsparcia jakiś dobry tydzień temu, nawet podałem im link do tego tematu... I jak dotąd nie odpowiedzieli. Odnoszę wrażenie, że unikają trudnych pytań...
-
warunki gwarancji nie mówią nic o czasie naprawy
gwarancja http://www.mio.com.pl/index.php?id=536
po jakim czasie od zgłoszenia mają obowiązek zwrócić pieniądze ?
przecież jeśli wszystkie są uszkodzone to wymiana nie wchodzi w grę, producent musi przeprojektować płytę główną, ustawić produkcję, zajmie to miesiące
kto wie co mówi ustawa o terminie naprawy lub zwrocie pieniędzy ?
-
Ja zauważyłem, że buczenie jest największe, gdy używamy zasilania z sieci. Po odłączeniu od ładowania i wygaszeniu LCD, dźwięk robi się czysty, ale marne to pocieszenie :(.
-
czy ma ktoś mio p550 który nie piszczy przy nagrywaniu ?
ewentualnie kiedy kupiony i gdzie
hipoteza jest taka że wszystkie mają wadę o ile nie okaże się że są takie które nie piszczą
-
Ja mam podobnie w mio A701, co prawda nie piszczy ani nie buczy, ale jakość nagranego dźwięku (także podczas nagrywania video) jest delikatnie mówiąc kiepska. Właśnie prowadzę pertraktacje z serwisem w sprawie wymiany na nowy egzemplarz, ale to chyba wada konstrukcyjna... :mysli:
-
Po krótkich pertraktacjach z serwisem moje a701 zostanie wymienione na nowe :D Jak tylko do mnie dotrze to napiszę czy to była tylko usterka konkretnego egzemplarza czy może wada konstrukcyjna modelu 701...
Pozdrawiam
-
Nareszcie dostalem odpowiedz z serwisu MIO... Niestety niezbyt optymistyczna:
"Wady" tej nie obejmuje gwarancja - serwis nie jest w stanie dokonać naprawy.
Piski są efektem luminancji wyświetlacza LCD i aby zminimalizować efekty akustyczne
jedynym spodobem jest maksymalne zmniejszenie jasności świecenia wyswietlacza.
-
Muszę dokładnie przeczytać warunki gwarancji ale odnoszę wrażenie, że w gwarancji nie ma punktu typu: "Wady konstrukcyjne nie są objęte gwarancją".
EDIT: W gwarancji jest napisane: "3. Gwarant odpowiada wyłącznie za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze". No to powinni coś z tym zrobić.
-
mi oddali pieniądze,kupiłem Asusa który cudownie nagrywa dźwięk, jestem bardzo zadowolony, nie mają prawa odmówić przyjęcia sprzętu,oczywiście wadliwa konstrukcja jest ogromnym kłopotem dla producenta