Bateria w p550

  • 70 Odpowiedzi
  • 18443 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bateria w p550
« dnia: Czerwiec 25, 2006, 10:46:12 »
Mam do Was pytanie o baterie w p550. Kupilam z tydzien temu sobie ten nowy sprzecik i jest to moj pierwszy pocket na wlasnosc. Wczesniej czesto bawilam sie innymi, ale nigdy nie bylam dluzszym uzytkownikiem niz kilka dni. Moj nowy sprzet naladowalam zgodnie z instrukcja - pierwsze ladowanie 8 godzin ( w rzeczywistosci u mnie bylo chyba ze 12).
Teraz zas po kilku juz ladowaniach i rozladowaniach moj pocket po moze godzinie dwie grzyczy mi low batery. W informacjach o stanie baterii widze ze zostalo jej wtedy kolo 1/3 ale to i tak mnie strasznie dziwi - czy pocket tak krotko wytrzymuje na baterii? Z zabawek przewaznie mam wlaczony tylko GPS, gdyz pocketa uzywam narazie tylko do AM. BT i Wifi jest wyloczone. Pytanie - jak to jest u was i w innych pocketach?

Bateria w p550
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2006, 12:33:58 »
mam dokładnie ten sam problem ,bardzo krótko trzyma bateria ,myślałem że jest zepsuta ale moi kumple co też kupili p550 mają tak samo,chyba będę reklamować

Bateria w p550
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2006, 12:59:54 »
z tego co wiem wlaczony gps pozera dosyc sporo baterii.. w samochodzie powinien byc podlaczony pod dostarczona ladowarke samochodowa. A jak gdzies sie idzie piechota to chyba nie patrzy sie non-stop na gps tylko raz na jakis czas wlacza sie na chwile zeby sie "zlokalizowac" i obrac odpowiedni kierunek :>

Ale nie jestem ekspertem, tak tylko sobie pisze :-) w sumie nie sprawdzalem jeszcze wytrzymalosci baterii w swoim p550, nigdy nie uzywalem go tak dlugo bez podlaczania do komputera albo ladowarki samochodowej zeby bateria zeszla ponizej 50%

Bateria w p550
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 25, 2006, 13:26:00 »
przy włączonym gps to raczej normalne - max 3godziny

Bateria w p550
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 25, 2006, 16:21:37 »
czy tylko mio tak maja czy inne pockety takze?

Bateria w p550
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 25, 2006, 19:14:37 »
Ja też kupiłem MIO P550 jakieś 10 dni temu. Baterię przed uruchomieniem formatowałem - tj. ładowałem ją przez ponad 8 godzin. Po tygodniu od momentu zakupu PDA w trybie uśpienia wytrzymywał zaledwie 15 godzin na naładowanej do pełna baterii. Sprzęt oddałem natychmiast do serwisu, a widząc opinię innych użytkowników trzeba stwierdzić że MITAC wpóścił trefną serię na Polski rynek.

Bateria w p550
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 25, 2006, 21:23:09 »
W takim razie ile powinna trzymac bateria mniej wiecej w stanie uspienia a ile przy korzystaniu np z AM? Co powiedzieli Ci w reklamacji? wymienili cie pocketa?

Bateria w p550
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 25, 2006, 21:33:48 »
Jeszcze nie wiem co dokładnie mi naprawią w moim PDA. Zaniosłem go pare dni temu do sklepu gdzdie go kupiłem choć wiem że jest to w 100% gwarancja door-to-door - po prostu wolałem aby sklep załatwił to za mnie. Moje MIO P550 ma do mnie wrócić ponoć  w połowie tego tygodnia - a gdy to się stanie poinformuję Was o szczgółach naprawy.

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Bateria w p550
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 25, 2006, 21:39:52 »
moj i-mate z AM wlaczona na 1/3 podswietlania wytrzymuje okolo 5h bez podlaczania wiec sorry ale dwie godziny to strasznie malo dluzej mi trzymal 5450 ktory traci prad jak oszalaly  :))

Bateria w p550
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 25, 2006, 21:46:12 »
Cytuj
W takim razie ile powinna trzymac bateria mniej wiecej w stanie uspienia a ile przy korzystaniu np z AM? Co powiedzieli Ci w reklamacji?

Na stronce producenta http://www.mio-tech.be/products/PDA_Navigation/P550/specifications.php jest szczegółowy opis MIO P550 w pliku PDF - "Detailed Specifications". Tutaj wyraźnie pisze że bateria ma "żyć" 21 dni w trybie "standby", czyli gotowości/uśpienia.

Bateria w p550
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 25, 2006, 21:58:56 »
u mnie tez jest podobnie.....
zreszta moze mieli bład w druku :) źle ktos przetlumaczył....
luknijcie np tu: http://203.66.161.188/products/pda/P550/default.asp  i zobaczcie ile tam pisze w memory....
to samo gdy chce sciagnac polska instrukcje z tej stronki to ... okazuje sie ze jest w innym jezyku jakis PO :) ... jeden wielki burdel :p i sciema :)

Bateria w p550
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 25, 2006, 23:26:47 »
I tu macie problem właśnie bo te wszystie informacje sa na stronie belgijskiej.Jesli ktos z was kupował p550 z polskiego sklepu i na stronie lub w ofercie TEGO SKLEPU jest napisane ,że bateria trzyma 21 dni a wasza wytrzymy powiedzmy mniej jak 17 dni (4dni daje tolerancji ) to macie pełne prawo do ZWROTU tego towaru do sprzedawcy (na podstawie niezgodności towaru z umową) a nie jakies zabawy w gwarancje od drzwi do drzwi - totalny bezsens wyslesz takie p550 i możesz czekać nawet pól roku bo przecież nigdzie nie masz napisane w jakim czesie maja go naprawić. Dziwne ,że jeszcze ktoś sie nabiera wogóle na karty gwarancyjne, podstawa reklamacji to paragon lub faktura i załatwia sie wszystko u sprzedawcy.Troche sie rozpisałem ale sory kilka osób z forum ma p550 i to już chyba trzeci który oddał na gwarancje zaraz po zakupie....paranoja

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 25, 2006, 23:38:11 »
Cytat: "piotrekbb"
I tu macie problem właśnie bo te wszystie informacje sa na stronie belgijskiej.Jesli ktos z was kupował p550 z polskiego sklepu i na stronie lub w ofercie TEGO SKLEPU jest napisane ,że bateria trzyma 21 dni a wasza wytrzymy powiedzmy mniej jak 17 dni (4dni daje tolerancji ) to macie pełne prawo do ZWROTU tego towaru do sprzedawcy (na podstawie niezgodności towaru z umową) a nie jakies zabawy w gwarancje od drzwi do drzwi - totalny bezsens wyslesz takie p550 i możesz czekać nawet pól roku bo przecież nigdzie nie masz napisane w jakim czesie maja go naprawić. Dziwne ,że jeszcze ktoś sie nabiera wogóle na karty gwarancyjne, podstawa reklamacji to paragon lub faktura i załatwia sie wszystko u sprzedawcy.Troche sie rozpisałem ale sory kilka osób z forum ma p550 i to już chyba trzeci który oddał na gwarancje zaraz po zakupie....paranoja


Tu się mylisz kolego. Gwarancja producenta to gwarancja producenta i sklep nie ma z tym nic wspólnego. To TY zaakceptowałeś gwarancję producenta kupując sprzęt. Inna sprawa jeśli NIE ROZPAKOWAŁEŚ i nie używałeś towaru to możesz go zwrócić w 7 dni - pod warunkiem że wziałeś go na pragon, jesli wziałeś na firmę na fakturę to jako takiej łatwej możliwości zwrotu nie ma bo prawo handlowe dla firm jest nieco inne. Producent ma 14 dni roboczych na naprawę lub wymianę sprzętu. Dlaczego określasz to jako paranoja, na polski rynek trafiło już ponad 2000 mio P550 a ty płaczesz że 3 popsute... Przypomnij sobie jak było z siemensami N560, na które też wszyscy pluli na poczatku a potem jakoś wszystko ucichło. Są to choroby wieku dziecięcego, które (NIESTETY) są leczone po wypuszczeniu produktu na rynek a tak być nie powinno.

Bateria w p550
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 25, 2006, 23:53:30 »
Cytat: "radoskur"
Cytat: "piotrekbb"
I tu macie problem właśnie bo te wszystie informacje sa na stronie belgijskiej.Jesli ktos z was kupował p550 z polskiego sklepu i na stronie lub w ofercie TEGO SKLEPU jest napisane ,że bateria trzyma 21 dni a wasza wytrzymy powiedzmy mniej jak 17 dni (4dni daje tolerancji ) to macie pełne prawo do ZWROTU tego towaru do sprzedawcy (na podstawie niezgodności towaru z umową) a nie jakies zabawy w gwarancje od drzwi do drzwi - totalny bezsens wyslesz takie p550 i możesz czekać nawet pól roku bo przecież nigdzie nie masz napisane w jakim czesie maja go naprawić. Dziwne ,że jeszcze ktoś sie nabiera wogóle na karty gwarancyjne, podstawa reklamacji to paragon lub faktura i załatwia sie wszystko u sprzedawcy.Troche sie rozpisałem ale sory kilka osób z forum ma p550 i to już chyba trzeci który oddał na gwarancje zaraz po zakupie....paranoja


Tu się mylisz kolego. Gwarancja producenta to gwarancja producenta i sklep nie ma z tym nic wspólnego. To TY zaakceptowałeś gwarancję producenta kupując sprzęt. Inna sprawa jeśli NIE ROZPAKOWAŁEŚ i nie używałeś towaru to możesz go zwrócić w 7 dni - pod warunkiem że wziałeś go na pragon, jesli wziałeś na firmę na fakturę to jako takiej łatwej możliwości zwrotu nie ma bo prawo handlowe dla firm jest nieco inne. Producent ma 14 dni roboczych na naprawę lub wymianę sprzętu. Dlaczego określasz to jako paranoja, na polski rynek trafiło już ponad 2000 mio P550 a ty płaczesz że 3 popsute... Przypomnij sobie jak było z siemensami N560, na które też wszyscy pluli na poczatku a potem jakoś wszystko ucichło. Są to choroby wieku dziecięcego, które (NIESTETY) są leczone po wypuszczeniu produktu na rynek a tak być nie powinno.


  w jakim momeńcie ja akceptuje gwarancje producenta ????? jedyną akceptacją warunków umowy kupna sprzedaży jest moje óswiadczenie woli (podpis) na karcie gwarancyjnej a tu takowej nie ma. Konsument ma prawo do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową i sprzedawca MUSI rozpaczyć ja w terminie 14 dni. To co piszesz o firmach (sprzedaż na fakture) nie ma nic do poprzedniego , poprosut kupując na fakture (obrót między przedsiębiorstawami) mam prawo do zwrotu towaru a zwykły śmiertelnik kupujący na paragon ma prawo do reklamacji u SPRZEDAWCY. . Takie prawo obowiązuje już długo i powinienes go znać.Pamietaj ,że jako sprzedawca MUSISZ przyjąc towar od kliena i rozpatrzyć reklamacje w ciągu 14 dni, odpowiadasz za swój towar przez 24 miesiące od daty zakupu. Klient ZAWSZE ma prawo wyboru z jakiej formy skorzysta czy reklamacja w sklepie czy wysyłanie towaru w świat.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 26, 2006, 09:15:15 »
Ale mnie rozbawiłeś, to idź i oddaj swój sprzęt. Co najwyżej sprzedawca za Ciebie wykręci numer do serwisu a Ty poczekasz 2 tygodnie na na sprzęt... niepotrzebnie sobie wydłużając procedurę. Door to Door zostało właśnie wymyślone po to, żebys nie musiał z domu wychodzić lub jechać 400km do sprzedawcy gdy kupiłeś sprzęt wysyłkowo. Serwis z reguły działa szybciutko, jednemu z moich klientów wymienili sprzęt od ręki i po 2 dniach miał nowe P550 w domu przyniesione z rana przez kuriera. Ale skoro Ty lubisz chodzić po sklepach i wk**** ludzi to rób tak i oby Ci to na dobre wyszło. Więcej nie odpisuje w tym temacie bo nie ma sensu prowadzić z Tobą polemiki.

*

Offline b98

  • ****
  • 541
Bateria w p550
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 26, 2006, 09:25:03 »
Radoskórze weź na wstrzymanie i zapoznaj się z problematyką rekojmi w sprzedaży detalicznej.

Jak przyjdzie do Ciebie klient z towarem, który jest, szeroko to pojmując, niezgodny z umową i zażyczy sobie w ramach rękojmi zwrotu kasy, wymiany bądź naprawy to musisz to szybciutko zrobić i to z tytułu rękojmi. Tak naprawdę jedyne co możesz zrobić to wymienić, upuścić kasy bądź ją całkowicie zwrócić.

Wiesz chyba specjalnie coś od Ciebie kupię, żeby Cię na tę okoliczność trochę poćwiczyć.

Door-to-door zostało wymyślone po to, żeby jeśli klient, który ZECHCE korzystać z gwarancji (czyli dobrowolnego świadczenia producenta) nie musiał dupy ruszać sprzed telewizora, kapci, piwa i meczu :lol ale jeśli mu się zachce RĘKOJMI to niestety kochasiu.

Bateria w p550
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 26, 2006, 10:27:23 »
Cytat: "radoskur"
Ale mnie rozbawiłeś, to idź i oddaj swój sprzęt. Co najwyżej sprzedawca za Ciebie wykręci numer do serwisu a Ty poczekasz 2 tygodnie na na sprzęt... niepotrzebnie sobie wydłużając procedurę. Door to Door zostało właśnie wymyślone po to, żebys nie musiał z domu wychodzić lub jechać 400km do sprzedawcy gdy kupiłeś sprzęt wysyłkowo. Serwis z reguły działa szybciutko, jednemu z moich klientów wymienili sprzęt od ręki i po 2 dniach miał nowe P550 w domu przyniesione z rana przez kuriera. Ale skoro Ty lubisz chodzić po sklepach i wk**** ludzi to rób tak i oby Ci to na dobre wyszło. Więcej nie odpisuje w tym temacie bo nie ma sensu prowadzić z Tobą polemiki.


Kolego twoja firma nazywa sie "Krzak" ? Czy może to tylko konto na allegro. Nie  znasz elementarnych zasad prawa handlowego a wyskakujesz tu z jakimis bzdurami.Zadzwoń sobie do nalbliższej jednostki PIH i zabytaj. Numer do niej znajdziesz na informacji dla klientów która przecież obowiązkowa musi być wywieszona w twiom sklepie.
Chciałbym ci jeszcze dodac ,że w pewnych przypadkach musisz zwrócić kosz dostarczenia sprzetu do twojej firmy prze klienta.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 26, 2006, 11:45:20 »
@piotrekbb i @b98

To sobie zadzwoń do PIH widze że obydwoje jesteście bardzo uświadomieni. Ja dzwoniłem do PIH i UOKiK obydwie te instytucje skierowały mnie do RECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW. PIH To inspekcja Handlowa a nie pomoc dla konsumenta. W takich sprawach się dzwoni do Rzecznika Praw Konsumenta. Wejdźcie na strone http://www.ditel.com.pl i tam wpiszcie te 3 wyrazy i wyświetli wam pełno numerów. Ja zadzwoniłem do dwóch i o to ci się dowiedziałem:

Prawo zwrotu towaru NIE ISTNIEJE od 11 lat!! (sam rzecznik zwrócił mi na to uwagę że utarło się to jakąś famą w społeczeństwie i jest to totalna bzdura). Prawo to istniało 11 lat temu i wtedy klient miał prawo do zwrotu towaru w ciągu 5 dni od jego zakupienia (a nie 2 tygodni). Klient nie ma prawa zwrotu towaru bo mu sie nie podba, a jeśli jest popsuty to następuje procedura gwarancyjna. I tutaj nawet gdy gwarancja jest producenta klient ma prawo z niej nie korzystać i zarządać od sprzedającego aby on zajął się procedurą gwarancji. Zwrot towaru i oddanie pieniędzy klientowi może zajść tylko i wyłącznie z dobrej woli sprzedającego.

To by na tyle było.



Cytuj
Nie znasz elementarnych zasad prawa handlowego a wyskakujesz tu z jakimis bzdurami
chyba Ty wyjeżdżasz z bzdurami kolego bo ja w przeciwieństwie do Ciebei z ciekawości wykonałem kilka telefonów i wiem co piszę. A Ty zasłyszałeś jakieś "bajki" na temat zwrotów itp gdzies od kolegów i myśisz że świecisz.



Cytuj
to niestety kochasiu
@b98 ja nie jestem Twoim kochaciem ani gejem tymbardziej...

Nie pozdrawiam i cześc.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 26, 2006, 11:53:54 »
Aha firmą krzak nie jestem, sprzedaję komputery od 8 lat. A palmtopów sprzedaję około 200 rocznie...

Bateria w p550
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 26, 2006, 13:53:33 »
Kolego mogę się z toba założyć o np 25000zł ,że odpowiadasz przed klientami prze dwa lata od daty zakupu!!! Nawet jak firmy mitac by zbankrutowała czego jej nie życze.Ja wiem w polsce każdy zasłania sie ile on to nie prowadzi firmy a potam płacz i płać .Kolego nieznajomość przepisów nie zwalnia od odpowiedzialności .
Poczytaj sobie to a w pierwszej kolejności pacnij w link na stronie "Gdzie składac reklamacje?"

http://www.konsument.gov.pl/pl/zakupy_towarow_i_uslug/#p4

ps. Niejednokrotnie reklamowałem tak towar i zawsze na moją kożyść.

Jeszcze jeden link :  http://www.ih.katowice.pl/prawa_zamiast.htm

Widocznie tam gdzie dzwoniłeś po informacje twój rozmówza był pijany.

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Bateria w p550
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 26, 2006, 18:34:42 »
:!: panowie jedna prosba przystopujcie troche to raz, a dwa dajcie spokoj z off topiciem

Bateria w p550
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 26, 2006, 20:47:15 »
Witam! Mam z baterią ten sam problem-tzn po pełnym naładowaniu na o 22 do 10 rano jest kompletnie pusta, nie da sie nawet właczyc! dopiero po podłaczeniu resetuje sie sam! Pozdrawiam

Bateria w p550
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 26, 2006, 21:28:27 »
piotrekbb ma akurat racje w tym ze sprzedawca odpowiada przez towar w okresie 24 miesiecy od daty sprzedazy.Nie zaleznie co sie dzieje z firma ktora to wyprodukowala,Wczoraj mialem to na prawie :)

Zasilanie w MIO-P550 na 2+
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 26, 2006, 21:56:40 »
:wkurzony: Rano odłączyłem nowego Mio-P550 od ładowarki (słupek zasilania pokazywał 100%). Palm nie był używany ok. 10 godzin. Po włączeniu okazało się, że słupek zasilania pokazywał już tylko 55%. Bateria była formatowana, w pamięci nie było uruchomionych programów.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 26, 2006, 22:43:57 »
@piotrkbb

Ale ja się całkowicie zgadzem jeśli chodzi o gwarancję bo to samo mówi rzecznik praw konsumenta (konsument ma prawo wyboru: albo producent albo sprzedawca i sam o tym decyduje do kogo chce iść z zepsutym sprzętem), Ja pisłem o niemożliwości zwrotu towru i otrzymana spowrotem pieniędzy, a ty nadal swoje...

Ty sam jesteś pijany bo nie umiesz się skupić na czytaniu moich wypowiedzi, Jesus ale Ty ciężki facet jesteś... zakładaj się o co chcesz i z kim chcesz, byle nie ze mną.
Nara.

Bateria w p550
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 26, 2006, 22:58:08 »
Radoskórze - o co zapytales rzecznik praw konsumenta?

Jezeli pytanie brzmialo - czy konsument moze oddac zakupiony towar bo mu sie przestal podobac - to faktycznie nie moze i taki przepis nie istnieje juz od kilkudziesieciu lat.

Jezeli bys jednak zapytal - czy moze oddac towar ktory jest niezgodny z umowa - tzn. np.: w folderze reklamowym jest napisane ze bateria dziala 21 dni a faktycznie bateria dziala 1 dzien - to ostatnio pojawil sie nowy przepis i towar faktycznie oddac moze i jezeli nie bedziesz mogl wady naprawic w ciagu 14 dni bedziesz musial oddac pieniadze (szczegoly np w linkach ktore wkleil Piotrekbb).

Pozdrawiam wszystkich dyskutantow
Marcin

p.s. czytam od poczatku miesiaca to forum i zastanawiam sie czy kupic tego P550 czy nie - jak na razie czekam na oficjalny test PDAClub

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Bateria w p550
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 26, 2006, 23:01:38 »
sluchajcie a czy to rozladowywanie waszych mio to nie jest poprostu blad AS niech ktos z was sprawdzi bo to moze byc to opis jak wylaczyc AS znajdziecie tu  :arrow: http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=36427
niech ktos sprawdzi i napisze czy pomoglo

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 26, 2006, 23:05:17 »
Ja sprawdze na swoim dzisiaj, naładuję do pełna wyłączę wszystko co jest w Ramie i zostawię do jutra 23:00, zobaczę ile % zejdzie.

Bateria w p550
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 26, 2006, 23:07:35 »
Cytat: "radoskur"
@piotrkbb

Ale ja się całkowicie zgadzem jeśli chodzi o gwarancję bo to samo mówi rzecznik praw konsumenta (konsument ma prawo wyboru: albo producent albo sprzedawca i sam o tym decyduje do kogo chce iść z zepsutym sprzętem), Ja pisłem o niemożliwości zwrotu towru i otrzymana spowrotem pieniędzy, a ty nadal swoje...

Ty sam jesteś pijany bo nie umiesz się skupić na czytaniu moich wypowiedzi, Jesus ale Ty ciężki facet jesteś... zakładaj się o co chcesz i z kim chcesz, byle nie ze mną.
Nara.


Ja bardzo dobrze rozumie co czytam , i dalej uparcie twierdze ,że mogę oddać kupione u ciebie mio p550 a ty musisz oddac mi kase .Wiesz dlaczego ??? bo nie jestes w stanie wymienić na taki model jaki oferujesz na swojej stronie  http://komputery-gps.com/product_info.php?products_id=26  , ponoć posiada funkcje zestawu głośnomówiącego ?? I kto tu robi wode z mózgu ? Na wszeliki wypadek zrobiłem screny z tej strony.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Bateria w p550
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 26, 2006, 23:14:29 »
Korzystam ze starego opisu jaki był na stronie COMES-u i nie zdążyłem go zmienić, ale zaraz to zrobię - dzięki za zwrócenie uwagi. Zresztą 90% sprzedaży pochodzi z allegro a tam opis jest prawidłowy  :)
Cytuj
a ty musisz oddac mi kase


A co to socjalizm? Ja nic nie musze, mamy demokracje...