Radoskórze weź na wstrzymanie i zapoznaj się z problematyką rekojmi w sprzedaży detalicznej.
Jak przyjdzie do Ciebie klient z towarem, który jest, szeroko to pojmując, niezgodny z umową i zażyczy sobie w ramach rękojmi zwrotu kasy, wymiany bądź naprawy to musisz to szybciutko zrobić i to z tytułu rękojmi. Tak naprawdę jedyne co możesz zrobić to wymienić, upuścić kasy bądź ją całkowicie zwrócić.
Wiesz chyba specjalnie coś od Ciebie kupię, żeby Cię na tę okoliczność trochę poćwiczyć.
Door-to-door zostało wymyślone po to, żeby jeśli klient, który ZECHCE korzystać z gwarancji (czyli dobrowolnego świadczenia producenta) nie musiał dupy ruszać sprzed telewizora, kapci, piwa i meczu :lol ale jeśli mu się zachce RĘKOJMI to niestety kochasiu.