PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Motorola Android => Milestone => Wątek zaczęty przez: czapel1988 w Wrzesień 08, 2010, 17:45:19
-
Wysłałem swoja motorolę 18 sierpnia do serwisu, ponieważ miałem dwa martwe piksele, jak wcześniej sie dowiedziałem od kobiety z salonu GW to obejmuje. czekałem, czekałem i sie doczekałem, po około 3 tygodniach przyszła komórka, dokladnie dzisiaj.
I pisze, wykonano testy radiowe, funkcjonalne i..... usterki nie znaleziono... nosz k......
ja nie wiem czy to tak trudno zobaczyć te 2 piksele, żeby jakieś testy robić.
czekałem prawie miesiąc i nic to nie dało.
teraz pytanie czy jest sens wysyłania komórki do innego serwisu, ta komórkę oddałem do salonu w Myślenicach (koło Krakowa) wysłano ja do Bydgoszczy,.
Dzięki z góry za odpowiedź.
-
Bydgoszcz to główny serwis
napisz do nich maila lub zadzwoń i opisz sprawę
-
Serwisy zwykle działają na akord i mało tam jest prawdziwych fachowców. W przypadku trudnych, czasowych lub nie oczywistych usterek robią test na testerze, wgrywają czysty soft i odsyłają do klienta. Wiem bo sami kiedyś pracowałem w głównym serwisie ericssona na Polskę. W całej grupie 9 osobowej serwisantów było tylko 3 elektroników, reszta jak w markecie... Najbliższy branży był zegarmistrz :) No ale wymianę obudów, klapek, anten i baterii nie trudno opanować ;)
Moja motka była w serwisie na resety, czekałem 3 tygodnie, po czym odebrałem z adnotacją zmiana oprogramowania i test ok. A problemem była karta sim starego typu, więc gdybym sam na to nie wpadł, to do dzisiaj bujał bym się z resetami...
-
Moja motka była w serwisie na resety, czekałem 3 tygodnie, po czym odebrałem z adnotacją zmiana oprogramowania i test ok. A problemem była karta sim starego typu, więc gdybym sam na to nie wpadł, to do dzisiaj bujał bym się z resetami...
Domyślam się, że oddawałeś telefon bez karty SIM, więc w sumie też bym pewnie nie wpadł na to, że problemem może być karta.
-
Zgadza się, ale aby wykryć taką usterkę trzeba by poużywać urządzenie przez minimum 1 dobę. Sprzęt restartował się co 12-40 godzin... Serwis powinien chociaż taką ewentualność sygnalizować użytkownikowi, że należało by zaopatrzyć się w najnowszą wersję karty SIM.
-
wysłałem maila, a potem za namowa prozomawiałem z kobieta z playa o niezgodnosci towaru z umową, ma zapytac kierownika czy cos, czekam zobaczymy co bedzie.
Połączone: Wrzesień 10, 2010, 13:02:46
otrzymałem widaomosc z serwisu co na maila wysłałem
Witam.
Proszę o wysłanie tego tel. ponownie do serwisu na moje nazwisko.
-
Mógłby ktoś rzucić numerem telefonu do serwisu?
-
@zvierzak
twoje lenistwo jest porażające :-)
http://www.motorola.com/consumers/v/index.jsp?vgnextoid=867ce8b5ea507210VgnVCM1000008406b00aRCRD (http://www.motorola.com/consumers/v/index.jsp?vgnextoid=867ce8b5ea507210VgnVCM1000008406b00aRCRD)