PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Motorola Android => Milestone => Wątek zaczęty przez: vesti w Lipiec 26, 2010, 19:34:27
-
Witam,
Szanowni @ all , mam problem z sprawdzeniem aktualizacji systemowej
Ustawienia, informacje o telefonie, aktualizacje systemowe.. odp: Urządzenie nie może połączyć się z serwerem!
Może ktoś wie dlaczego ?
Mam 2 identyczne motki w Play i jedna z nich właśnie tak bezszczelnie się zachowuję..
-
Nie przejmuj się, to normalne. Występuje jako random encounter...
Nie masz co się przejmować, na obecną chwilę i tak nie zadziała...
-
Beju coś więcej ?
Czy jakoś jestem w stanie się z tym wygrać ?
-
Co mam Ci powiedzieć?
Jak chcesz coś zmieniać to użyj poradników przyklejonych w tym dziale :)
-
Oki dzięki poszukam..
Dla mnie nie jest normalne że dwa identyczne telefony zachowują się całkowicie odmiennie w tej samej sieci :)
Połączone: Lipiec 27, 2010, 21:42:58
Beju jednak po proszę o pomoc...
Nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi forumowej na moje pytanie dlaczego mam taki problem i jak sobie z nim poradzić.
Czy tak już musi być, jeżeli tak to dlaczego ? ( w kontekście problemu )
Czy muszę reklamować urządzenie?
Czy mogę pomóc sam sobie za pośrednictwem waszej wiedzy ?
( mam nadzieje że dobrze szukałem, przejrzałem całe forum milestone )
Po aktualizacji Motki poprzez USB problem nadal istnieje...
-
Vesti - jak dla mnie, nie obraz sie :) , sam robisz sobie problem przejmujac sie czyms co zupelnie nie ma znaczenia. To jest czesty blad, ktory w zaden sposob nie wplywa na dzialanie Motki i nie wiem, czy na takiej podstawie ktokolwiek przyjmie to do reklamacji, ewentaulnie wezma, zrobia wipe i odesla.
Dlatego sam spróbuj zrobic wipe - moze to cos da, ewentualnie zrob roota i wgraj najnowszy kernel np z MotoFrenzy
-
U mnie nie działało przez jakiś miesiąc, potem zaczęło, i tak mam to gdzieś, wgrałem update przez MSU, bo na OTA bym się do dziś nie doczekał.
-
Vesti - jak dla mnie, nie obraz sie :) , sam robisz sobie problem przejmujac sie czyms co zupelnie nie ma znaczenia. To jest czesty blad, ktory w zaden sposob nie wplywa na dzialanie Motki i nie wiem, czy na takiej podstawie ktokolwiek przyjmie to do reklamacji, ewentaulnie wezma, zrobia wipe i odesla.
Dlatego sam spróbuj zrobic wipe - moze to cos da, ewentualnie zrob roota i wgraj najnowszy kernel np z MotoFrenzy
Nie obrażam się..
Po prostu mam 2, z firmy będzie 3..
Chciałem jeden sprzedać i właśnie osoba kupując złapała ten błąd.
Ale jednak pozostanie w rodzinie.
Dzieki za pomoc Panowie.