PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => MapaMap => Wątek zaczęty przez: Dżeju w Czerwiec 17, 2008, 14:12:06
-
Witam wszystkich użytkowników programu MapaMap !
Przygotowałem poniższą ankietę, aby się przekonać, czy tylko ja mam problem z dostępem do ich infolinii pomocy. Generalnie proszę o opinię użytkowników wersji dla PDA, gdyż być może, pod inne systemy pomoc działa inaczej.
Po 30 dniach prześlę wyniki do producenta MM, a co oni z tym zrobią, to zobaczymy, ale nie należy być zbytnim optymistą w tym temacie :mrgreen:
Dzięki za wypełnienie ankiety.
DŻEJU
-
Testuję ich pomoc dla programu MM od ponad dwóch tygodni. Zarówno poprzez e-mail jak i poprzez ich numery tel. ze strony www.mapamap.pl/pomoctechniczna i ... CISZA >:(
-
Dżeju - już o tym rozmawialiśmy (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=95608.0), ale potwierdzam: kontakt telefoniczny praktycznie nie istnieje. Co do mailingu, to w przypadku starszej wersji wysyłałem swoje zgłoszenia i uwagi, ale również bez oddzewu ze strony producenta. Szkoda.... w taki sposób traci się klienta na zawsze!
-
Heh, wiem że rozmawialiśmy, ankieta jest wyrazem mego wzburzenia, co z kolei pozwala mi ochłonąć :)
Nie mogę pojąć, jak w obecnej dobie konkurencji można mieć takie podejście do Klienta :(
Navigo odpowiada na pocztę praktycznie od ręki, infolinia u nich też działa OK. To samo jest w TomTom oraz AM, a tu ?
Kurka wodna, a może oni są z innej bajki :mrgreen:
-
Tej "klasy"program nie wymaga żadnego supportu, więc nie ma się co czepiać. :D
-
Nie do konca kolego, a zmiana urzadzenia np. ?
Tak wiec jest sie czego czepiac :-|
-
ja miałem swojego czasu mm traffic eu...na szczęście przygoda szybko się skończyła. Support MM? no cóż...pozostawia wiele do życzenia, ale imagis nie jest w tym wyjątkiem.
-
Myślę, że zaglądają tu nie tylko użytkownicy MM, ale też pozostali, dlatego pozwolę sobie zaznaczyć, że są pozytywne wyjątki - np. Navigo i TomTom - przynajmniej ja mam takie doświadczenia.
-
Jakoś tak w lutym zmieniłem sprzęt i chciałem aktywować licencję na nowym. Dodzwonić się można (trzeba trochę cierpliwości), na maila także dostałem odpowiedź; innymi słowy - bez problemu B).
-
Ciekawe ? Może masz więcej cierpliwości :-|
Sprobuj dodzwonić sie teraz (luty był dość dawno temu), a kiedyś rzeczywiście pomoc działała lepiej.
Obecnie wysłałem dziewięć e-mail i nic :S Jak na razie od ponad dwóch tygodni do pomocy nie udało mi się dodzwonić, a próbuję codziennie.
-
Dziś dowiedziałem się wszystkiego (no prawie wszystkiego), dotyczącego działania pomocy MM i ... jedno jest pewne, że wysyłając e-mail lub dzwoniąc, należy się uzbroić w cierpliwość. Na plus jest to, że jak nam się uda już skontaktować, to sprawa jest załatwiana "od ręki". Niemniej jednak ankiety nie zmieniam, gdyż dotyczy ona dostępności (szybkości) do pomocy MM.
-
Jak widać, użytkowników MM dla PDA chcących zabrać głos w ankiecie, zbyt dużo nie ma forum :( To też o czymś świadczy, starczy spojrzeć na kategorię AM, TT, iGO, Navigo i zrobić porównanie.
-
Jak widać, użytkowników MM dla PDA chcących zabrać głos w ankiecie, zbyt dużo nie ma forum :( To też o czymś świadczy, starczy spojrzeć na kategorię AM, TT, iGO, Navigo i zrobić porównanie.
Mam BARDZO negatywne doswiadczenia ze pomoca dla klientow.
Skutkuje tylko, jesli sie dodzwonic bezposrednio do Imagisa i zrobic mniejsza lub wieksza awanture.
Szkoda slow.
Na marginesie: kupilem w Szwecji Route 66. Akurat byla promocja , za 250 PLN urzadzenie z mapami Skandynawii. Swietne, proste urzadzenie, z dobrym chipem, doskonalymi mapami. Start: zero problemow, dobra strona webowa, dobra synchronizacja. Niemal jak TomTom.
Postanowilem wiec dokupic mapy Europy Zach. i Centralnej oraz Wschodniej.
Mapa Polski dobra, w Warszawie dziala 5 x lepiej niz MapaMap. ( NIe testowalem jeszcze podczas jazdy po Polsce).
Polecam
-
Mam BARDZO negatywne doświadczenia ze pomocą dla klientów.
Skutkuje tylko, jeśli sie dodzwonić bezpośrednio do Imagisa i zrobić mniejsza lub wieksza awanturę ...
Dokładnie tak. Mnie udało się z nimi skontaktować tylko bezpośrednio poprzez IMAGIS i do tego jeszcze używając ... (no ale tego jednak nie mogę napisać) :]
-
Zmieniałem dzisiaj licencję z Acera na FS i muszę powiedzieć, że udało mi się to zrobić ponownie od ręki, ale wisiałem na słuchawce dobre 8 minut, zanim sympatyczna Pani (bez złośliwości!) odebrała połączenie. Mam nieodparte wrażenie, że mają zbyt mało pracowników infolinii w stosunku do potrzeb klientów.
-
Na 100 % mają za mało pracowników obecnie, a na pocztę mają ustalony systemowo termin odpowiedzi bardzo długi - za długi jak na pocztę dotyczącą pomocy :|
A poza tym, zawsze trzeba mieć trochę szczęścia.
-
List otwarty do Pani Prezes firmy Imagis,
Malgorzaty Bartnickiej
Szanowna Pani,
wyrazam swoja zdecydowana dezaprobate dla funkcjonowania tzw. wsparcia technicznego.
Jestem posiadaczem aplikacji MapaMap od poczatku jej istnienia.Juz dawno temu istnialy problemy z aplikacja i z otrzymaniem pomocy technicznej, wsparcia, naleznego klientowi wydawaloby sie zaawansowanego produktu.Pisalem o tym do Pani kilka lat temu, temat byl tez poruszany wielokrotnie na forum PDA. Wystarczyloby, zeby poczytala Pani watki, jakie sa poswiecone aplikacji i powinna sie Pani wzburzyc, ze firma w czesci obslugi klienta dziaal NIEUDOLNIE, najgorzej, jak sobie mozna wyobrazic. I nie jest to wina osob fizycznie odpowiedzxialnych za udzeilanie odpowiedzi, tutaj sa glosy pozytywne. Wine ponosi Pani jako odpwoeidzialna za funkcjonowanie firmy.
Zeby nie byc glosolownym, podam pare przykladow:
1. w zalaczniku do aplikacji Mapa Map MM-PPC-5-1-13-0_mapa1867_Aktualizacja-Aplikacji-i-Map.exe, w filu Czytaj, jest podawany NIEAKTUALNY NUMER TELEFONU:
"W przypadku problemów z instalacją prosimy o kontakt z naszą infolinią:
pomoc@mapamap.pl, 22-353-80-88."
2. dodzownienie sie na numer tzw. serwisowy 022-6653333, graniczy z cudem.
3. dodzwonienie sie do firmy Imagis na numery podawne na stronie Imagisa nie jest latwe ale czasem sie udaje. Przelaczenie z recepcji na numer serwisowy : dlugi okres oczekiwania polaczony ze zrzuceniem numeru.
4. Serwis nei nadaza z oddzwanianiem do klientow, ktorzy potrzebuaj pomocy juz, nie za dwa, cztery dni.
W dniu dzisiejszym podczas instalacji, kiedy pojawil sie problem z kluczem, dzwonilem 7!!! razy.
Zrzucanie numeru, sygnal zajetosci itd. Dopiero kiedy wsciekly wymusilem na pracownicy recepcji przejscie do serwisu i przyjecie rozmowy udalo sie w stosunkowo szybki i prosty sposob rozwiazac problem. Zarowno pani z recepcji , jak i pani z serwisu byly bardzo mile i pomocne.
Ale NIE MAJA ONE wplywu na sposob funkcjonowania zarzadzanej przez Pania firmy. Nie one odpowiadaja za niewystarczjaca do potrzeb ilosc linii telefonicznych , nie one odpowiadaja za szczatkowe w stosunku do potrzeb zatrudnienie w serwisie. To jest ODPOWIEDZIALNOSC PANI I TYLKO PANI, zeby firma dzialala sprawnie a jej klienci byli zadowoleni.
Jesli zada Pani sobie trud i poczyta watki na forum PDA, jak bardzo jestesmy niezadowoleni z poziomu wspolpracy klienckjiej z firma Imagis, moze zrozumie Pani, dlaczego w olbrzymiej ilosci przypadkow odradzamy kupno aplikacji lub urzadzen z ta aplikacja. Mysle, ze glos tej spolecznosci uzytkownikow MapaMap sie liczy.
Na moj poprzedni list, kilka lat temu, kierowany do Pani, nie odpowiedziala Pani ani mailowo, ani zmiana zasad dzialania firmy w obsludze klienta.
Niestety, dzisiajsze doswiadczenie z obsluga kienta zmusilo mnie do wypowiedzi na Forum.
Jak napisalem, to nie jest wina pan z recepcji ani z obslugi klienta, to wina Pani jako odpowiedzialnej za funkcjonowanie firmy.
Nie jest milo czytac takie listy, lecz mysle, ze jest to jedyny sposob ma dotarcie do Pani po mojej prawie 40 minutowej frustracji, spowodowanej zwyklym upgradem aplikacji i map.
Zapewniam Pania, ze nie jestem jedynym sfrustrowanym
Mysle, ze inni uzytkownicy tez maja podobne przekonanie, wystarczy, ze spojrzy Pani na wyniki ankiety
Moze i ten list zostanie przez Pania zlekcewazony ?
z pozdrowieniami
Justyn D.
----------------
Now playing: Blindfold - Sleepless nights (http://www.foxytunes.com/artist/blindfold/track/sleepless+nights)
via FoxyTunes (http://www.foxytunes.com/signatunes/)
-
justynd całkowicie się z Tobą zgadzam i szczerze przychylam się do listu otwartego. Mam nadzieję, że Firma Imagis wyciągnie wreszcie stosowne wnioski, jeżeli nie obawiam się, że w krótkim czasie może zniknąć z rynku GPS, a byłoby szkoda, gdyż aplikacja sama w sobie jest na prawdę bardzo dobra.
TomekWypych
-
Podpisuje sie obiema recami :)
-
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do wypowiedzi Justyna D., w imieniu firmy Imagis S.A. przede wszystkim bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na opisane niedogodności.
Jesteśmy świadomi utrudnień z jakimi spotykają się ostatnio nasi Klienci w kontaktach z działem wsparcia technicznego i stale pracujemy nad poprawą obsługi w tym zakresie. Jedną z przyczyn powstałych niedogodności jest również znaczny wzrost sprzedaży produktu MapaMap, a co za tym idzie także zwiększona liczba zapytań do działu technicznego. Stale zwiększamy zatrudnienie w dziale wsparcia technicznego i prowadzimy niezbędne szkolenia dla pracowników.
Długi czas oczekiwania na połączenia i ich przerywanie, o których pisze Pan Justyn, wynikają natomiast z przyczyn zewnętrznych. Są one mianowicie spowodowane problemami technicznymi największego polskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych, który obsługuje naszą firmę.
Gdyby mieli Państwo w przyszłości uwagi co do działania produktów Imagis S.A., bardzo proszę o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy, na adres pomoc@MapaMap.pl. Wszystkie zgłoszenia i sugestie traktujemy bardzo poważnie i staramy się na bieżąco reagować
na Państwa uwagi.
Z poważaniem,
Łukasz Brzostek
Kierownik Działu Marketingu
Imagis S.A.
-
... Gdyby mieli Państwo w przyszłości uwagi co do działania produktów Imagis S.A., bardzo proszę o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy, na adres pomoc@MapaMap.pl. Wszystkie zgłoszenia i sugestie traktujemy bardzo poważnie i staramy się na bieżąco reagować ...
Pięknie, że przedstawiciel firmy zareagował :ok: Ale zawsze jest jakieś ale ... Kilka zgłoszeń wysłałem i ... nic, żadnej odpowiedzi lub nawet informacji, że odebrali zgłoszenie - może wziąć przykład z AM, gdzie prawie każde zgłoszenie jest potwierdzane przez pracownika AM. Mam jeszcze trochę cierpliwości dla MM, ale na jak długo mi wystarczy, to nie wiem.
-
Ostatnimi czasy kontaktowałem się z pomocą i działa, tak więc coś może drgnęło w Imagisie na plus.
Dodam jeszcze z nowości, że MM uruchomiła własny "normalny" sklep internetowy: http://www.mapamap.pl/pl/sklep (http://www.mapamap.pl/pl/sklep).
Asortyment na razie ubogi, ale może z czasem się poszerzy.
-
Ostatnimi czasy kontaktowałem się z pomocą i działa, tak więc coś może drgnęło w Imagisie na plus.
Dodam jeszcze z nowości, że MM uruchomiła własny "normalny" sklep internetowy: http://www.mapamap.pl/pl/sklep (http://www.mapamap.pl/pl/sklep).
Asortyment na razie ubogi, ale może z czasem się poszerzy.
normalnie szaleją :)
-
Pod koniec sierpnia ,skontaktowałem sie telefonicznie z firmą IMAGIS[bez problemu]-interesowała mnie możliwosc wgrania do SMARTA SG 610 nowej mapy.Z uwagi na to iz jestem laikiem w tym temacie,spytalem czy moga. mi zaistalowac ?Odpowiedz uzyskalem pozytywną,po przyjeżdzie do siedziby firmy IMAGIS ,zostałem dosc sprawnie obsłuzony.Moja ocena firmy -jest pozytywna.Pozdrawiam -Pysio 50.
-
Pięknie, że przedstawiciel firmy zareagował :ok: Ale zawsze jest jakieś ale ... Kilka zgłoszeń wysłałem i ... nic, żadnej odpowiedzi lub nawet informacji, że odebrali zgłoszenie ...
Cytuję sam siebie - ale to po to, aby była pewna ciągłość - otóż ostatnio wysłałem im parę poprawek dotyczących map oraz kategoryzacji i ... potwierdzają, a nawet dziękują. Rzeczywiście coś tam drgnęło, tylko z aktualizacjami dalej cosik zwlekają za bardzo.
-
Rzeczywiście coś tam drgnęło, tylko z aktualizacjami dalej cosik zwlekają za bardzo.
Kto wie czy nie szykują czegoś większego.............cisza taka ?
Jakoś te 4 aktualizacje obiecane powinni zaoferować.
-
... Kto wie czy nie szykują czegoś większego.............cisza taka ? ...
Raczej bym nie liczył. Choć "piątkę" wypuścili znienacka, więc może :mysli:
-
Więcej wiary Dżeju..............ja Ci mówię że coś będzie.
Niestety daty nie znam, ale jakiś prezent pod choinkę pewnie dostaniemy ( szkoda że płatny ).
-
Wiara moja jest wielka jak ... Tatry, a może i większa :wink:
Dlatego nadal mam MM wraz z prenumeratą.
-
Tez-myśle ze pod choinke ,dostaniemy prezent od MM. Nie wiem-czy dobrze robie wykupujac ,jednorazowe platne?.
-
No dobra........to Wam powiem.
MM szykuje dla nas nie tylko nowe mapy ( te już są ), ale też nową aplikację.
Robią testy, bo ma być nowy silnik programu. Uważaja, że stary już się nie wyrabia z mapami.
Szczegółowych danych nie znam, ale przybliżony termin to może być przełom października i listopada. Praktycznie pewnie troche później. Widzą co konkurencja robi, więc i w swoim sofcie cos ciekawego nam pewnie zaprezentują.
Może szkoda, że sami wszystko chcą sprawdzać, zamiast odwołać sie do użytkowników, ale z drugiej strony.........
Dzisiaj na jednym z portali znalazłem info o tym że Automapa 5.2 z mapami ma już cracka. Jeszcze nie wydana, a już jest w sieci. Dlatego rozumiem tą wstrzemięźliwość Imagis.
-
W uzupełnieniu tej informacji o Automapie. Nie tylko jest info, ale i program z mapami do pobrania. To musi być naprawdę wkurzajace, jak ostatnia wersja programu, bedąca w fazie testów, jest do pobrania w necie :mad:.
Nie najlepiej to świadczy o testerach AM, że udostępniają produkt w internecie, bo nie podejrzewam pracowników firmy. I dlatego sobie spokojnie czekam na MM w nowej wersji.
Pomimo tego, ze ruch na stronie MM jest niewielki, uprzedzam ze wszelkie pytania tu czy na PW o adresy i namiary pozostaną bez odpowiedzi.
-
W uzupełnieniu tej informacji o Automapie. Nie tylko jest info, ale i program z mapami do pobrania. To musi być naprawdę wkurzajace, jak ostatnia wersja programu, bedąca w fazie testów, jest do pobrania w necie :mad:.
Nie najlepiej to świadczy o testerach AM, że udostępniają produkt w internecie, bo nie podejrzewam pracowników firmy. I dlatego sobie spokojnie czekam na MM w nowej wersji.
Pomimo tego, ze ruch na stronie MM jest niewielki, uprzedzam ze wszelkie pytania tu czy na PW o adresy i namiary pozostaną bez odpowiedzi.
AM faktycznie jest szybko rozchwytywana przez piratów, ale to tak naprawdę mało ich obchodzi. Częścią ich marketingu jest informowanie o każdym ruchu. To tworzy dużo lepszą atmosferę wokół aplikacji - przynajmniej user wie, że dzieje się. W przypadku MM, ani nie ma odzewu z helpdesku ani też informacji o nowych wersjach. Poza tym MM mozna było ostatnio kupić w biedronce za 29PLN... sorry... za taką cene to nie wiem komu opłacałoby się szukać pirata... Jeśli chcą sobie psuć rynek takimi akcjami, cóż... ich sprawa...
-
... MM mozna było ostatnio kupić w biedronce za 29PLN... sorry... za taką cene to nie wiem komu opłacałoby się szukać pirata... Jeśli chcą sobie psuć rynek takimi akcjami, cóż... ich sprawa...
??? Chyba muszę zacząć zaglądać do Biedronki :E A jaka to była wersja ?
-
5.0? jak dobrze pamietam, z budynkami na pudełku...
-
AM faktycznie jest szybko rozchwytywana przez piratów, ale to tak naprawdę mało ich obchodzi. Częścią ich marketingu jest informowanie o każdym ruchu. To tworzy dużo lepszą atmosferę wokół aplikacji - przynajmniej user wie, że dzieje się. W przypadku MM, ani nie ma odzewu z helpdesku ani też informacji o nowych wersjach. Poza tym MM mozna było ostatnio kupić w biedronce za 29PLN... sorry... za taką cene to nie wiem komu opłacałoby się szukać pirata... Jeśli chcą sobie psuć rynek takimi akcjami, cóż... ich sprawa...
To zapewne stare zapasy pudełkowe były :-).
Skoro otworzyli sklep internetowy, to chyba nie po to, aby starociami tam handlować ?
Pytanie, co zaoferują w nastepnej odsłonie i jak to sie będzie miało do konkurencji ?
Napisali mi, że " mapy już są " i chcą je wydac z nowym programem. Ja mogę czekać, bo nie pracuje jeżdżąc i w zasadzie nawigacja do nastepnych wakacji nie jest mi potrzebna. Tym bardziej że póki co, za ten czas nie zapłaciłem.
-
To zapewne stare zapasy pudełkowe były :-).
Skoro otworzyli sklep internetowy, to chyba nie po to, aby starociami tam handlować ?
Pytanie, co zaoferują w nastepnej odsłonie i jak to sie będzie miało do konkurencji ?
Napisali mi, że " mapy już są " i chcą je wydac z nowym programem. Ja mogę czekać, bo nie pracuje jeżdżąc i w zasadzie nawigacja do nastepnych wakacji nie jest mi potrzebna. Tym bardziej że póki co, za ten czas nie zapłaciłem.
nie wiem czy stare zapasy, ale 5.0 chyba taka bardzo stara nie jest (nie pamietam dokładnie kiedy wyszła). Niech pracują, konkurencja dobrze robi rynkowi.
-
heh.....z tymi Stonkowymi :wink: GPS-ami /to chyba Navie są/ za 239 zł jest tak, że wersja softu owszem jest 5, ale podłączona pod niego wersja map jest podstawowa i okrojona <MM Lite>, dlatego tak tanio chodzą.....zresztą dlaczego Kowalski nie może sobie takiej nawigacji kupić...po głównych drogach poprowadzi do miasta zaprowadzi i ma gadżeta, a zawsze może rozszerzyć do pełnej wersji.
Nie każdego stać na Clariona, Beckera lub Pocketa, za ponad tysiaka, plus do tego sama licencja mm za 299zł. Jest to jakaś grupa użytkowników, jakaś nisza na rynku, którą można dodatkowo zapełnić ....tą samą rolę spełniły Larki z Wyborczej :wink:
-
heh.....z tymi Stonkowymi :wink: GPS-ami /to chyba Navie są/ za 239 zł jest tak, że wersja softu owszem jest 5, ale podłączona pod niego wersja map jest podstawowa i okrojona <MM Lite>, dlatego tak tanio chodzą.....zresztą dlaczego Kowalski nie może sobie takiej nawigacji kupić...po głównych drogach poprowadzi do miasta zaprowadzi i ma gadżeta, a zawsze może rozszerzyć do pełnej wersji.
Nie każdego stać na Clariona, Beckera lub Pocketa, za ponad tysiaka, plus do tego sama licencja mm za 299zł. Jest to jakaś grupa użytkowników, jakaś nisza na rynku, którą można dodatkowo zapełnić ....tą samą rolę spełniły Larki z Wyborczej :wink:
wiesz... nie wiem czy to była wersja lite, ale na pudełku nic takiego nie było napisane. Jeśli tak by było, to sprzedawca/producent może mieć spore kłopoty sprzedając pod banderą pełnej aplikacji jakiś okrojony soft. Poza tym nie było to urządzenie ale sama aplikacja...
-
Nie każdego stać na Clariona, Beckera lub Pocketa, za ponad tysiaka, plus do tego sama licencja mm za 299zł. Jest to jakaś grupa użytkowników, jakaś nisza na rynku, którą można dodatkowo zapełnić ....tą samą rolę spełniły Larki z Wyborczej
Sam na początku miałem spory apetyt na HP Ipaq214 + jakis odbiornik GPS + Automapa. Całkiem nieplanowo ( w zasadzie odruchowo )w Carrefour kupiłem Mantę 060 z MM za 289 PLN parę miesięcy temu. Po paru tygodniach zrobiłem upgrade do MM TOP za 99 PLN i co............i okazało się że nic bardziej wyszukanego nie jest mi potrzebne.
Urządzonko całkiem sprawnie namierza satelity i potem pozycjonuje auto na mapie. Użytkuję je obecnie bardzo sporadycznie, dlatego nie mogę potwierdzić wszystkich tych negatywnych opinii o mapie i programie. Biorę je czasami do śledzenia trasy i wtedy absolutnie niczego złego nie widzę - znacznik pozycji precyzyjnie pokazuje na mapie rzeczywistą sytuacje drogową i to mnie zawsze wprawia w podziw nad ludzkim intelektem. Gdzieś tam w kosmosie lata sobie 24 satelit , a sygnały z nich, przetworzone przez program w takim czymś maleńkim, idealnie pokazuja na mapie to, co jest w rzeczywistości. Nadto komunikaty nawigacyjne są według mnie najlepsze ze wszystkich nawigacji, jakie udało mi się uruchomić. Brzmią najładniej i poprawnie gramatycznie.
A że jestem użytkownikiem ciut starszym i komasacja nadmiernej ilości funkcji w urządzeniu mi nie pasuje, to używam mojej Manty precyzyjnie do tego, do czego ja stworzono, czyli nawigacji GPS. Z tej perspektywy nie jest to dla mnie żaden produkt niszowy, tylko urządzonko idealnie wpasowane w moje potrzeby, którego zamierzam używać nadal, chociaż bez problemu mógłbym kupić Clariona, Bekera czy Pocketa za tysiaka, lub wiecej.
Panie Kolego Kerliin............prosze nie traktowac tego tekstu jako polemiki z Panem. On tylko sprowokował mnie do napisania, jak przewartościowało się moje postrzeganie tematu. Cóż........ pewnie ze wzgledu na wiek sam jestem trochę niszowy i zadowala mnie to czego potrzebuję, bez ogladania sie na gagdżety :-).
Pozdrawiam !
-
Drogi Panie Dandre....może niszowy to było źle użyte okreslenie, moze wypełniajacy pewną lukę na rynku było by lepsze. Jest Pan właśnie przykładem, że nawigacja nie musi duzo kosztować, aby spełniać oczekiwania i o to przecież chodzi :)
BTW: Pani koleżanko :wink:
-
Proszę o wybaczenie mi tego nietaktu. Stosowna informacja jest zawarta na ekranie. Od teraz będę większą uwagę przykładał do pełnej informacji z forum...........obiecuję :-).
-
To chyba jest watek o "Biurze Obslugi Klienta" a nie nowej ver. 6.0.
Zreszta, nie ma jej jeszcze do sciagniecia na HP. Tudziez nowych aktualizacji map ( mimo prenumeraty)
-
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do wypowiedzi Justyna D., w imieniu firmy Imagis S.A. przede wszystkim bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na opisane niedogodności.
Jesteśmy świadomi utrudnień z jakimi spotykają się ostatnio nasi Klienci w kontaktach z działem wsparcia technicznego i stale pracujemy nad poprawą obsługi w tym zakresie. Jedną z przyczyn powstałych niedogodności jest również znaczny wzrost sprzedaży produktu MapaMap, a co za tym idzie także zwiększona liczba zapytań do działu technicznego. Stale zwiększamy zatrudnienie w dziale wsparcia technicznego i prowadzimy niezbędne szkolenia dla pracowników.
Długi czas oczekiwania na połączenia i ich przerywanie, o których pisze Pan Justyn, wynikają natomiast z przyczyn zewnętrznych. Są one mianowicie spowodowane problemami technicznymi największego polskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych, który obsługuje naszą firmę.
Gdyby mieli Państwo w przyszłości uwagi co do działania produktów Imagis S.A., bardzo proszę o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy, na adres pomoc@MapaMap.pl. Wszystkie zgłoszenia i sugestie traktujemy bardzo poważnie i staramy się na bieżąco reagować
na Państwa uwagi.
Z poważaniem,
Łukasz Brzostek
Kierownik Działu Marketingu
Imagis S.A.
Niestety nic się nie zmieniło w Dziale wsparcia. Wysłałem zapytanie o możliwości przywracania fabrycznego stanu pamięci flaszowej 5 stycznia 2009 r i do 23 stycznia brak było reakcji ze strony firmy. Wysłałem kolejny mail o takiej treści "W dniu 05.01.2009 roku przesłałem zapytanie - jak w dalszej części emalia. Niestety do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji. Czy dla Was petent jest ważny tylko do momentu zakupu sprzętu? A potem to już tylko intruz? Bo tak z czasu jaki upłynął wnioskuję. Bo chyba na udzielenie odpowiedzi wystarczy prawie 3 tygodnie?
Myślę, że wreszcie uzyskam informację na zadane pytanie!" i dopiero na ten otrzymałem odpowiedź o treści
"Witam To w takim wypadku proszę oddać sprzęt na reklamację do sklepu w którym produkt został zakupiony"
Po takim potraktowaniu zagłębiłem sie w internet - jednak to jest skarbnica - i znalazłem proste rozwiązanie tego problemu. Po około 5 minutach miałem pamięć flaszową czystą.
Czy tak ciężko jest podać prosty sposób na błahe problemy? Czy za każdym razem mam wysyłać sprzęt do serwisu? Firma Lark - olewa nabywców swojego sprzętu po zapłaceniu w kasie sklepowej. Potem to radź sobie człowieku sam. A szkoda bo Lark 35.0 mimo ceny jest dość dobrym sprzętem i na pewno wart jest polecenia - ale dzięki serwisowi - strach go polecić.
-
No niestety był moment, że było lepiej i znowu jest kicha. Ale cóż wymagać, choćby z tego powodu, że nie potrafią porządnie sprawdzić poprawności językowej i stylistycznej swoich stron www. Wysyłałem im parę zgłoszeń, ale jak po ostatnim zgłoszeniu błąd poprawili, ale ani dziękuję ani pocałujta w d... wójta , to już przestałem. Niech odwiedzający ich strony drą z nich łachy. Osobiście ostatni raz przedłużyłem tam prenumeratę i choć to Polski produkt, to dalej nie będę ich sponsorował - wszystko ma swe granice. Mamy już prawie luty 2009 a mapy na PDA dalej z marca 2008 !!! Ale na to jest już osobny wątek.
-
nie no, poczekajmy jeszcze miesiąc i minie rok. A to już nawet najgorszym sie chyba nie zdarzało ..
-
No tak, nawet AutoPilot ich przeskoczył :E
-
Nie wiem czy wszyscy użytkownicy tego wspaniałego programu :mrgreen: otrzymali niniejszą wiadomość:
Szanowny Użytkowniku MapyMap,
Uprzejmie informujemy, że z dniem 2.04.2009 r. zmodyfikowaliśmy zasady funkcjonowania PRENUMERATY na MAPY. Zmiany te mają na celu usprawnienie obsługi Prenumerat, w szczególności udostępniania aktualizacji Map.
Obecnie w ramach Prenumeraty udostępniane są cztery kolejne aktualizacje Map, niezależnie od czasu, w jakim będą one wydawane. Użytkownik w każdej chwili może też uzyskać na swoim koncie informację o liczbie pozostałych, dostępnych dla niego w ramach prenumeraty, aktualizacji.
Mamy nadzieję, że nowe zasady będą dla Państwa znacznie korzystniejsze i wygodniejsze.
Z wyrazami szacunku,
Zespół MapyMap
Należy zaznaczyć, że ta firma IMAGIS, ostatnie aktualizacje wydane: pierwsza z dnia 02.02.2009. - MMPPC6014_2520.exe oraz druga z dnia 12.02.2009. - MMPPC6018_2520.exe – zawierające te SAME MAPY są traktowane jako DWIE :] Czyli wypuszczenie wadliwej wersji MMPPC6014 jest liczone jako jedna z przysługujących aktualizacji. Po prostu brak słów ... moje hobby w zakresie GPS już nie obejmuje MM.
P.S. Teraz będą sobie wypuszczać cztery aktualizacje przez ... lat :mrgreen:
Dopisano:
Jeśli ktoś ma też taki przypadek, to należy pisać do MM i ... rozpatrują reklamacje, prawie od ręki – niemożliwe, a jednak prawdziwe ...
Może jednak przedłużę swoje hobby dalej na MM :mysli:
-
ja czuje sie "wydojony" przez MapeMap z powodu nowych warunkow prenumeraty :]
prenumerate mialem do lutego 2010 roku. W tym czasie wydawca zobowiazal sie do bezplatnej aktualizacji produktu
Obecnie pozostalo mi iles tam aktualizacji bez wzgledu na czasokres, w jakim pojawia sie
Problem polega na tym, ze jezeli beda wypuszczac aktualizacje tak jak do tej pory, bezplatne aktualizacje pobiore znacznie przed lutym 2010r.
Zmieniono mi warunki umowy, nie pasuja mi i nie wiem jak to ugryzc. Widze dwa rozwiazania, albo traktowanie na starych warunkach, albo likwidacja prenumeraty i zwrot kasy
Ciekawe czy racza w ogole odniesc sie do mojej reklamacji
Dodane:
Chyba nie tylko ja mam podobny problem. Wlasnie dostalem emaila:
"Szanowni Użytkownicy MapyMap,
W nawiązaniu do wczorajszej informacji pragniemy wyjaśnić, że zaproponowana zmiana sposobu rozliczania aktualizacji Map w ramach Prenumeraty ma na celu poprawę obsługi osób, które wykupiły tą usługę.
Dotychczas zdarzało się, że z uwagi na złożoność procesu, nie zawsze byliśmy w stanie udostępnić cztery aktualizacje Map w ciągu roku obowiązywania Prenumeraty. Dlatego wprowadziliśmy nowe zasady gwarantujące otrzymanie 4 aktualizacji Map przez każdego, kto wykupił Prenumeratę, niezależnie od czasu ich wydania.
Jednocześnie informujemy, że nie zmieniamy częstotliwości wydawania aktualizacji Map i dokładamy starań, aby ukazywały się one regularnie, co kwartał.
Dla wszystkich Państwa, którzy pragną jednak pozostać przy dotychczasowych zasadach taka możliwość zostanie zachowana. W tym celu prosimy o odesłanie do nas tej wiadomości z dopiskiem w tytule BEZ ZMIAN.
O podjęcie decyzji prosimy do dnia 30 kwietnia 2009 r.
Uwaga:
Przejście na nowe zasady wiązało się z koniecznością wyliczenia liczby należnych aktualizacji. Za ewentualne nieprawidłowości w tym względzie przepraszamy i prosimy zgłaszać je indywidualnie.
Z wyrazami szacunku,
Zespół MapyMap"
-
... Chyba nie tylko ja mam podobny problem. Wlasnie dostalem emaila...
Tak, tak Kolego, ja pisałem do nich od razu po otrzymaniu pierwszej wiadomości i jak dopisałem później w mym poście, błyskawicznie (prawie tak jak AM), odpowiedzieli, że rzeczywiście poprzednie dwie aktualizacje system liczył jako dwie, a powinien jako jedną, bo nie było zmiany map, itd.
Podejrzewam, że przeglądają to forum i nie tylko to i stąd wziął się zapis w ostatniej ich poczcie, że można pozostać na starych warunkach prenumeraty, to taki nasz drobny wkład rozwój sytuacji :)
Trzeba przyznać, że to na ich plus :ok: pamiętając wcześniejsze podejście pomocy MM do Klientów.
-
... pamiętając wcześniejsze podejście pomocy MM do Klientów.
Trochę po niewczasie ... ale właśnie mi się przypomniała fajna ilustracja do tego ich podejścia :mrgreen:
-
Tak, tak - dlatego w tym temacie trzeba być hobbystą :E
-
Firma Imagis nie konkuruje na ryku Pda z pełną mocą
Ustawiona jest raczej na użytkowników biznesowych z Mapami nie koniecznie do PDA
Stąd opinie takie a nie inne.
Rynek ustabilizowany jest pod inną działalność
Nie mniej może się to zmieni
Tak z "prywatnej kieszeni" mogę powiedzieć :ohreally:
-
dobrze, wszystko pięknie, ale jeśli się już za coś zabierają to niech robią to porządnie.
-
dobrze, wszystko pięknie, ale jeśli się już za coś zabierają to niech robią to porządnie.
Szefie :ohreally: dziś kupiłem mapy Polski od firmy Imagis z licencją na firmę.
Przy okazji rozmawiałem o Pda itd
Wiem Wiem wiem :)
Obiecuję porozmawiać przy okazji o samym Pda dziś mowiłem z Dyr na temat opini o supporcie i cytowałem ten watek z forum
Nikt już za bardzo nie chce rozmawiać o rynku pda skoro Tom Tom i Automapa zjada rynek ale osobiście porozmawiam z sentymentu do tego forum na temat Pda nie liczę na cuda ale ........
Pozdrawiam Serdecznie
-
wiesz, pogadaj, support przecież mają wspólny dla PDA i PNA (a tych sprzedają sporo)
-
...Nikt już za bardzo nie chce rozmawiać o rynku pda skoro Tom Tom i Automapa zjada rynek ale osobiście porozmawiam z sentymentu do tego forum na temat Pda nie liczę na cuda ale ........
No, to akurat wyszło na ich własne życzenie :mrgreen:
-
Obiecuję jutro solennie
Pan Jacek M dyr. jest miłym i sensownym człowiekiem i jutro pokaże mu ten wątek. podeśle link.
Myslę że firma Imagis nie za bardzo wie o istnieniu tak szerokiego grona zainteresowanych.
Tak odebrałem to z dzisiejszej rozmowy.
Jesli mogę spróbować poproszę aby ktoś z Imagis zarejestrował się na forum .
Myslę że będzie to z pożytkiem dla ich produktu i Nas
Ja jestem tylko firmą kupujacą całe mapy Polski na www. transakcji w kierunku Pda nie prowadzę.
Niniejszym podsyłam link i proszę Imagis o moze reprezenatację na forum.
Pozdrawiam Serdecznie
-
Jesli mogę spróbować poproszę aby ktoś z Imagis zarejestrował się na forum
Są na forum, nawet znam jeden nick, oczywiście nie będę ujawniał :)
-
Jesli mogę spróbować poproszę aby ktoś z Imagis zarejestrował się na forum
Są na forum, nawet znam jeden nick, oczywiście nie będę ujawniał :)
Co, boja sie spojrzec nam w oczy? moze jednak warto byloby podjac rzeczowa dyskusje z uzytkownikami?
Wiem, to tylko pobozne zyczenia.
-
Ja link do tego wątku dziś przesłałem odpowiedniej osobie.
Reszta już nie w moich rękach :)
Mam nadzieje że z jakimś pozytywnym finałem
Pozdrawiam
Ps Link dostał Dyr . nie szeregowy pracownik
-
czy jest jakaś szansa na odpalenie MapaMap na Xperia ??
-
czy jest jakaś szansa na odpalenie MapaMap na Xperia ??
raczej tak, powinni obsługiwać tą rozdzielczość
-
czy jest jakaś szansa na odpalenie MapaMap na Xperia ??
raczej tak, powinni obsługiwać tą rozdzielczość
tzn. doczytałem troszkę na oficjalnej stronce i piszą tak - "Urządzenie Pocket PC z ekranem o następujących rozmiarach (wyrażonych w pikselach): 240x320, 320x240, 480x272, 480x234, 240x240, 400x240, 240x400, 320x320, 640x480, 480x640"
czyli lipa ?
-
nie do końca lipa. Obsługują WQVGA, więc na Xperii też pójdzie, ale nie w pełnej rozdziałce wyświetlacza. Dziwne, tym bardziej, że typową VGA napisali, że obsługują. Pewnie VGA to po prostu rozciągnięta QVGA, bez grafik real VGA. Tak czy inaczej powinno ruszyć.
-
zainstalowałem wczoraj i ekran powitalny się pojawił ale pokazało się za chwilkę info "nie odnaleziono mapy nastąpi wyjście z programu" i koniec :(
-
A którą wersję uruchamiałeś?
-
A którą wersję uruchamiałeś?
odpaliłem już MMPPC6112_2602 i wszytsko śmiga jak należy ;)
-
odpaliłem już MMPPC6112_2602 i wszytsko śmiga jak należy ;)
.. a czy jest coś nowszego? dla PNA jest 6122_2686.
-
Nie ma nic nowszego na dziś. W tej wspaniałej aplikacji, mapy są aktualne zawsze pół roku do tyłu, podczas gdy u niektórej konkurencji jest to tylko kwartał, ale cóż ... taka firma :evil: