Ankieta

Czy pomoc ze strony producenta MapaMap ( na PDA ) dla użytkowników jest

Bardzo dobra
0 (0%)
Średnia
3 (21.4%)
Słabiutka
3 (21.4%)
Poniżej krytyki
4 (28.6%)
Nie sprawdziłem, bo nie udało mi się z nią skontaktować (nie odbierają infolinii)
4 (28.6%)

Głosów w sumie: 12

Głosowanie skończone: Lipiec 17, 2008, 14:12:06

POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ? Ogólna dyskusja na temat MM.

  • 69 Odpowiedzi
  • 18983 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Dżeju

Witam wszystkich użytkowników programu MapaMap !

Przygotowałem poniższą ankietę, aby się przekonać, czy tylko ja mam problem z dostępem do ich infolinii pomocy. Generalnie proszę o opinię użytkowników wersji dla PDA, gdyż być może, pod inne systemy pomoc działa inaczej.

Po 30 dniach prześlę wyniki do producenta MM, a co oni z tym zrobią, to zobaczymy, ale nie należy być zbytnim optymistą w tym temacie  :mrgreen:

Dzięki za wypełnienie ankiety.

DŻEJU
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2008, 06:58:14 wysłana przez Dżeju »

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 18, 2008, 14:41:15 »
Testuję ich pomoc dla programu MM od ponad dwóch tygodni. Zarówno poprzez e-mail jak i poprzez ich numery tel. ze strony www.mapamap.pl/pomoctechniczna i ... CISZA  >:(

*

Offline GrimReaper

  • *****
  • 1177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ♠ HTC Topaz   ♥ Lark FreeBird 43.1
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 18, 2008, 15:00:43 »
Dżeju - już o tym rozmawialiśmy, ale potwierdzam: kontakt telefoniczny praktycznie nie istnieje. Co do mailingu, to w przypadku starszej wersji wysyłałem swoje zgłoszenia i uwagi, ale również bez oddzewu ze strony producenta. Szkoda.... w taki sposób traci się klienta na zawsze!
Grimi & - Zobacz mnie na GoldenLine

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 18, 2008, 15:15:28 »
Heh, wiem że rozmawialiśmy, ankieta jest wyrazem mego wzburzenia, co z kolei pozwala mi ochłonąć  :) 
Nie mogę pojąć, jak w obecnej dobie konkurencji można mieć takie podejście do Klienta  :( 
Navigo odpowiada na pocztę praktycznie od ręki, infolinia u nich też działa OK. To samo jest w TomTom oraz AM, a tu ? 
Kurka wodna, a może oni są z innej bajki  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2008, 15:17:27 wysłana przez Dżeju »

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 19, 2008, 22:16:05 »
Tej "klasy"program nie wymaga żadnego supportu, więc nie ma się co czepiać.  :D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2008, 22:25:03 wysłana przez emisiu »

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 20, 2008, 00:23:33 »
Nie do konca kolego, a zmiana urzadzenia np. ?
Tak wiec jest sie czego czepiac :-|

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 21, 2008, 09:37:20 »
ja miałem swojego czasu mm traffic eu...na szczęście przygoda szybko się skończyła. Support MM? no cóż...pozostawia wiele do życzenia, ale imagis nie jest w tym wyjątkiem.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 21, 2008, 19:52:15 »
Myślę, że zaglądają tu nie tylko użytkownicy MM, ale też pozostali, dlatego pozwolę sobie zaznaczyć, że są pozytywne wyjątki - np. Navigo i TomTom - przynajmniej ja mam takie doświadczenia.

*

Offline carlos

  • **
  • 173
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blue Angel, Nokia 6310i
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 21, 2008, 21:57:46 »
Jakoś tak w lutym zmieniłem sprzęt i chciałem aktywować licencję na nowym. Dodzwonić się można (trzeba trochę cierpliwości), na maila także dostałem odpowiedź; innymi słowy - bez problemu  B).

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 22, 2008, 09:11:39 »
Ciekawe ? Może masz więcej cierpliwości  :-|
Sprobuj dodzwonić sie teraz (luty był dość dawno temu),  a kiedyś rzeczywiście pomoc działała lepiej.
Obecnie wysłałem dziewięć e-mail i nic  :S  Jak na razie od ponad dwóch tygodni do pomocy nie udało mi się dodzwonić, a próbuję codziennie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2008, 10:21:44 wysłana przez Dżeju »

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 23, 2008, 16:34:05 »
Dziś dowiedziałem się wszystkiego (no prawie wszystkiego), dotyczącego działania pomocy MM i ... jedno jest pewne, że wysyłając e-mail lub dzwoniąc, należy się uzbroić w cierpliwość. Na plus jest to, że jak nam się uda już skontaktować, to sprawa jest załatwiana "od ręki". Niemniej jednak ankiety nie zmieniam, gdyż dotyczy ona dostępności (szybkości) do pomocy MM.

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 25, 2008, 11:24:20 »
Jak widać, użytkowników MM dla PDA chcących zabrać głos w ankiecie, zbyt dużo nie ma forum  :(  To też o czymś świadczy, starczy spojrzeć na kategorię  AM, TT, iGO, Navigo i zrobić porównanie.

*

Offline justynd

  • *
  • 79
    • http://berenika.wordpress.com
  • Sprzęt: Galaxy S
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 25, 2008, 15:14:04 »
Jak widać, użytkowników MM dla PDA chcących zabrać głos w ankiecie, zbyt dużo nie ma forum  :(  To też o czymś świadczy, starczy spojrzeć na kategorię  AM, TT, iGO, Navigo i zrobić porównanie.

Mam BARDZO negatywne doswiadczenia ze pomoca dla klientow.
Skutkuje tylko, jesli sie dodzwonic bezposrednio do Imagisa i zrobic mniejsza lub wieksza awanture.

Szkoda slow.
 Na marginesie: kupilem w Szwecji Route 66.  Akurat byla promocja , za 250 PLN urzadzenie z mapami Skandynawii. Swietne, proste urzadzenie, z dobrym chipem, doskonalymi mapami. Start: zero problemow, dobra strona webowa, dobra synchronizacja. Niemal jak TomTom.
Postanowilem wiec dokupic mapy Europy Zach. i Centralnej oraz Wschodniej.
Mapa Polski dobra, w Warszawie dziala 5 x lepiej niz MapaMap. ( NIe testowalem jeszcze podczas jazdy po Polsce).
Polecam


Obecnie : Galaxy S + Navi Expert. Wczesniej: SE C 902 + Navi Expert;Ipaq 214 + Qstarz Solar Traveller (MTK chip)+AutoMapa;Ipaq 6515 + Qstarz Solar Traveller + MapaMap;PND: Route 66 Europa. Calkiem przyzwoita aplikacja na Europe

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 25, 2008, 20:52:50 »
Mam BARDZO negatywne doświadczenia ze pomocą dla klientów.
Skutkuje tylko, jeśli sie dodzwonić bezpośrednio do Imagisa i zrobić mniejsza lub wieksza awanturę ...

Dokładnie tak. Mnie udało się z nimi skontaktować tylko bezpośrednio poprzez IMAGIS i do tego jeszcze używając ... (no ale tego jednak nie mogę napisać)  :] 

*

Offline GrimReaper

  • *****
  • 1177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ♠ HTC Topaz   ♥ Lark FreeBird 43.1
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 09, 2008, 14:11:23 »
Zmieniałem dzisiaj licencję z Acera na FS i muszę powiedzieć, że udało mi się to zrobić ponownie od ręki, ale wisiałem na słuchawce dobre 8 minut, zanim sympatyczna Pani (bez złośliwości!) odebrała połączenie. Mam nieodparte wrażenie, że mają zbyt mało pracowników infolinii w stosunku do potrzeb klientów.
Grimi & - Zobacz mnie na GoldenLine

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 09, 2008, 15:14:16 »
Na 100 % mają za mało pracowników obecnie, a na pocztę mają ustalony systemowo termin odpowiedzi bardzo długi - za długi jak na pocztę dotyczącą pomocy :|

A poza tym, zawsze trzeba mieć trochę szczęścia.

*

Offline justynd

  • *
  • 79
    • http://berenika.wordpress.com
  • Sprzęt: Galaxy S
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 11, 2008, 12:31:57 »
List otwarty do Pani Prezes  firmy Imagis,
Malgorzaty Bartnickiej

Szanowna Pani,
wyrazam swoja zdecydowana dezaprobate dla funkcjonowania tzw. wsparcia technicznego.
Jestem posiadaczem aplikacji MapaMap od poczatku jej istnienia.Juz dawno temu istnialy problemy z aplikacja i z otrzymaniem pomocy technicznej, wsparcia, naleznego klientowi wydawaloby sie zaawansowanego produktu.Pisalem o tym do Pani kilka lat temu, temat byl tez poruszany wielokrotnie na forum  PDA. Wystarczyloby, zeby poczytala Pani watki, jakie sa poswiecone aplikacji i powinna sie Pani wzburzyc, ze  firma w czesci obslugi klienta dziaal NIEUDOLNIE, najgorzej, jak sobie mozna wyobrazic. I nie jest to wina osob fizycznie odpowiedzxialnych za udzeilanie odpowiedzi, tutaj sa glosy pozytywne.  Wine ponosi Pani jako odpwoeidzialna za funkcjonowanie firmy.
Zeby nie byc glosolownym, podam pare przykladow:
1. w zalaczniku do aplikacji  Mapa Map MM-PPC-5-1-13-0_mapa1867_Aktualizacja-Aplikacji-i-Map.exe, w filu Czytaj, jest podawany NIEAKTUALNY NUMER TELEFONU:
"W przypadku problemów z instalacją prosimy o kontakt z naszą infolinią:
pomoc@mapamap.pl, 22-353-80-88."
2. dodzownienie sie na numer tzw. serwisowy 022-6653333, graniczy z cudem.
3. dodzwonienie sie do firmy Imagis na numery podawne na stronie Imagisa nie jest latwe ale czasem sie udaje. Przelaczenie z recepcji na numer serwisowy : dlugi okres oczekiwania polaczony ze zrzuceniem numeru.
4. Serwis nei nadaza z oddzwanianiem do klientow, ktorzy potrzebuaj pomocy juz, nie za dwa, cztery dni.
W dniu dzisiejszym   podczas instalacji, kiedy pojawil sie problem z kluczem, dzwonilem 7!!! razy.
Zrzucanie numeru, sygnal zajetosci itd. Dopiero kiedy wsciekly wymusilem na pracownicy recepcji przejscie do serwisu i przyjecie  rozmowy udalo sie w stosunkowo szybki i prosty sposob rozwiazac problem. Zarowno pani z recepcji , jak i pani z serwisu byly bardzo mile i pomocne.
Ale NIE MAJA ONE wplywu na sposob funkcjonowania zarzadzanej przez Pania firmy. Nie one odpowiadaja za niewystarczjaca  do potrzeb ilosc linii telefonicznych ,  nie one odpowiadaja za szczatkowe w stosunku do potrzeb zatrudnienie w serwisie. To jest ODPOWIEDZIALNOSC PANI I TYLKO PANI, zeby firma dzialala sprawnie a jej klienci byli zadowoleni.
Jesli zada Pani sobie trud i poczyta watki na forum PDA, jak bardzo jestesmy niezadowoleni z poziomu wspolpracy klienckjiej z  firma Imagis, moze zrozumie Pani, dlaczego w olbrzymiej ilosci przypadkow odradzamy kupno aplikacji  lub urzadzen z ta aplikacja. Mysle, ze glos  tej spolecznosci uzytkownikow MapaMap  sie liczy.
Na moj poprzedni list, kilka lat temu, kierowany do Pani,  nie odpowiedziala Pani ani mailowo, ani zmiana zasad dzialania firmy w obsludze klienta.
Niestety, dzisiajsze doswiadczenie z obsluga kienta zmusilo mnie do wypowiedzi na Forum.
Jak napisalem, to nie jest wina pan z recepcji ani z obslugi klienta, to wina Pani jako odpowiedzialnej za funkcjonowanie firmy.
Nie jest milo czytac takie listy, lecz mysle, ze jest to jedyny sposob ma dotarcie do Pani  po mojej prawie 40 minutowej frustracji, spowodowanej zwyklym upgradem aplikacji i map.
Zapewniam Pania, ze nie jestem jedynym sfrustrowanym

Mysle, ze inni uzytkownicy tez maja podobne przekonanie, wystarczy, ze spojrzy Pani na  wyniki ankiety

Moze i ten list zostanie przez Pania zlekcewazony ?


z pozdrowieniami

Justyn D.








----------------
Now playing: Blindfold - Sleepless nights
via FoxyTunes
« Ostatnia zmiana: Lipiec 11, 2008, 12:34:31 wysłana przez justynd »
Obecnie : Galaxy S + Navi Expert. Wczesniej: SE C 902 + Navi Expert;Ipaq 214 + Qstarz Solar Traveller (MTK chip)+AutoMapa;Ipaq 6515 + Qstarz Solar Traveller + MapaMap;PND: Route 66 Europa. Calkiem przyzwoita aplikacja na Europe

*

Offline GrimReaper

  • *****
  • 1177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ♠ HTC Topaz   ♥ Lark FreeBird 43.1
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 11, 2008, 12:42:43 »
justynd całkowicie się z Tobą zgadzam i szczerze przychylam się do listu otwartego. Mam nadzieję, że Firma Imagis wyciągnie wreszcie stosowne wnioski, jeżeli nie obawiam się, że w krótkim czasie może zniknąć z rynku GPS, a byłoby szkoda, gdyż aplikacja sama w sobie jest na prawdę bardzo dobra.

TomekWypych
Grimi & - Zobacz mnie na GoldenLine

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 12, 2008, 08:39:07 »
Podpisuje sie obiema recami :)

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 14, 2008, 17:09:30 »
Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do wypowiedzi Justyna D., w imieniu firmy Imagis S.A. przede wszystkim bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na opisane niedogodności.

Jesteśmy świadomi utrudnień z jakimi spotykają się ostatnio nasi Klienci w kontaktach z działem wsparcia technicznego i stale pracujemy nad poprawą obsługi w tym zakresie. Jedną z przyczyn powstałych niedogodności jest również znaczny wzrost sprzedaży produktu MapaMap, a co za tym idzie także zwiększona liczba zapytań do działu technicznego. Stale zwiększamy zatrudnienie w dziale wsparcia technicznego i prowadzimy niezbędne szkolenia dla pracowników.

Długi czas oczekiwania na połączenia i ich przerywanie, o których pisze Pan Justyn, wynikają natomiast z przyczyn zewnętrznych. Są one mianowicie spowodowane problemami technicznymi największego polskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych, który obsługuje naszą firmę.

Gdyby mieli Państwo w przyszłości uwagi co do działania produktów Imagis S.A., bardzo proszę o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy, na adres pomoc@MapaMap.pl. Wszystkie zgłoszenia i sugestie traktujemy bardzo poważnie i staramy się na bieżąco reagować
na Państwa uwagi.

Z poważaniem,
Łukasz Brzostek
Kierownik Działu Marketingu
Imagis S.A.

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 20, 2008, 20:36:27 »
... Gdyby mieli Państwo w przyszłości uwagi co do działania produktów Imagis S.A., bardzo proszę o zgłaszanie ich bezpośrednio do firmy, na adres pomoc@MapaMap.pl. Wszystkie zgłoszenia i sugestie traktujemy bardzo poważnie i staramy się na bieżąco reagować ...

Pięknie, że przedstawiciel firmy zareagował  :ok:  Ale zawsze jest jakieś ale ...  Kilka zgłoszeń wysłałem i ... nic, żadnej odpowiedzi lub nawet informacji, że odebrali zgłoszenie - może wziąć przykład z AM, gdzie prawie każde zgłoszenie jest potwierdzane przez pracownika AM. Mam jeszcze trochę cierpliwości dla MM, ale na jak długo mi wystarczy, to nie wiem.

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 24, 2008, 08:03:21 »
Ostatnimi czasy kontaktowałem się z pomocą i działa, tak więc coś może drgnęło w Imagisie na plus.

Dodam jeszcze z nowości, że MM uruchomiła własny "normalny" sklep internetowy: http://www.mapamap.pl/pl/sklep.
Asortyment na razie ubogi, ale może z czasem się poszerzy.

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 24, 2008, 17:49:58 »
Ostatnimi czasy kontaktowałem się z pomocą i działa, tak więc coś może drgnęło w Imagisie na plus.

Dodam jeszcze z nowości, że MM uruchomiła własny "normalny" sklep internetowy: http://www.mapamap.pl/pl/sklep.
Asortyment na razie ubogi, ale może z czasem się poszerzy.

normalnie szaleją :)
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline PYSIO50

  • 6
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 08, 2008, 10:45:17 »
Pod koniec sierpnia ,skontaktowałem sie telefonicznie z firmą IMAGIS[bez problemu]-interesowała mnie możliwosc  wgrania do SMARTA SG 610 nowej mapy.Z uwagi na to iz jestem laikiem w tym temacie,spytalem czy moga. mi zaistalowac ?Odpowiedz uzyskalem pozytywną,po przyjeżdzie do siedziby firmy IMAGIS ,zostałem dosc sprawnie obsłuzony.Moja ocena firmy -jest pozytywna.Pozdrawiam -Pysio 50.

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 16, 2008, 18:15:03 »
Pięknie, że przedstawiciel firmy zareagował :ok:  Ale zawsze jest jakieś ale ...  Kilka zgłoszeń wysłałem i ... nic, żadnej odpowiedzi lub nawet informacji, że odebrali zgłoszenie ...

Cytuję sam siebie -  ale to po to, aby była pewna ciągłość - otóż ostatnio wysłałem im parę poprawek dotyczących map oraz kategoryzacji i ...   potwierdzają, a nawet dziękują. Rzeczywiście coś tam drgnęło, tylko z aktualizacjami dalej cosik zwlekają za bardzo.

*

Offline Dandre

  • **
  • 109
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 16, 2008, 22:57:46 »
Cytuj
Rzeczywiście coś tam drgnęło, tylko z aktualizacjami dalej cosik zwlekają za bardzo.
Kto wie czy nie szykują czegoś większego.............cisza taka ?
Jakoś te 4 aktualizacje obiecane powinni zaoferować.

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 18, 2008, 20:45:37 »
... Kto wie czy nie szykują czegoś większego.............cisza taka ? ...

Raczej bym nie liczył. Choć "piątkę" wypuścili znienacka, więc może  :mysli:

*

Offline Dandre

  • **
  • 109
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 18, 2008, 23:26:39 »
Więcej wiary Dżeju..............ja Ci mówię że coś będzie.
Niestety daty nie znam, ale jakiś prezent pod choinkę pewnie dostaniemy ( szkoda że płatny ).

*

Dżeju

Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 19, 2008, 16:07:16 »
Wiara moja jest wielka jak ... Tatry, a może i większa  :wink:
Dlatego nadal mam MM wraz z prenumeratą.

*

Offline PYSIO50

  • 6
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOC "MapaMap" dla PDA - istnieje ?
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 19, 2008, 18:16:13 »
Tez-myśle ze pod choinke ,dostaniemy prezent od MM.  Nie wiem-czy dobrze robie wykupujac ,jednorazowe platne?.