List otwarty do Pani Prezes firmy Imagis,
Malgorzaty Bartnickiej
Szanowna Pani,
wyrazam swoja zdecydowana dezaprobate dla funkcjonowania tzw. wsparcia technicznego.
Jestem posiadaczem aplikacji MapaMap od poczatku jej istnienia.Juz dawno temu istnialy problemy z aplikacja i z otrzymaniem pomocy technicznej, wsparcia, naleznego klientowi wydawaloby sie zaawansowanego produktu.Pisalem o tym do Pani kilka lat temu, temat byl tez poruszany wielokrotnie na forum PDA. Wystarczyloby, zeby poczytala Pani watki, jakie sa poswiecone aplikacji i powinna sie Pani wzburzyc, ze firma w czesci obslugi klienta dziaal NIEUDOLNIE, najgorzej, jak sobie mozna wyobrazic. I nie jest to wina osob fizycznie odpowiedzxialnych za udzeilanie odpowiedzi, tutaj sa glosy pozytywne. Wine ponosi Pani jako odpwoeidzialna za funkcjonowanie firmy.
Zeby nie byc glosolownym, podam pare przykladow:
1. w zalaczniku do aplikacji Mapa Map MM-PPC-5-1-13-0_mapa1867_Aktualizacja-Aplikacji-i-Map.exe, w filu
Czytaj, jest podawany
NIEAKTUALNY NUMER TELEFONU:
"W przypadku problemów z instalacją prosimy o kontakt z naszą infolinią:
pomoc@mapamap.pl, 22-353-80-88."
2. dodzownienie sie na numer tzw. serwisowy 022-6653333, graniczy z cudem.
3. dodzwonienie sie do firmy Imagis na numery podawne na stronie Imagisa
nie jest latwe ale
czasem sie udaje. Przelaczenie z recepcji na numer serwisowy : dlugi okres oczekiwania polaczony ze zrzuceniem numeru.
4. Serwis nei nadaza z oddzwanianiem do klientow, ktorzy potrzebuaj pomocy juz, nie za dwa, cztery dni.
W dniu dzisiejszym podczas instalacji, kiedy pojawil sie problem z kluczem, dzwonilem 7!!! razy.
Zrzucanie numeru, sygnal zajetosci itd. Dopiero kiedy wsciekly wymusilem na pracownicy recepcji przejscie do serwisu i przyjecie rozmowy udalo sie w stosunkowo szybki i prosty sposob rozwiazac problem. Zarowno pani z recepcji , jak i pani z serwisu byly bardzo mile i pomocne.
Ale NIE MAJA ONE wplywu na sposob funkcjonowania zarzadzanej przez Pania firmy. Nie one odpowiadaja za niewystarczjaca do potrzeb ilosc linii telefonicznych , nie one odpowiadaja za szczatkowe w stosunku do potrzeb zatrudnienie w serwisie.
To jest ODPOWIEDZIALNOSC PANI I TYLKO PANI, zeby firma dzialala sprawnie a jej klienci byli zadowoleni. Jesli zada Pani sobie trud i poczyta watki na forum PDA, jak bardzo jestesmy niezadowoleni z poziomu wspolpracy klienckjiej z firma Imagis, moze zrozumie Pani, dlaczego w olbrzymiej ilosci przypadkow odradzamy kupno aplikacji lub urzadzen z ta aplikacja. Mysle, ze glos tej spolecznosci uzytkownikow MapaMap sie liczy.
Na moj poprzedni list, kilka lat temu, kierowany do Pani, nie odpowiedziala Pani ani mailowo, ani zmiana zasad dzialania firmy w obsludze klienta.
Niestety, dzisiajsze doswiadczenie z obsluga kienta zmusilo mnie do wypowiedzi na Forum.
Jak napisalem, to nie jest wina pan z recepcji ani z obslugi klienta, to
wina Pani jako odpowiedzialnej za funkcjonowanie firmy.Nie jest milo czytac takie listy, lecz mysle, ze jest to jedyny sposob ma dotarcie do Pani po mojej prawie 40 minutowej frustracji, spowodowanej zwyklym upgradem aplikacji i map.
Zapewniam Pania, ze nie jestem jedynym sfrustrowanym
Mysle, ze inni uzytkownicy tez maja podobne przekonanie, wystarczy, ze spojrzy Pani na wyniki ankiety
Moze i ten list zostanie przez Pania zlekcewazony ?
z pozdrowieniami
Justyn D.
----------------
Now playing:
Blindfold - Sleepless nightsvia
FoxyTunes