MDA Compact, problem ....

• 8 Odpowiedzi
  • 1302 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MDA Compact, problem ....
« dnia: Marzec 08, 2009, 20:27:36 »
witam od niedawna jestem posiadaczem MDA Compact I :( dopiero teraz dowiedzialem sie ze posiada ograniczenia :( czy mozecie mi napisac co moge zainstalowac, jaki system, jakie programy ( zastanwialem sie nad Touch Flo ) jakie gierki moge wrzucic na niego, jaki program do nawigacji, co zrobic by go przyspieszyc i inne rzeczy ktore pozwola mi w pelni wykorzystywac Pocketa :)  z gory dziekuje i przepraszam ... jestem zielony w temacie ... dotychczas mialem stycznosc tylko i wylacznie z Symbianem oraz windowsem na lapie :(

*

Offline marcinl

• DWBKH
  • 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: MDA Compact, problem ....
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2009, 20:29:52 »
system tylko 2003SE
polecam BigStorage - podczepiony wątek
gierki, programy - jak na każdy WM
Compacta nie trzeba przyspieszać

*

Offline re_

• 4165
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2009, 20:34:26 »
programy wyszukuj pod katem dzialania na 2k3SE bo niektore dzialaja tylko na WM 5.0/6.X ale sporo dziala na wszystkich systemach.
tego sprzetu nie potrzeba przyspieszac ale zrobic to mozesz np programem pocket hack master(ten dzialal w 100% stabilnie na przyspieszaniu) http://classic.pocketgear.com/software_detail.asp?id=7258  masz tu link do triala, jak ci sie spodoba to mozesz zakupic ten program.

« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2009, 20:43:26 »
dzieki za odpowiedzi, a skad moge sobie wziasc np nakladke wisbar aadvance+  ? albo inne tez ciekawe nakladki

*

Offline marcinl

• DWBKH
  • 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 08, 2009, 20:45:46 »
wisbar advance demo - use google
pełną wersję trzeba kupić

« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 08, 2009, 20:49:19 »