[MDA Compact] Nie dzwoni.

  • 3 Odpowiedzi
  • 419 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline deyot

  • *
  • 69
  • Sprzęt: Samsung i5700
[MDA Compact] Nie dzwoni.
« dnia: Styczeń 29, 2007, 21:06:21 »
Witam.
Mam taki problem z moim MDA. Kiedy ktoś do mnie dzwoni nie odzywa się dzwonek. Połączenie zostaje nawiązane, można odebrać połączenie ale po prostu nie dzwoni (ani się nie trzęsie). Dzieje się tak, gdy pomiędzy soft resetem uruchomię jakąkolwiek aplikację. W efekcie w każdej sytuacji gdy korzystam z jakiegokolwiek programu (choćby to była aplikacja z panelu sterowania), muszę po zamknięciu aplikacji robić soft reset. Dopiero po nim telefon zaczyna dzwonić.
Miał ktoś może coś podobnego i może ktoś wie w czym rzecz?

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
[MDA Compact] Nie dzwoni.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2007, 21:13:33 »
używasz jakiegoś programu do zamykania czy tylko minimalizujesz?
dzwonek standardowy czy jakiś "dograny" gdzie się znajduje karta/PPC, w jakim jest formacie?
jaki używasz program do mp3?

*

Offline deyot

  • *
  • 69
  • Sprzęt: Samsung i5700
[MDA Compact] Nie dzwoni.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 29, 2007, 21:58:43 »
Dzięki za szybką odpowiedź.
Mam standardowy dzwonek. Żadnych mp-trójek. Mam poinstalowane sporo softu i myślę, że w tym problem. Mam zainstalowane spolszczenie InterWrite (już wygasłe demo ale nadal funkcjonuje tylko bodaj klawiatury nie ma).
Zawsze staram się zamykać aplikacje (mam zainstalowanego WisBar).
EDIT:
Nie chcę jeszcze robić HR zanim nie zlokalizuję w czym może być problem, dlatego pytam się. Może komuś się już tak działo.
Aha do odtwarzania mp3 używam GreenPlayera2 (jeśli o to chodzi).

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
[MDA Compact] Nie dzwoni.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 29, 2007, 22:06:12 »
najprawdopodobniej jakiś soft namieszał
posprawdzaj, innej metody nie ma  :(
jeszcze backup i hr