MDA Compact + Gps NAvibe[732] Star III + Antena

• 7 Odpowiedzi
  • 821 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Sierpień 29, 2006, 13:09:03 »
jak w temacie posiadam taki komplet i problem występuje następujący :

po wgraniu automapy mda łączy się bezproblemowo z GPS 'em przez bluetooch natomiast GPS niemoże ustabilizować połączenia z satelitą zielona dioda wciąż miga
oczywiście gps ma dołączoną antene zewnętrzną ( najprostsza za 43 zł)

dodam iż jestem laikiem w tych sprawach prosze o pomoc.

dokładnie jest to ten gps :

http://www.allegro.pl/item121857534_gps2_odbiornik_gps_bluetooth_chipset_sirf_star_iii.html

*

lucass

« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2006, 13:39:45 »
wiesz.... to chyba dobrze ze miga :P

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2006, 13:56:26 »
powinien sie ustabilizować tak jak bluetooch bo gdy miga to szuka  :S  naprawde niewiem co robic   . a co może być " walnięte" odbiornik gps czy antena na MMCX ?

*

Offline luk_sw

• *
  • 98
  • Sprzęt: SGS, SGTab
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2006, 15:59:13 »
Nie koniecznie jak mruga to szuka, moze byc taka sytuacja ze jak mruga szybko to szuka a jak wolniej to ma FIX-a, roznie to bywa, u mnie jest tak ze   zaczyna diodka migac jak znajdzie, natomiast bluetooth mruga z inna czestotliwoscia jak szuka a z inna jak znajdzie urzadzenie, oczywiscie ja mam inny odbiornik ale pisze to po to zeby sie nie sugerowac miganiem diody (sprawdz w instrukcji odbiornika). A co do problemu to moze byc taka sytuacja ze zewnetrzna antena jest uszkodzona - odlacz antene i sprawdz czy znajduje. Swoja droga zastanawiam sie po co ci antena zewnetrzna przy SIRF STAR III mi jeszcze nigdy sygnalu nie zgubil na antenie wbudowanej.

« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 29, 2006, 19:02:45 »