Od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem COMPACTA. Wszystko dziala fantastycznie jestem b. zadowolony z jednym zastrzeżeniem>>>>
..............
nie udaje mi się zasynchronizować telefonu z PC a urządzenie bez danych z kompa jest praktycznie bezużyteczne!! - PROSZę POMóZCIE!!!
Czy zainstalowany program ACtivsync na PC po odpaleniu nie pokazuje żadnego okna?

- tak jest u mnie - a po dłuższej chwili wyświetla tylko komunikat: "Failed synchronization- No connection "
Z kolei na MDA pojawia się komunikat: Error code: DEV_9 z wyjaśnieniem że nie może znaleźć informacji o serwerze i użytkowniku. Co mam wpisać w odpowiednie okienka ustawień SERVERA na MDA- tzn skąd na PC mam wziąć te dane - bo próbowałem wszelkich chyba kombinacji

? (moj PC nie jest w zadnej sieci, pojedyncze stanowisko podlaczone tylko do routera neostrady)
Niepokoi mnei tez to, ze na MDA w ActivSync w tools/options/PC pole:
"When syncing remotely with PC use this PC:" jest puste i nie daje siętam nic wpisać!!! - to jest OK?? tak ma być???
(nie mam na PC firewalla ani zadnych "wynalazków" )
PROSZę POMóZCIE - BO STRACILEM MNOSTOW CZASU NA TO.....!!!!!