PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: zolin w Czerwiec 18, 2008, 16:35:37

Tytuł: Problem z połączeniem z PC
Wiadomość wysłana przez: zolin w Czerwiec 18, 2008, 16:35:37
Witam serdecznie po HR mam problem z połączeniem poprzez Active Sync z moim kompem. Raz się połączył i to wszystko. co począc?
Tytuł: Odp: Problem z połączeniem z PC
Wiadomość wysłana przez: leon66 w Wrzesień 11, 2008, 15:19:28
Również mam problem z połączeniem z PC przez USB , jakiś czas było wszystko  w porządku , łączył się przez Active sync , a od jakiegoś czasu , wydaje mi się że zostawiłem podłączony na noc eten m700 kablem usb, rano włączyłem komputer, który zaczął odnajdywać nowe urządzenie nazwał je Windows Mobile-based Devaice #6, po czym napisał że wystąpiły problemy podczas instalacji i moje urządzenie może pracować niewłaściwie , mój eten z komputerem nie współpracuje na kablu,  łączy się za pomocą bluetoth i działa prawidłowo. Na innym komputerze zainstalowałem Active Sync i tam  działa prawidłowo na połączeniu USB. Nawet odinstalowanie w menadzer urządzeń nie pomaga bo ponownie znajduje przy podłączeniu usb : Windows Mobile-based Devaice #6, może ktoś miał podobny przypadek i zna sposób jak go rozwiązać , bardzo proszę o pomoc. LEON