PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: GurneyH w Październik 06, 2008, 17:10:30
-
Witam
stało sie:(
Po uruchomieniu przestał działać "zawiesił się" normalka mysle
Po przeprowadzeniu soft resetu widoczny jest jedynie "pomarańczowy ekran" startowy. (soft reset kilka razy) Po wykonaniu Hard resetu widoczny jest jedynie "pomarańczowy ekran" startowy z informacją "Erase all data and load default ? (Yes)"
Co prawda po pierwszym HR podniósł się ale ... "zwisł" w trakcie instalowania
godzina patrzenia na napis "instalation" i brak reakcji na jakiekolwiek działanie dalem SR
i teraz juz nic mu nie pomaga :(
jakieś porady ?
Pozdrawiam GH
-
Spróbuj na dłużej wyjąć baterię .... jak nie pomoże to trzeba będzie przeprogramować flasha
-
Spróbuj na dłużej wyjąć baterię .... jak nie pomoże to trzeba będzie przeprogramować flasha
Przeprogramować ...tzn? sam moge ? czy to juz serwisowa sprawa? sprzęt jest rok po terminie gwarancji.
Jeśli naprawa bedzie kosztowna to chyba sprzedam go na częsci. Wysłałem opis awarii do Unicomu ale czuje że to początek dużej "górki"
Podłamało mnie to troche bo teraz odczuwam boleśnie brak PDA
Pozdrawiam GH