jak zmienić plik DAT na BIN

• 3 Odpowiedzi
  • 5176 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline paki

• 15
jak zmienić plik DAT na BIN
« dnia: Lipiec 10, 2009, 23:44:45 »
Witam wszystkich.
Mam poważny problem a jestem zielony naczytałem się na tym forum i chciałem sprawdzić czy też potrafie(uwalić) przy próbie wgrania nowego ROM-u do ETEN M700 komp zrobił restart po pobraniu aktualizacji i fon padł mam tylko strone startową na której wyświetla "glofiish M700" poczytałem i muszę zmienić rozszerzenie pliku DAT na BIN a nie wiem jak tego dokonać proszę o pomoc a najlepiej jak wgrać nowy rom najlepiej krok po kroku
za każdą pomoc dziękuję

Edit by BliSki
Poprawa pisowni.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 11, 2009, 12:05:26 wysłana przez BliSki »

*

Offline Kielich

• ROM Maker
  • 487
    • o mnie
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: jak zmienić plik DAT na BIN
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2009, 00:01:06 »
Zmień temp dat na temp.bin klikając na pliku raz i wciskając F2 lub po chwili drugie kliknięcie ale na nazwie a znie na ikonie...
Jęsli ikona się nie zmieni, to masz ukryte rozszerzenia znanych plików w opcjach Windowsa...
Zmień je otwierając jakijolwiek katalog, a następnie z górnych menu wybierz narzędzia/opcje folderów...
Widok i odznacz opcję: Ukryj rozszerzenia znanych plików

Mam nadzieję, że pomogłem
Niemożliwe rzeczy załatwiam od ręki, na cuda trzeba trochę zaczekać...

*

Offline paki

• 15
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2009, 00:34:15 »
Wydaje mi się że tak pomogłeś plik zmienił się z DAT na PLIK nie wiem czy to jest to samo
« Ostatnia zmiana: Lipiec 11, 2009, 12:06:08 wysłana przez BliSki »

« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2009, 08:10:29 »
inny sposób zmiany pliku dat na bin