PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: Sebakrk w Grudzień 11, 2007, 15:04:08

Tytuł: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: Sebakrk w Grudzień 11, 2007, 15:04:08
Witam mam pytanko czy Eten m 700 ma teraz swoją zewn. gwarancję.
Bo wczoraj właśnie kupiłem w firmie Comes w Krakowie  nie miałem w pudełku polskiej instrukcji ani co ważniejsze gwarancji zewn.
Gość z Comesa twierdzi że gwarancja jest na podstawie faktury lub paragonu (ale mam wątpliwości po tym jak mi tłumaczył co wg niego znaczy polska lokalizacja)

Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: snik w Grudzień 11, 2007, 18:49:18
ja kupilem od resellera ale mam polska karte gwarancyjna UNICOMu ktory jest dystrybutorem tego sprzetu na poske. zobacz czy masz naklejke na pudelku kolo numerow seryjnych. co do gwarancji etena to szukalem info po necie ale nie mam pojecia gdzie mozna to wyslac wiec wyslalem do unicomu
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: Sebakrk w Grudzień 11, 2007, 19:46:16
ja kupilem od resellera ale mam polska karte gwarancyjna UNICOMu ktory jest dystrybutorem tego sprzetu na poske. zobacz czy masz naklejke na pudelku kolo numerow seryjnych. co do gwarancji etena to szukalem info po necie ale nie mam pojecia gdzie mozna to wyslac wiec wyslalem do unicomu
[/quote

klopot w tym ze ja nie miałem żadnej karty gwarancyjnej
a twoja była Unicomu czy oryginalna ETENA ?

i mam pytanie czy możesz zamieścić fotkę tej gwarancji
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: snik w Grudzień 11, 2007, 22:15:32
etenowskiej gwarancji nie bylo (w sensie papierku)

moge dolaczyc unicom'owska bo akurat zrobilem sobie kopie. czy masz kolo nr seryjnych naklejke (o ile dobrze pamietam) importer UNICOM czy jakos tak, jak masz to powinienes dostac ich gwarancje...
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: vroobel w Grudzień 11, 2007, 22:44:48
... Bo wczoraj właśnie kupiłem w firmie Comes w Krakowie  nie miałem w pudełku polskiej instrukcji ani co ważniejsze gwarancji zewn.
Gość z Comesa twierdzi że gwarancja jest na podstawie faktury lub paragonu (ale mam wątpliwości po tym jak mi tłumaczył co wg niego znaczy polska lokalizacja)
Ja mojego X500+ kupiłem również na podobnych zasadach - okazanie faktury zakupu jest równoznaczne z okazaniem karty gwarancyjnej. Ale i tak wolałbym nie sprawdzać ;)
Ale nie kupowałem w Comes. Zasady jednak są podobne.
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: Michał Szwajcok w Grudzień 12, 2007, 08:10:16
Ja również nie dostałem karty gwarancyjnej ( zakup m700 w Cyberstore ), zostałem poinformowany w momencie zakupu że wystarczy paragon. Niestety przyszło mi skorzystać z gwarancji, ponieważ rozwaliło się gniazdo słuchawkowe ( standart ) i faktycznie nie było żadnych problemów. Sprzęt przekazany do miejsca gdzie kupiłem a oni wysyłają do serwisu.
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: Sebakrk w Grudzień 12, 2007, 09:25:52
Z tego co udało mi się ustalić to sytuacja wygląda tak :
Są 2 firmy serwisujące Etena Unicom który jak widać daje swoją gwarancje a nie Etena
oraz Orika która też teoretycznie wymaga karty gwarancyjnej ale jak im powiedziałem że kupiłem w Comesie w Krakowie i nie dostałem gwarancji to powiedzieli ze faktura lub paragon wystarczy  :grin:

Mówiąc szczerze troszkę jestem skołowany i nie wiem czy robić dalej aferę czy po prostu odpuścić  :(
Napisane: Grudzień 12, 2007, 09:24:01
etenowskiej gwarancji nie bylo (w sensie papierku)

moge dolaczyc unicom'owska bo akurat zrobilem sobie kopie. czy masz kolo nr seryjnych naklejke (o ile dobrze pamietam) importer UNICOM czy jakos tak, jak masz to powinienes dostac ich gwarancje...

niestety nie mam :(
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: snik w Grudzień 12, 2007, 14:30:08
jak nie masz to po prostu importerem nie byl unicom czyli masz za okazaniem dowodu zakupu (tylko jak beda chcieli to dajesz kopie, bo bez dowodu zakupu przetajesz byc wlascicielem :>) wrazie czego zanosisz tam gdzie kupiles i tyle. oni to wysylaja gdzie trzeba.
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: pawgaw w Grudzień 12, 2007, 14:54:34
jak nie masz to po prostu importerem nie byl unicom czyli masz za okazaniem dowodu zakupu (tylko jak beda chcieli to dajesz kopie, bo bez dowodu zakupu przetajesz byc wlascicielem :>) wrazie czego zanosisz tam gdzie kupiles i tyle. oni to wysylaja gdzie trzeba.
Tak. Tylko jeśli nie daj Boże się coś zepsuje tuż przed upływem gwarancji, a karty gwarancyjnej nie masz, to będzie bardzo ciężko udowodnić, że to akurat ten model zakupiłeś na konkretny rachunek. Przecież rachunek możesz mieć od kolegi, a od biedy sam sobie możesz załątwić taki rachunek.
Panowie! Nie dajcie się zwieść! Karta gwarancyjna a rachunek (który teraz wystarczy) to nie to samo! Chyba, że na rachunku masz numer seryjny zakupionego towaru!!!!
Słowne powiedzienie, że rachunek wystarczy dziś nic nie jet warte! Sam przeżywałem katusze, kiedy musiałem przez 2 mieiące udowaniać, że cena na rachunku Asusa A636N nie jest ceną wyssaną z palca!
Poza tym jest gwarancja, która działa w określony sposób i przez określony czas!
Nie wiem, jak to jest umocowane prawnie, ale dokument potwierdzający udzielenie gwarancji na towar być powinien, szczególnie, że gwarancja jest dobrą wolą sprzedającego! Dziś powie, że rachunek wystarczy, a jutro, że nic takiego nie mówił!

PawGaw
Tytuł: Odp: Gwarancja w Etenie
Wiadomość wysłana przez: snik w Grudzień 13, 2007, 09:36:13
w sumie mozliwe. na tej gwarancji ktora mam z unicomu jest napisane ze bez dowodu zakupu jest nie wazna...

mozesz tez dopisac nr seryjny na dowodzie zakupu po czym potwierdzic to podpisem i pieczatka sprzedajacego