PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: YoJin w Listopad 03, 2007, 12:21:19
-
Sprawa jest taka ze jedna ze sluchaweczek w moim m700 padła. Sam sprzecik kupilem w sklepie, ale kawałek do tego sklepu mam, a chcialbym oddac na "gwaracji" owe słuchwaki. Jak sprawa wyglada z odsyłką tego ? Do sklepu słać czy do unicom'u ? Co wrzucić w paczke (jakie papiery) i czy musza byc oryginały czy moga być kopie ?
Chetnie wysłuchałbym osób ktore juz mialy do czynienia z "reklamacjami" eten'ka, jak u nich sie to to sprawuje. Woła o pomste do nieba czy idzie nawet sprawnie ?
-
Najlepeiej od razu do dytrybutora - czyli unicomu. Na pewno będą wymagać karty gwarancyjnej i dowodu zakupu. Wejdz na ich stronę - tam znajdziesz nr telefonu do serwisu i zadzwoń.