PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: internet99 w Luty 28, 2008, 10:36:01
-
Witam,
kupiłem ETEN M700 w firmie Infopolis, w salonie firmowym w Warszawie (sprzedają też na Allegro)
Ponad 2 miesiące temu oddałem PDA do naprawy gwarancyjnej i do dziś (28 lutego, ponad 2 miesiące) nie otrzymałem sprzętu. Od 2 tygodni nie mogę się dodzwonić do tej firmy.
Czy ktoś wie jak skutecznie przyspieszyć sprawę i czy można domagać się nowego sprzętu wobec nie wywiązywania się z naprawy gwarancyjnej?
pozdrawiam,
-
Firma sprzedająca to jedno, a serwis to drugie... wiesz gdzie go wyslali do naprawy...
ja tez mialem przeboje z etenem:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=89420.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=89420.0)
po zagrożeniu sądem zwrócili pieniądze, sprzęt nie naprawiony przez 2 miesiące...jedyny plus, ze zwrocili taka sama kwote jak wydalem pol roku temu...wiec jestem do przodu, bo za te pieniadze kupie sprzet z 3G...
-
Ja ostatnio M700 oddałem przez Techmarket (Polusa) do serwisu. Oddałem go 17 stycznia, odzyskałem dopiero 27 lutego i pewnie tylko dlatego, ze zacząłem ich codziennie nękać telefonami, oraz straszyć, że zażądam wydania nowego urządzenia lub zwrotu gotówki.
Etena więcej już nie kupię, to pewne.
-
Wszystko dlatego że Eten z uporem maniaka serwisuje sprzęt w Niemczech - zamiast w Polsce otworzyć serwis... Ponoć Comes serwisuje Eteny w Polsce - ale ile w tym prawdy to nie wiem - bo nigdy do nich nie wysyłałem...
-
Z tego co wiem to infopolis już nie istnieje, zadzwoń bezpośrednio do dystrybutora, jaki to dystrybutor powinieneś mieć na karcie gwarancyjnej, mam nadzieje że infopolis Ci jej nie zagarnął
-
nie - firma Infopolis, która jest podmiotem zaleznym od Passus sp. z o.o. po prostu przenosi swój salon na ul. Wiktorską. http://www.infopolis.com/ http://grupa.infopolis.com/
Dziś wysłałem ponownie pismo do tej firmy - tym jest to już przedsądowe wezwanie do zapłaty, gdyż poprzednie moje pismo nie spotało się z odzwem.
Poprosiłem firmę Infopolis o zwrot kosztów lub wydanie nowego sprzęty gdyż od 2,5 MIESIĄCA nie udało im się wykonać naprawy gwarancyjnej. I od 2,5 tysiąca jestem pozbawiony PDA ETEN M700 !!!
Jeżeli nie otrzymam nowego sprzętu to 7 marca lub zwrotu pieniędzy skieruję sprawę do sądu.
O postawie firmy Infopolis ( de facto Passus) poinformuję Was.
Pozdrawiam
-
mialem kiedys podobne problemy z serwisem acera
poszedlem do rzecznika praw konsumenta ktory zaja sie moja sprawa
serwis zareagowal prawie natychmiastowo i oddal nowy sprzet
zanim poszedlem do rzecznika walczylem z nimi prawe 4 miesiace [ale to inna firma byla]
-
Witam,
Fima Infopolis (Passus) ostatecznie wywiązała się i sprawa została zakończona pomyślnie dla mnie jako Klienta
pozdrawiam,