PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: lkordziukiewicz w Styczeń 29, 2008, 22:53:03
-
Witam wszystkich forumowiczów,
dzisiaj nabyłem nowego Etena. Niestety albo nie potrzebnie coś poprzestawiałem albo nabyłem felerny model. Mikrofon działa tylko w momencie gdy podczas rozmowy ustawię na głośno mówiący. Hard reset nie skutkuje.
Czy macie jakiś pomysł, proszę o radę. Jutro zaczynam przeglądać manuala w postaci 248 stron (english wersion)
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Przepraszam jeśli na forum pojawił się już taki wątek. Bynajmniej ja go nie odnalazłem.
Szymi
-
Taki oto moj problem wysłałem do pomocy tech. unicomu:
Witam po raz drugi !
Niestety pech mnie przesladuje chyba jesli o sprzet chodzi.
Tym razem problemem w moim ETEN'ie M700 jest brak dźwieku z głosnika zewnetrznego. Mianowicie jesli odtwarzam muzyke leci on tylko w słuchawce. Na domiar złego takze mikrofon nie działa gdyż podczas rozmowy rozmówcy mnie nie słyszą. Jedynym wyjsciem jest przelaczenie wtedy na "tryb głośnomowiacy" i zaczyna dzialac zarówno mikrofon jak i głosnik zewn.
Z wyczytanych informacji w internecie dowiedziałem sie iż moze to być wina wejsci słuchawkowego, ktore potrafi sie "zablokowac" przez co pozostaje wlaczony tryb "sluchawkowy".
Czy jedynym wyjscie jest odesłanie sprzetu do servisu ?
Dodam ze HR nic nie pomaga. Także przetarcie (jak i kilkukrotne wkladanie i wyjmowanie jack'a) wejscia słuchawkowego nie zdało egzaminu.
Z góry dziekuje za pomoc!
A odpowiedz, choc sie takiej spodziewałem, nie jest ciekawa:
Witam,
Urządzenie niestety kwalifikuje się do naprawy w serwisie. Poniżej informacje na temat napraw gwarancyjnych.
Do sprzętu dostarczanego do serwisu muszą być dołączone:
:: CZYTELNE INFORMACJE:
- opis usterki
- imię i nazwisko osoby kontaktowej
- adres
- nr telefonu / adres e-mail
:: DOKUMENTY (w przypadku napraw gwarancyjnych):
- prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna
- kopia dokumentu zakupu
Wysyłki do serwisu prosimy dostarczyć we własnym zakresie na adres:
Unicom Sp. z o.o.
SERWIS
Marsa Park
ul. Marsa 56
04-242 Warszawa
Pozdrawiam,
Sylwia Kowalska