Co Do M700

• 2 Odpowiedzi
  • 1149 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Co Do M700
« dnia: Sierpień 05, 2009, 11:38:02 »
mam do was pare glupich pytran jestem nowy w temacie pda  i chcialbym wam zadac kilka pytan
1 na czym polega to Wi-fi czy tylko w miejscach ktorych jest ten znaczek ze jest darmowe wifi moge tego uzywac i czy  w domu moge sobie jakos zrobic zeby miec neta w pda za free niewiem router lub cos takiego ?
2 pytanie co do programow na ten model mozena w nim zamontowac gg? jesli tak to czy dorogie sa transfoery rozmow
3 jak jest z odwarzaczem mp3 czy glosno muzyka chopdzi porownywana do jakiegos modelu telefonu?
4 oglolnie czy ten nodel sie zwiesza czesto ma zwiasy itp i na czy cos daje jak sie zmieni wersje WM5 na WM6 i czy to duzo daje
5 jakby jakis posiadacz tego modelu moglbny zagadac na gadu to bym byl wdzieczny :7827349

nie napisalem tego postu aby wysluchiwac dennych komentarzy i ogladania linkow czekam na zrozumiale odpowiedzi
Z Gory dziekuej

*

Offline piotrkovski

• 694
  • Sprzęt: nokia n łosiem
Odp: Co Do M700
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 05, 2009, 13:56:10 »
Nie dostaniesz dennych odpowiedzi, jak również linków do "oglądania"
Za to powiem ci że w prawym górnym rogu http://pdaclub.pl/forum/index.php?action=search2  tam wszystkie odpowiedzi znajdziesz, bo nie sądzę żeby ktoś to zrobił za Ciebie...
Racja jest jak d**a, każdy ma swoją.

*

Offline ravros

• Ekspert Eten
  • 903
  • Sprzęt: X800
Odp: Co Do M700
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 07, 2009, 17:15:50 »
Ad. 1. Wszędzie gdzie będzie niezabezpieczone wi-fi tam możesz się podpiąć (ale nie oznacza to, że będziesz miał internet, bo czasami wymagana jest autoryzacja po MACu). W domu możesz sobie zrobić wi-fi bez problemu, zależy tylko skąd masz internet.