PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M500 => Wątek zaczęty przez: mariozapasnik w Styczeń 28, 2006, 23:55:53
-
Mam ciągłe problemy z Gubieniem trzymaniem zasiegu oraz logowaniem sie do sieci
Jak go zareklamować ?
czy koszta wysyłki ja pokrywam ?
Jaką mam gwarancję ze do mnie wróci ?
Jaką mam gwarancję ze te pajace w serwisie nie zwalą jak to często bywa winy na uzytkownika ?
POMOCY
-
Jaką masz wersję softu? Ja mam 0042 i nie mama takich problemów jak ty.
-
Jak go zareklamować ?
A gdzie go kupiłeś? Masz kartę gwarancyjną lub fakturę. Jaki tryb zgłaszania usterek wynika z karty gwarancyjnej?
-
Jak go zareklamować ?
POMOCY
Jak gwarancję masz z Unicom-u to wejdź tutaj http://www.unicom.pl/index.php?page=1&dep=5 i znajdz numer telefonu do Pana Piotra Lisieckiego. Powinieneś dostać wyczerpującą odpowiedz.
:lol: Tylko nie przeginaj z narzekaniem i podejrzeniami :)
-
Spróbuj zastosować wzmacniacz antenowy IV generacji (raptem 2,5 zł) taki jak w komórkach.
U mnie telefon nie gubił zasięgu, a po zastosowaniu sygnał wzrósł !
-
a gdzie takie cudo (wzmaciacz antenowy 4 generacji) kupic ?