PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M500 => Wątek zaczęty przez: mariozapasnik w Październik 16, 2005, 02:25:34
-
Eten m500 i PROBLEM z Outlookiem a dokładniej nie moge zaktualizować kontaktów i zadań zaś notatki owszem aktualizują sie POMOCY
-
możesz coś więcej napisać? Jakiś komunikat czy coś. Może przy instalacji i konfiguracji ActiveSynka odznaczyłes te rzeczy?
-
Dokladnie... prosimy dokladnie opisywac swoj problem... co to znaczy "nie moge"?
-
ooo takie coś mi sie wyświetla:
oto link do komunikatu:
http://www.reszka.republika.pl/problem.jpg
POMOCY
[Dodano: 2005-10-16 23:05:34]
Wgrywałem tez tego Outloka co mam Licencję na CD i był z Etenem ale to był starszy 2002 i tez nic nie dzialalo a na 2003 przynajmniej częśćiowo dziala aktualizacja ale przeciez chodzi o kontakty i o Kalendarz !!!!!!!!!!!
-
Przeinstaluj ActiveSync, przeinstaluj Outlooka, jesli nadal nic to nie da to w Outlooku na PC jest w menu Pomoc funkcja "Wykryj i Napraw".
-
ALLELUJA dla tych co stworzyli to FORUM
DZIAŁA !!!!!!!!!!
Szczere dzieki